eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.Budowa sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowosci Szlachta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Osieczna: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowosci Szlachta
Numer ogłoszenia: 154790 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108020 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Osiecznej, pl. 1000-lecia 1, 83-242 Osieczna, woj. pomorskie, tel. 0-58 5881468, faks 0-58 5881478.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowosci Szlachta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowości Szlachta, która jest współfinansowana ze środków finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 9.Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działania 9.1.Lokalna infrastruktura edukacyjna, sportowa i kultury, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowości Szlachta jest zobowiązany do wykonywania obowiązków, a w szczególności: 1. Przygotowania dokumentów i informacji dla Zamawiającego niezbędnych do wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy nr UDA - RPPM.09.01.00-00-008/09-00 z dnia 26 stycznia 2010 r.: o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 9.Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działania 9.1.Lokalna infrastruktura edukacyjna, sportowa i kultury, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - zał. nr 8 do SIWZ. W celu spełnienia powyższych obowiązków Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi i przekaże zamawiającemu dokumenty rozliczeniowe oraz wszelkie inne, których sporządzenie lub sprawdzenie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wynikało z umowy z Wykonawcą robót bądź z wymagań finansowania przez Unię Europejską. Wskazane powyżej dokumenty sprawozdawcze i rozliczeniowe Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie przekazywał Zamawiającemu niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. 2. Nadzorowania inwestycji w ścisłej współpracy z Zamawiającym, mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie robót w sposób poprawny jakościowo, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. 3. Uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót terenu budowy. 4. Sprawnego nadzorowania inwestycji w sposób umożliwiający: kontrolę i rejestracje postępu robót, rejestrację zmian. 5. Oceny użytych przez Wykonawcę materiałów budowlanych: nadzorowanie badań materiałów budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości, 6. Kontroli robót: prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót, monitorowania realizacji zawartej umowy i składanie raportów Zamawiającemu na jego żądanie, żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu dokonywania obmiaru wykonanych robót, odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 7. Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów. 8. Sporządzania i przechowywania dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru. 9. Badań, pomiarów, zlecenia i wykonania ekspertyz, kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów geodezyjnych wykonanych robót w razie zaistnienia uzasadnionej potrzeby. 10. Udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania. 11. Współdziałania - porozumienia z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego. 12. Organizowania, przeprowadzania i dokonywania po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, czynności odbiorów dla poszczególnych części zdania od Wykonawcy robót, a w szczególności: sprawdzenia gotowości do odbioru, przeprowadzenia komisyjnych odbiorów, wystawienia świadectwa odbioru końcowego, przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, dokonania odbioru końcowego po upływie terminu gwarancji. 13. Sporządzania i przekazywania Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo - finansowej - powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności Wykonawcy robót. 14. Opracowania informacji niezbędnych Zamawiającemu do uzyskania dodatkowych środków finansowych, a w razie potrzeby fachowa pomoc Zamawiającemu przy ich sporządzaniu. 15. Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia. 16. Kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP oraz utrzymania porządku na terenie budowy. 17. Zachowania wymagań ochrony środowiska. 18. Informowania z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji/zmian technicznych, robotach dodatkowych/ powodujących wzrost kosztów inwestycji. 