eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XII
Numer ogłoszenia: 154784 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53807 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części XII.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Jadwigi Szajny-Lewandowskiej w Oławie, c) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia. im. Józefa Elsnera w Brzegu, d) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Namysłowie, e) Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Nysie. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie a) ocieplenie stropu wewnętrznego nad poddaszu, b) ocieplenie ściany wewnętrznej, c) ocieplenie stropu wewnętrznego nad piwnicą, d) ocieplenie ściany wewnętrznej, e) ocieplenie dachu poddasza użytkowego, f) ocieplenie stropu zewnętrznego pod tarasem , g) ocieplenie ściany na gruncie, h) wymiana drzwi drewnianych, i) montaż w oknach nawiewników higrosterowalnych j) wymiana okien piwnicznych k) remont i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania l) wymiana źródła ciepła na gazowy piec kondensacyjny ł) budowa instalacji gazu dla zasilenia kotłowni gazowej ł) uzupełnienie wentylacji grawitacyjnej z zastosowaniem nasad hybrydowych ł) wymiana opraw na energooszczędne LED 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia Im. Jadwigi Szajny-Lewandowskiej w Oławie a) ocieplenie dachu nad przybudówką (galerią). b) ocieplenie stropodachu nad oficyną. c) ocieplenie podłogi na gruncie przybudówki. d) ocieplenie podłogi na gruncie piwnic. e) ocieplenie ściany na gruncie 135 cm. f) ocieplenie stropu wewnętrznego nad poddaszem użytkowym g) ocieplenie fragmentu połaci dachowych do szczytu dachu h) ocieplenie stropu wewnętrznego nad piwnicą w oficynie. i) ocieplenie stropu wewnętrznego nad poddaszem. j) ocieplenie ściany na gruncie k) ocieplenie połaci dachowej l) wykonanie instalacji wentylacji N/W w pomieszczeniu auli oraz w pomieszczeniach, gdzie wentylacja grawitacyjna nie zaspokaja zapotrzebowania ilości wymian powietrza/ ł) remont rozdzielacza węzła cieplnego w budynku wraz z kompleksową wymianą instalacji c.o. m) wymiana opraw na energooszczędne LED z uzupełnieniem instalacji elektrycznych 2.3. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Józefa Elsnera w Brzegu a) ocieplenie ściany wewnętrznej b) ocieplenie stropu wewnętrznego pod strychem, c) ocieplenie ściany wewnętrznej gr.40-44 cm, d) ocieplenie ściany wewnętrznej gr.45-47 cm, e) ocieplenie dachu z podwieszonym stropem, f) ocieplenie dachu, g) ocieplenie stropu zewnętrznego pod tarasem, h) ocieplenie ściany na gruncie, i) wymiana okien drewnianych, skrzynkowych w piwnicy, j) wymiana okien drewnianych, skrzynkowych na strychu, k) montaż kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wymiennej z odzyskiem ciepła o sprawności 70% l) kompleksowa wymiana instalacji c.o. za istniejącym węzłem cieplnym, ł) wymiana opraw na energooszczędne z modernizacją instalacji elektrycznych 2.4. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Namysłowie a) ocieplenie podłogi na gruncie, b) ocieplenie ściany zewnętrznej, c) ocieplenie stropodachu, d) ocieplenie ściany na gruncie, e) wymiana okien i drzwi zewnętrznych f) wykonanie remontu i przebudowy instalacji centralnego ogrzewania g) wymiana istniejącego źródła ciepła na gazową pompę ciepła h) budowa systemu wentylacji hybrydowej i mechanicznej wywiewnej sal lekcyjnych wieloosobowych oraz wentylacji nawiewno - wywiewnej auli g) wymiana opraw na energooszczędne z wymianą instalacji elektrycznych h) budowa systemu ogniw PV 2.5. Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Nysie a) docieplenie podłogi na gruncie w skrzydle zachodnim; b) docieplenie stropu wewnętrznego nad II piętrem w skrzydle południowym; c) docieplenie stropu wewnętrznego nad salą koncertową w skrzydle południowym; d) izolacja pozioma i pionowa ścian piwnic; e) wymiana okien piwnicznych; f) wymiana opraw na energooszczędne LED z wymiana instalacji elektrycznych g) wymiana instalacji c.o. h) budowa instalacji c.t. dla potrzeb wentylacji mechanicznej i) budowa systemu wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej oraz klimatyzacji sali koncertowej j) budowa systemu BMS dla celów sterowania, zarządzania i monitorowania systemów wentylacji, instalacji grzewczej i chłodniczej Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GraFig Projekt Grażyna Figuła, ul. Kordeckiego 11/3, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14750,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - I postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) porządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 14.03.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 052-087037 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 14.07.2014 r. Wykonawcy: GraFig Projekt Grażyna Figuła, ul. Kordeckiego 11/3, 48-300 Nysa. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.