eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji i promocji projektu Organizacja ekspozycji ras rodzimych pod nazwą Krajowa Wystawa Ras Rodzimych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji i promocji projektu Organizacja ekspozycji ras rodzimych pod nazwą Krajowa Wystawa Ras Rodzimych
Numer ogłoszenia: 154812 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134770 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji i promocji projektu Organizacja ekspozycji ras rodzimych pod nazwą Krajowa Wystawa Ras Rodzimych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja i promocja projektu Organizacja ekspozycji ras rodzimych pn. Krajowa Wystawa Ras Rodzimych w dniach 10-12 maja 2013 r. w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, ul Głogowska 14, pawilon 4. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: 1) osobę lub zespół osób zapewniający prawidłowe oraz terminowe wykonanie zadań Biura, 2) organizację pracy, umożliwiającą Zamawiającemu stały kontakt z przedstawicielami Biura, 3) co najmniej 1 numer telefonu, faksu i adres e-mail. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. W ramach określonych wyżej zadań Biura Wykonawca zapewni w szczególności: 1. Zapewnienie promocji projektu Krajowa Wystawa Ras Rodzimych i zwierząt ras rodzimych. W ramach zadania Wykonawca zapewni: 1) promocja na portalu internetowym, zgodnie z poniższymi wymaganiami: umieszczenie na branżowym portalu internetowym o tematyce rolniczej, adresowanym do hodowców - banneru promującego Wystawę, umieszczonego na głównej stronie portalu minimum 2 tygodnie przed terminem Wystawy do 2 tygodni po zakończeniu Wystawy. Banner powinien spełniać wymagania techniczne: rozmiar min. 800 x 140 pixeli wykonany w technice flash minimum 3 zmieniające się obrazy banner interaktywny pełen kolor minimalna zawartość merytoryczna: tytuł wystawy, data, miejsce, logotypy i slogany wymienione w załączniku nr 7. Projekt graficzny baneru zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od podpisania umowy. Adres portalu internetowego zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od podpisania umowy. 2) druk i listwowanie plansz prezentujących 8 gatunków zwierząt ras rodzimych, przeznaczonych do dystrybucji przez Wykonawcę podczas i w związku z Wystawą, z zachowaniem poniższych wymagań: Plansze powinny spełniać wymagania techniczne: format 68 cm x 98 cm, kolor 4+0, papier kreda błysk 170g/m2 + lakier, listwy metalowe góra/dół; nakład łączny 1040 sztuk, w tym: - plansze prezentujące rodzime rasy bydła, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy świń, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy koni, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy owiec, 130 szt., zgodnie z projekt doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy kur, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy gęsi, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy kaczek, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, - plansze prezentujące rodzime rasy zwierząt futerkowych, 130 szt., zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego. Plansze będą zawierać zdjęcia ras rodzimych danego gatunku zwierząt wraz z tekstową charakterystyką poszczególnych ras. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty plansz dotyczących 8 gatunków zwierząt ras rodzimych w wersji elektronicznej w formacie pdf w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Każda plansza musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wykonawca dostarczy plansze na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 3) druk ulotek informacyjnych dotyczących 11 gatunków zwierząt ras rodzimych, przeznaczonych do dystrybucji przez Wykonawcę podczas i w związku z Wystawą, z zachowaniem poniższych wymagań: A. dane techniczne: format A5, kolor 4+4, papier kreda błysk 170g/m2 + lakier, B. nakład