eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatówek › Ochrona osób i mienia Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Opatówek: Ochrona osób i mienia Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku
Numer ogłoszenia: 154772 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Przemysłu, ul. Kościelna 1, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618626, fax 062 7618078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.opatowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury z osobowością prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr z 2005 Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku przy ul. Kościelnej 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.60.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)posiadają koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług w zakresie objętym zamówieniem 4)zatrudniają co najmniej 1 osobę posiadającą licencję ochrony fizycznej drugiego stopnia 5)zatrudniają osoby posiadające licencję ochrony fizycznej pierwszego stopnia w liczbie niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia, 6)zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)formularz oferty 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w ust.8 pkt 1-2: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesję MSWiA na wykonywanie usług w zakresie objętym zamówieniem, 4) licencję pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia w odpowiedniej ilości, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. przypadku o którym mowa w ust.11). 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 3 (w wykazie należy ująć zarówno osoby zatrudnione przez wykonawcę, jak i podwykonawców). 7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.opatowek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku ul. Kościelna 1 62-860 Opatówek tel. 62-7618626 pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku ul. Kościelna 1 62-860 Opatówek, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.