eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu i asystenta koordynatora projektuJestem dobry, będę lepszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Biała Podlaska: Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu i asystenta koordynatora projektu: Jestem dobry, będę lepszy
Numer ogłoszenia: 154758 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3436606, faks 83 3436606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zsz1.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu i asystenta koordynatora projektu: Jestem dobry, będę lepszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu i asystenta koordynatora projektu pt.: Jestem dobry, będę lepszy; współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Głównym celem projektu jest podniesienie poziomu nauczania i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Technikum nr 1 w Białej Podlaskiej oraz wzrost mobilności zawodowej 516 uczniów, służący zwiększeniu szans na zatrudnienie na lokalnym rynku pracy, w terminie od 1 lipca 2011r. do 30 czerwca 2013r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ). Szczegółowy opis wymagań do pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu: Część A. Wymagania do pełnienia funkcji koordynatora projektu: a) wykształcenie wyższe magisterskie, b) doświadczenie w realizacji projektów realizowanym w sektorze oświaty, finansowanych ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert (na stanowisku koordynator lub na stanowiskach innych niż koordynator), c) co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub równoważnym do którego obowiązków należało zarządzanie zespołem osobowym, d) ukończenie co najmniej dwóch kursów/szkoleń w zakresie funduszy Unii Europejskiej, e) ukończenie co najmniej jednego kursu/szkolenia w zakresie zamówień publicznych, f) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, g) znajomość problematyki szkolnictwa zawodowego, h) pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu, i) znajomość obsługi komputera MS OFFICE, WORD, Excel oraz aplikacji Generatora Wniosków Aplikacyjnych POKL i Generatora Wniosków Płatniczych POKL, Formularza PEFS, j) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Część B. Wymagania do pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu: a) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub z zakresu zarządzania, b) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych, c) znajomość procedur wymaganych przy realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, d) ukończenie co najmniej jednego kursu/szkolenia w zakresie funduszy Unii Europejskiej, e) pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu, f) posiadanie zdolności organizacyjnych, g) znajomość obsługi komputera -MS OFFICE, WORD, Excel oraz aplikacji Generatora Wniosków Aplikacyjnych POKL i Generatora Wniosków Płatniczych POKL, Formularza PEFS, h) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dołączonych do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków wskazanych w III. 3.1) Wykonawca złoży: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające doświadczenie w realizacji projektów realizowanym w sektorze oświaty, finansowanych ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert (na stanowisku koordynator lub na stanowiskach innych niż koordynator) oraz co najmniej 3 letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub równoważnym, do którego obowiązków należało zarządzanie zespołem osobowym (załącznik nr 2 do SIWZ) - wymagany w części A, 3. Wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i umiejętności niezbędnych do wykonywania zamówienia (załącznik nr 3A lub 3B do SIWZ), 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 5 do SIWZ), 5. Parafowany wzór umowy zlecenia (załącznik nr 6 do SIWZ). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku oferty i oświadczeń wymagany jest dokument oryginalny.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zmówienia, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpłynąć na realizację zamówienia, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody umożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, (sekretariat - parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska, sekretariat w godzinach pracy od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu pt. Jestem dobry, będę lepszy; realizowane przez Gminę Miejską Biała Podlaska- Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Białej Podlaskiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, numer identyfikacyjny KSI: POKL.09.02.00-06-110-10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór koordynatora projektu: Jestem dobry, będę lepszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2013r. Zakres zadań koordynatora: 1) przyjęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach, 2) koordynowanie realizacji zadań, wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 3) nadzór nad poprawnością realizacji zadań wynikającą z POKL, w tym budżetem i harmonogramem, 4) kontrola jakości zadań pod kątem założonych wskaźników, 5) koordynacja prac zespołu projektowego, 6) nadzór nad przygotowaniem dokumentacji formalnej projektu oraz nad jej archiwizacją zgodnie z wymogami POKL, 7) nadzór nad sprawami organizacyjno-merytorycznymi dotyczącymi realizacji projektu, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, umową o dofinansowanie oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS, 8) bieżące kontakty