o łącznej liczbie 12 000 sztuk, z czego: a) ulotki dotyczące 5 ras rodzimych, zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, 4 stronicowe, nakład 800 szt. dla każdej z ras, b) ulotki dotyczące 2 ras rodzimych, zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, 8 stronicowe, szyte drutem, nakład 2000 szt. dla każdej z ras, c) ulotki dotyczące 4 ras rodzimych, zgodnie z projektami doręczonymi przez Zamawiającego, 2 stronicowe, nakład 1000 szt. dla każdej z ras. Zamawiający przekaże Wykonawcy ulotki dotyczące 11 gatunków zwierząt ras rodzimych w wersji elektronicznej w formacie pdf w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Pierwsza strona każdej ulotki musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wykonawca dostarczy ulotki na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 4) druk 5 broszur dotyczących rodzimych ras zwierząt, przeznaczonych do dystrybucji podczas i w związku z Wystawą przez Wykonawcę, zgodnie z konspektami doręczonymi przez Zamawiającego, z zachowaniem poniższych wymagań: a) format B, kolor 4+4, b) papier środek: kreda błysk, 130 g/m2, c) papier okładka: kreda błysk 250 g/m2, + folia mat, d) oprawa zeszytowa, e) nakład 200 szt. każdego tytułu, f) ilość stron dla poszczególnych tytułów: Jagnięcina - wykorzystanie rodzimych ras owiec do produkcji jagnięciny - 68 stron Rodzime stada zachowawcze kaczek w aspekcie przydatności konsumpcyjnej w kuchniach regionalnych - 44 strony Drób realizacja programów ochrony zasobów genetycznych - 62 strony Owce realizacja programów ochrony zasobów genetycznych - 88 stron Nutrie program ochrony zasobów genetycznych szansą dla hodowców -56 stron Zamawiający przekaże Wykonawcy broszury w wersji elektronicznej w formacie pdf w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Okładka oraz strona tytułowa publikacji musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wykonawca dostarczy ulotki na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 5) projekt graficzny i druk oraz dystrybucja plakatu zgodnie z zachowaniem poniższych elementów i wymagań: a) tytuł i termin wystawy, b) logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7, c) tło w formie zdjęcia zwierzęcia rasy rodzimej na całą wielkość plakatu d) wymiar plakatu 490 mm x 690 mm, e) papier kreda, pełny kolor, 4+0, papier 170 g/m2, kreda błysk; f) nakład - 500 sztuk Projekt graficzny zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Tematyka zdjęć użytych do ilustracji plakatu musi być związana z tematyką Wystawy. Zdjęcia przygotowane na potrzeby plakatu muszą być zdjęciami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane do innych materiałów przygotowywanych przez Wykonawcę, nie mogą też pochodzić z innych materiałów Wykonawcy. Wykonawca rozwiesi plakaty w miejscach publicznie dostępnych w siedzibach urzędów gmin, instytucji i podmiotów działających na rzecz rozwoju obszarów wiejskich w szczególności w siedzibach związków hodowców, ośrodkach doradztwa rolniczego, oddziałach powiatowych ARiMR i oddziałach terenowych ARR w terminie do 26.04.2013 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowody dystrybucji plakatów zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 6) opracowanie, druk i dystrybucję zaproszeń na Krajową Wystawę Ras Rodzimych zawierających w szczególności: a) mapa dojazdu na miejsce wystawy, b) na pierwszej stronie zdjęcie lub grafika, c) logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ d) tekst zaproszenia; Zaproszenia powinny spełniać wymagania techniczne: ilość - 500 sztuk rozmiar zaproszeń - składane, po złożeniu o wymiarach 210 mm wysokość i 148,5 mm szerokość kolor 4x4. Projekt graficzny zaproszenia oraz lista dystrybucyjna zaproszeń zostaną przedstawione zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy do akceptacji. Tematyka grafiki i zdjęć użytych do ilustracji zaproszeń musi