19. Zachowania zgodności przedmiotu umowy ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia bądź pomoc Zamawiającemu w rozwiązaniu problemów z legalizacją ewentualnych zmian. 20. Przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek wszelkich nieprzewidzianych robót. 21. Identyfikowania wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich oraz informowania o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom. 22. Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy. 23. Rozpatrywania roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich. 24. W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. 25. Udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji. 26. Sporządzania raportów, sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji wymaganej przez inne jednostki, np. GUS itp. 27. Znajomości wszystkich przepisów wydanych przez władze centralne i miejscowe oraz innych przepisów i wytycznych, które w jakikolwiek sposób są związane z robotami. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji inwestycji. 28. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wraz z Wykonawcą przygotują na dzień odbioru końcowego niezbędną dokumentację i wniosek celem zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego działając na zasadzie starannego stosowania się do przepisów kodeksu cywilnego ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. Dane dotyczące przedmiotu nadzoru (nadzorowanego zadania) Nadzór Inwestorski będzie sprawowany nad budową sali gimnastycznej z zapleczem wraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym i elektroenergetycznym. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej. Układ nośny budynku stanowią murowane ściany oraz słupy żelbetowe 30x40 cm. Poziomym usztywnieniem są żelbetowe wieńce. Dane techniczne: Budynek murowany 2-kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, niski. Dach sali gimnastycznej wysoki dwuspadowy, zaplecze oraz skład opału z dachem płaskim. Technologia wykonania tradycyjna. Dane budynku: Powierzchnia zabudowy: 828,15 m2 Powierzchnia użytkowa: 1059,58 m2 w tym m.in.: usługowa: 953,76 m2 mieszkalna: 38,57 m2 Kubatura: 6440,0 m3 Wysokość: 9,89 m Powierzchnia użytkowa piwnicy: 67,25 m2 Powierzchnia użytkowa parteru: 736,23 m2 w tym mieszkalna: 38,57 m2 Powierzchnia użytkowa piętra: 256,10 m2 Rodzaje instalacji: wodno - kanalizacyjna, ogrzewcza: centralnego ogrzewania, elektryczna oświetleniowa w oparciu o oprawy zwykłe i jarzeniowe, z gniazdami 230V i 360V, p.poż.: hydranty na parterze i piętrze - o 25 mm, z wężem tłoczonym półsztywnym o 25 mm o dł. 30,0 m, szafki hydrantowe z nawijaczem i osią wodną, odgromowa, wentylacyjna grawitacyjna (przewody o 15 cm) oraz mechaniczna: wywiewne wentylatory dachowe elektryczne o wydajności 360 m3/h oraz kanałowe o wydajności 180 m3/h, nagrzewnica (sala gimnastyczna). WYKAZ DOKUMENTÓW SZCZEGÓŁOWO OPISUJĄCYCH NADZOROWANĄ INWESTYCJĘ: 1 Projekt budowlany przystosowania projektu powtarzalnego sali gimnastycznej z zapleczem (nr WB-2065) wraz z urządzeniami 2 Projekt budowlany instalacji sanitarnych sali gimnastycznej z zapleczem 3 Projekt budowlany przystosowania obiektu powtarzalnego sali gimnastycznej z zapleczem (nr WB-2065) na działce nr 81/1 w miejscowości Szlachta, Gmina Osieczna - wewnętrzna instalacja elektryczna wraz z przyłączem kablowym zalicznikowym 4 Specyfikacje Techniczne dla Wykonania Budowy Budynku Sali Gimnastycznej z Zapleczem w Szlachcie, Gm. Osieczna 5 Decyzja nr AB-7351/6/07 z dnia 23.02.2007 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę 6 Przedmiar robót - aktualizacja 18.04.2011 7 Projekt architektoniczno-budowlany (do przystosowania) szkolna sala gimnastyczna Architektura+Konstrukcja 8 Projekt architektoniczno-budowlany (do przystosowania) Stalowy dwuspadowy dźwigar kratowy o rozpiętości L=15,00 m Treść ww. dokumentów w formie elektronicznej znajduje się przy zamówieniu nr ZP.271.1.2011 Budowa sali gimnastycznej z zapleczem w miejscowości Szlachta ( http://wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/osieczna/zamowienia/przetargi_szczegoly?ffoFormId=162180 ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 9.Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie, Działania 9.1.Lokalna infrastruktura edukacyjna, sportowa i kultury, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • mgr inż. Wiesław Ołowski, Rynkówka 1, 83-230 Smętowo Graniczne, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68645,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11703,45 / Oferta z najwyższą ceną: 117834,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.