z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizowanego projektu, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, 9) prowadzenie rejestru zamówień publicznych w projekcie, 10) przygotowanie, opracowanie i realizacja postępowań w ramach projektu zgodnie z procedurami ustawy PZP oraz uregulowaniami wewnętrznymi szkoły, 11) nadzór nad prawidłową realizacją, gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji z przeprowadzonych postępowań, 12) współpraca z podmiotami realizującymi projekt w szczególności z księgową, a także osobą odpowiedzialną za obsługę prawna szkoły, 13) przygotowanie harmonogramu zamówień publicznych w projekcie, 14) publikacja ogłoszeń w sprawach zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie określonym w ustawie PZP, 15) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 16) obecność podczas kontroli projektu, 17) nadzorowanie przebiegu zajęć i realizacji ich harmonogramu, 18) nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć, 19) codzienna dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt, dyspozycyjność w godzinach realizowanych zajęć dydaktycznych , 20) informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie zajęć finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych zajęciach, 21) wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej POKL, 22) sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych, 23) kontrola wydatkowania środków, 24) kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, 25) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór asystenta koordynatora projektu: Jestem dobry, będę lepszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór asystenta koordynatora projektu. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie w okresie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2013r. Zakres zadań asystenta koordynatora: 1) bieżąca realizacja zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu i współpraca z koordynatorem projektu, 2) wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu, 3) stworzenie procedury rekrutacyjnej zarówno dotyczące rekrutacji kadry merytorycznej, jak i uczestników projektu( nauczycieli i uczniów), 4) organizacja spotkań rekrutacyjnych, 5) ustalenie terminów, przygotowanie sal, przygotowanie dokumentów do rekrutacji, 6) bieżący monitoring procesu rekrutacji i przygotowanie raportów o stanie rekrutacji (protokół wyboru komisji rekrutacyjnej, protokół rekrutacji, ostateczna lista uczestników, listy rezerwowe), 7) opracowanie harmonogramu zajęć, realizowanych w projekcie, 8) nadzór nad dokumentacja uczestników projektu, 9) archiwizacja dokumentów dotyczących rekrutacji, 10) bieżąca obsługa zajęć dodatkowych i wyjazdów studyjnych, 11) nadzorowanie frekwencji uczniów na zajęciach, 12) nadzorowanie pracy nauczycieli, 13) współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć, 14) przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach projektu, 15) organizowanie obiegu dokumentów, 16) przyjmowanie korespondencji dotyczącej projektu, w tym opracowanie instrukcji obiegu i kontroli finansowej dokumentów dla potrzeb projektu, 17) ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentów, dotyczących projektu w tym opracowanie instrukcji ewidencji księgowej i archiwizacji dokumentów projektu, 18) prowadzenie korespondencji biurowej dotyczącej projektu, 19) ewidencja faktur VAT, rachunków dotyczących projektu, 20) prowadzenie klasyfikacji dokumentów i systemów przechowywania dokumentów dotyczących projektu, 21) sporządzanie dokumentów biurowych dotyczących projektu, w tym pisma przewodnie, przepisywanie pism itp., 22) codzienna dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt, dyspozycyjność w godzinach realizowanych zajęć dydaktycznych , 23) opracowanie zapytań ofertowych i specyfikacji na materiały marketingowe, 24) zlecenie usługi zaprojektowania plakatów i ulotek, opracowanie informacji do materiałów, 25) zlecenie druku materiałów marketingowych i dystrybucja według wniosku i zgodnie z Wytycznymi oznaczania projektów POKL 2007-213 na pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia, w biurze projektu, szkole, zakupionym sprzęcie, 26) oznakowanie wszelkich dokumentów do projektu oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z Wytycznymi oznaczania projektów POKL 2007-213, 27) monitorowanie ilości wydatkowanych materiałów promocyjnych względem potrzeb realizacji projektu, 28) aktualizacja strony internetowej Wnioskodawcy w zakresie informacji dotyczących realizowanego projektu, 29) opracowanie graficzne ogłoszeń w prasie, materiałów promocyjnych dla uczestników, oznaczeń pomieszczeń, budynku itp., 30) archiwizacja dokumentów dotyczących promocji, 31) opracowanie narzędzi monitoringu i ewaluacji projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, 32) tworzenie ankiet ewaluacyjnych na początku i końcu realizacji projektu, 33) sporządzanie raportów (w tym ewaluacyjnych) z realizacji zadań zaplanowanych w projekcie, 34) nadzór nad monitoringiem i ewaluacją projektu, 35) sporządzenie raportu końcowego z realizacji projektu i spełnienia założonych celów i osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, 36) przygotowanie formularza PFES uczestników projektu, 37) przygotowanie załącznika 2 do wniosków o płatność, informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie zajęć finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych zajęciach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.