być związana z tematyką Wystawy. Zdjęcia i grafiki przygotowane na potrzeby zaproszeń muszą być zdjęciami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane do innych materiałów przygotowywanych przez Wykonawcę, nie mogą też pochodzić z innych materiałów Wykonawcy. Wykonawca wykona zadanie w terminie do dnia 26.04.2013 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowody dystrybucji zaproszeń zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 7) przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych podczas i w związku z Wystawą, w tym: A. długopisów, z zachowaniem poniższych wymagań: a) długopis aluminiowy w kolorze zielonym, b) ilość - 1000 sztuk, c) wyposażony w niebieski wkład, d) wymiary: min. 140x10x10 mm, e) logotypy zostaną wykonane techniką laserową. B. koszulek promocyjnych, z zachowaniem poniższych wymagań: a) podkoszulek bawełniany, bawełna 100%, 165 g/m2, b) taśma wzdłuż karku, bez szwów bocznych, podwójny szef przy rękawach, c) kolor Bottle Green, d) rozmiar 25 szt-M, 50 szt-L, 25 szt-XL, e) nadruk w jednym kolorze z przodu i z tyłu, f) ilość łącznie - 100 sztuk; C. czapeczek promocyjnych, z zachowaniem poniższych wymagań: a) bawełniana czapka z daszkiem, 6 panelowa, regulowana za pomocą metalowego zapięcia, b) kolor zielony, c) nadruk w jednym kolorze, d) ilość - 100 sztuk; D. breloków, z zachowaniem poniższych wymagań: a) wzór: brelok-latarka, metalowa, z 3 żarówkami led i metalowym karabińczykiem, kolor niebieski, b) technika wykonania logotypów - grawer, c) ilość - 500 sztuk; E. toreb papierowych, z zachowaniem poniższych wymagań: a) wymiary 32 x 12 x 40 cm (szer.x dno x wys.), b) kolor zielony, c) nadruk w jednym kolorze, d) papier typy Kraft prążkowany 100 g/m2, e) uchwyt papierowy skręcany w kolorze czarnym, wklejany do wnętrza torby, f) ilość sztuk: 400. F. smyczy, z zachowaniem poniższych wymagań: a) szerokość 10mm b) zadruk obustronny 4+4, z karabińczykiem + wąs c) długość nie mniejsza niż 60 cm d) Ilość: 500 sztuk G. magnesów na lodówkę ze zdjęciami ras rodzimych, z zachowaniem poniższych wymagań a) spód z otwieraczem do kapsli i magnesem b) średnica górnej części 56 mm c) nadruk kolorowy 4+0 na papierze do 90 g/m2 d) ilość: 2000 sztuk H. Opracowanie i druk kolorowanki dla dzieci, z rasami rodzimymi, z zachowaniem poniższych wymagań: a) format A4 b) papier środek offset 80g/m2, kolor 4+0 c) papier okładka 170 g/m2, kolor 4+0, kartonik od spodu d) oprawa klejona w blok e) ilość stron -10 f) rysunki powinny przedstawiać zwierzęta ras rodzimych g) nakład: 400 sztuk I. banerów informacyjnych typu roll-up, z zachowaniem poniższych wymagań: a) wymiary: szer.: 100 cm wys.: 200 cm (netto), 212 cm (brutto) b) kaseta aluminiowa z 2 nogami stanowiącymi podstawę stojaka c) składany 3-częściowy masz aluminiowy d) nadruk kolor 4+0 na materiale dedykowanym do roll-upów e) zdjęcia mają przedstawiać zwierzęta ras rodzimych. f) Ilość: 4 szt. według projektów Wykonawcy. Wykonawca dostarczy wszystkie powyższe materiały na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy w celu ich dystrybucji pośród osób odwiedzających Wystawę. Wykonawca dostarczy bannery na Wystawę Ras Rodzimych i zamieści je na stoisku informacyjno - promocyjnym przez cały okres trwania Wystawy. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7 zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. Materiały promocyjne nie mogą zawierać reklam komercyjnych. Projekty graficzne wszystkich w/w materiałów promocyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 5 dni od podpisania umowy. Wykonawca dokona odbioru zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zapewnienie kompleksowej organizacji i obsługi Krajowej Wystawy Ras Rodzimych w dniach 09-12 maja 2013 r. w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, ul. Głogowska 14, pawilon 4. W ramach zadania Wykonawca zapewni w szczególności: 