Czarne: Dostawa i montaż stolarki okiennej do wykonania elewacji na budynkach F i G na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX-lecia 1, 11-227 Górowo Iławeckie
Numer ogłoszenia: 154821 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomeraniazamowieniapubliczne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej do wykonania elewacji na budynkach F i G na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX-lecia 1, 11-227 Górowo Iławeckie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż stolarki okiennej do wykonania elewacji na budynkach F i G na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX-lecia 1, 11-227 Górowo Iławeckie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż stolarki okiennej do wykonania elewacji na budynkach F i G na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX-lecia 1, 11-227 Górowo Iławeckie według poniższego zestawienia: L.p. Nazwa asortymentu J.m. Ilość 1. Okna uchylno rozwieralne - w celach szt 130 2. Okna uchylno rozwieralne - na klatce schodowej szt 2 3. Okna uchylno rozwieralne - na klatce schodowej szt 2 4. Okna uchylno rozwieralne - w piwnicy szt 12 o następujących parametrach stolarki: Stolarka okienna PCW, szklona zestawami szklanymi bezbarwnymi o współczynniku termicznym max 1,1 (dla całych okien współczynnik 1,3). Okucia obwiedniowe rozwierne, rozwierno-uchylne. W stolarce okiennej zamontowane nawiewniki higrosterowalne AERECO o strumieniu przepływu 5-30m3/h. Kolor stolarki: biały obustronnie. 3.3. Wykonawca zamontuje stolarkę przy użyciu własnych narzędzi i materiałów. Sposób montażu Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Wykonawcą, przed przystąpieniem do montażu. 3.4. Na terenie budowy Wykonawca zobowiązany jest do podporządkowania się poleceniom kierownika budowy lub osób zarządzających Zakładem Karnym. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z kierownikiem budowy termin dostawy i montażu, z zachowaniem terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6 SIWZ. 3.6. Przed dostawą i montażem Wykonawca zobowiązany jest dokonać pomiaru otworów okiennych. 3.7. Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały spełniały wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych. 3.8. Miejsce dostawy: teren budowy na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX-lecia 1, 11-120 Górowo Iławeckie, Kamińsk 3.9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt na teren budowy i dokona wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.10. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z dostawą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów. 3.11. Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. 3.12. Wykonawca gwarantuje, iż dostarczony towar spełnia warunki techniczne określone przez Polskie Normy, potwierdzone przez oświadczenie producenta. 3.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części stolarki objętej przedmiotem zamówienia bez żadnych kosztów po jego stronie. 3.14. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty ich montażu potwierdzonego protokołem odbioru przez Zamawiającego. 3.15. Zamawiający jest uprawniony do wystąpienia z roszczeniami z rękojmi w okresie udzielonej gwarancji. 3.16. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie o dostrzeżonych wadach niezwłocznie po ich wykryciu, zgodnie z przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem przepisów Kodeksu cywilnego. 3.17. Wykonawca wykonuje zobowiązania, wynikające z udzielonej gwarancji, w ustalonym przez Zamawiającego, możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 7 dni od daty zgłoszenia wady. 3.18. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3.19. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy i montażu, wyrażone w protokole odbioru podpisanym przez przedstawicieli obu stron umowy . 3.20. Nazwa i kod określone we wspólnym słowniku zamówień (CPV): 44 22 11 00-6 45 42 11 30- 4.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00-6, 45.42.11.30-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający nie ustanawia obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pomeraniazamowieniapubliczne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Czerwonym Borze
Czerwony Bor 23, 18-400 Łomża
tel 86 215 35 95.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Czerwonym Borze Czerwony Bor 23, 18-400 Łomża Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CZARNE
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z podziałem na 3 zadania inwestycyjne dla Zakładu Karnego w Czarnem
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna z profili PCV w lokalach zamieszkałych oraz na częściach wspólnych w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- "Żłobek Gminny w Janowcu Wielkopolskim"
- BO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
- Wymiana okien połaciowych w budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Suwałkach
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.