1) Projekt, montaż i demontaż, wyposażenie oraz wizualizację graficzną stoiska informacyjnego (pow. 200 m2) zlokalizowanego w pawilonie 4, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Stoisko musi odpowiadać ogólnie przyjętym normom i standardom wystawienniczym; b) Mieć cechy stoiska otwartego, przestronnego, funkcjonalnego; c) Zawierać zaplecze kuchenno-magazynowe (minimum trzy pomieszczenia zamykane na klucz), w którym zostaną uwzględnione pomieszczenia spełniające funkcje Kuchni (pomieszczenie zawierające: trzy lodówki o poj. 220 l, trzy regały 0,5x1,0x2,0 m, dwa zlewozmywaki, podgrzewacz wody, kuchenkę elektryczną dwupalnikową, stół kwadratowy, trzy krzesła oraz niezbędne pozostałe wyposażenie kuchenne) - pomieszczenie musi uwzględniać możliwość przygotowania ciepłych posiłków, doprowadzenia wody z odpływem, doprowadzenia energii elektrycznej. W pomieszczeniu muszą się zmieścić minimum dwie osoby; Magazynu - dwa pomieszczenia, zawierające regały, w każdym musi swobodnie zmieścić się minimum trzy osoby. d) Zawierać wyodrębnione 4 pomieszczenia, zamykane na klucz, ze stołami, krzesłami, szafkami, dostępem do energii elektrycznej. Jedno pomieszczenie powinno być wyposażone w stoły i krzesła dla minimum 16 osób. W jednym z pomieszczeń powinien być zapewniony dostęp do wody bieżącej. Pomieszczenia powinny być przeznaczone do spotkań ekspertów z wystawcami, gośćmi, na posiedzenia komisji sędziowskiej oceniającej zwierzęta, do przygotowania protokołów, dyplomów, prac administracyjnych związanych z Wystawą; e) Otwarta przestrzeń w obrębie stoiska powinna być wyposażona w dwa stojaki na prospekty, trzy lady ekspozycyjne w tym dwie w kształcie łuku, miejsca na kompozycje roślinne, stoły okrągłe i krzesła. f) Zawierać wyposażenie w sprzęt multimedialny (minimum 4 ekrany LCD 40 cali, 4 odtwarzacze DVD) za pomocą których mają być w sposób ciągły przez okres trwania wystawy prezentowane materiały dotyczące ochrony zasobów genetycznych zwierząt; g) Zapewniać bardzo dobre oświetlenie stoiska; h) Zapewnić przyłącze do Internetu Ethernet RJ45i) Uwzględniać wymagania właściciela powierzchni wystawienniczej - Międzynarodowych Targów Poznańskich Sp. z o.o. j) Tematyka zdjęć użytych do dekoracji stoiska musi być związana z tematyką Wystawy Wizualizacja musi uwzględniać logotyp Krajowego Koordynatora Ochrony Zasobów Genetycznych, który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemne żądanie, oraz logotypy i slogany wskazane w załączniku nr 7. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa różne projekty zabudowy i wizualizacji stoiska w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zapewni montaż i wyposażenie stoiska zgodnie z powyższymi wymaganiami do dnia 8.05.2013 r. do godz. 16:00 oraz demontaż do dnia 13.05.2013 r. 2) Funkcjonowanie stoiska informacyjnego, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) zapewnienie obsługi technicznej punktu informacyjnego, b) rozpowszechnianie materiałów informacyjno-promocyjnych, c) zapewnienie co najmniej 15 ekspertów świadczących usługi konsultacyjne dotyczące poszczególnych ras zwierząt prezentowanych podczas wystawy, dla Wystawców i odwiedzających Wystawę, w wymiarze 18 godzin w ciągu trzech dni każdy ekspert. Osoba występująca w charakterze eksperta musi posiadać wykształcenie wyższe adekwatne do tematyki wystawy oraz kwalifikacje, doświadczenie i dorobek naukowy z zakresu świadczonych konsultacji. 3. Zapewnienie noclegów ze śniadaniem dla ekspertów i obsługi technicznej w dniach od 08.05.2013 r. do 12.05.2013 r., w tym: a) nocleg w dniu 08/09.05.2013 r. dla maksymalnie 11 osób, b) nocleg w dniu 09/10.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, c) nocleg w dniu 10/11.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, d) nocleg w dniu 11/12.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) hotel lub inny obiekt o standardzie trzygwiazdkowym lub równoważnym, położony w odległości do 10 km od miejsca Wystawy, b) pokoje jedno lub dwuosobowe, z pełnym węzłem sanitarnym; 4. zapewnienie wyżywienia dla ekspertów i obsługi technicznej w dniach od 10.05.2013 r. do 12.05.2013 r., w tym: obiad dwudaniowy z napojem w dniu 10.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, obiad dwudaniowy z napojem w dniu 11.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, obiad dwudaniowy z napojem w dniu 12.05.2013 r. dla maksymalnie 43 osób, na terenie Wystawy lub w miejscu noclegu. 5. Wybór i transport zwierząt na teren Międzynarodowych Targów Poznańskich w Poznaniu, ul. Głogowska 14, pawilon 4 i z powrotem oraz opieka nad zwierzętami, stanowiące część projektu, zgodnie z Regulaminem dla uczestników indywidualnych XXVI Krajowej Wystawy Zwierząt Hodowlanych w Poznaniu stanowiącym załącznik nr 9 i Warunkami weterynaryjnymi dla zwierząt biorących udział w XXVI Krajowej Wystawie Zwierząt Hodowlanych na terenie MTP w Poznaniu w okresie 10 - 12 maja 2013 r. stanowiącym załącznik nr 8. W ramach zadania Wykonawca zapewni w szczególności: 1) wybór i zapewnienie zwierząt ras rodzimych prezentowanych na wystawie, zgodnie z wykazem zwierząt stanowiącym załącznik nr 10. Wyboru zwierząt Wykonawca dokona w porozumieniu z podmiotami prowadzącymi księgi gatunków zwierząt na podstawie: wzorca rasowego, fenotypu (pokroju), zdrowotności oraz oceny wartości użytkowej i hodowlanej. Wyboru zwierząt dokonają eksperci z doświadczeniem w zakresie oceny zwierząt poszczególnych gatunków, z wykształceniem wyższym adekwatnym do tematyki wystawy oraz kwalifikacjami i dorobkiem naukowym z zakresu usług świadczonych w związku z Projektem. 2) transport zwierząt dostosowany do gatunków i ilości zwierząt z miejsca ich pobytu na teren wystawy oraz zapewnienie transportu w drodze powrotnej zgodnie z załącznikiem nr 9. Samochody specjalistyczne do transportu zwierząt muszą posiadać stosowne decyzje wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Lekarza Weterynarii zgodnie z załącznikiem nr 8. Zwierzęta zostaną załadowane do środków transportu uprzednio oczyszczonych i odkażonych. Wykonanie odkażenia będzie odnotowane w świadectwie zdrowia lub w książeczce dezynfekcji środka transportu przez urzędowego lekarza weterynarii. 3) opiekę nad zwierzętami w trakcie transportu oraz podczas pobytu na Wystawie, z pojeniem, karmieniem i niezbędną pielęgnacją dostosowaną do każdego z gatunków zgodnie z załącznikiem nr 9 a także opieką weterynaryjną zgodną z załącznikiem nr 8. Osoby obsługujące zwierzęta winny być zaopatrzone w odzież ochronną oraz wydzielony sprzęt do pojenia, karmienia i pielęgnacji zwierząt zgodnie z załącznikiem nr 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków weterynaryjnych i dobrostanu zwierząt podczas transportu, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1/2005 z 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 5.01.2005, str.1 ze zm.), oraz przepisów ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, t.j. z 2003 r. Dz. U. Nr 106, poz. 1002 ze zm., a także przepisów rozporządzenia MRiRW z 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej, Dz. U. Nr 100, poz. 1012. 4) oznakowanie stanowisk dla zwierząt w czasie trwania Wystawy tabliczkami informacyjnymi umieszczonymi na stanowiskach oraz kieszeniami naściennymi na ulotki. Tabliczki muszą zostać oznakowane logotypami i sloganami wskazanymi w Załączniku nr 7. Wszelkich akceptacji, o których mowa w SIWZ, Zamawiający dokona pisemnie, faksem lub e-mailem, chyba, że załączona umowa stanowi inaczej. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy, ul. Sarego 2, 31-047 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 319902,40

  • Oferta z najniższą ceną: 319902,40 / Oferta z najwyższą ceną: 319902,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.