eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa ulicy J. Chłopickiego w Siedlcach wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłaconych przez Miasta Siedlce do dnia 31.12.2021 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Siedlce: Budowa ulicy J. Chłopickiego w Siedlcach wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłaconych przez Miasta Siedlce do dnia 31.12.2021 roku
Numer ogłoszenia: 154726 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95144 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy J. Chłopickiego w Siedlcach wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłaconych przez Miasta Siedlce do dnia 31.12.2021 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie sfinansowania wykonanej inwestycji poprzez wykup wierzytelności pieniężnych przez bank finansujący wykonawcę p.n. Budowa ulicy J. Chłopickiego wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłaconych przez Miasto Siedlce do dnia 31.12.2021 roku. Zakres zamówienia: I Roboty budowlane. 1.Obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót - 0,240 km 2.Roboty drogowe: - nawierzchnia jezdni z kostki bet. gr. 8 cm - 1500 m2 - nawierzchnia chodników z kostki bet. gr. 8 cm - 815 m2 - nawierzchnia zjazdów z kostki bet. gr. 8 cm - 185 m2 - zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami typu AROT A160 PS - 171 mb - zabezpieczenie kabli elektrycznych rurami AROT A110 PS - 135 mb 3. Roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa: - budowa kanału z rur PCV O 315 - 138 mb - budowa kanału z rur PCV O 160 - 85 mb Uwaga: 1.Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy. 2. Usługa finansowa. Usługa finansowania polegać będzie na sfinansowaniu wykonanych robót poprzez dokonanie wykupu wierzytelności bądź skredytowanie przez wykonawcę i zapewnienie Zamawiającemu możliwość wieloletniej spłaty. Sfinansowanie wykonanych robót będzie obejmowało należności zawierające wartość wykonanych robót wraz z podatkiem VAT oraz należne za okres spłaty odsetki na warunkach określonych poniżej. 1.Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że : 1)podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem lub instytucja finansową nie później niż w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, 2)niedokonanie przez Wykonawcę sprzedaży wierzytelności i niedostarczenie Zamawiającemu kopii umowy z bankiem lub instytucją finansową w terminie określonym, Zamawiający będzie traktował, jak odstąpienie od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i tym samym Zamawiający będzie uprawniony do żądania odszkodowania i kary umownej na zasadach określonych w umowie. 3)sfinansowaniem objęta będzie faktura końcowego rozliczenia wystawiona po zakończeniu i końcowym odbiorze robót, 4)sfinansowanie za fakturę końcową następować będzie w nieprzekraczalnym terminie 30 dni licząc od dnia przekazania do wykupu dla wykonawcy faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 5)sfinansowanie wykonanych robót wg zasad jw. może być dokonane wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665) lub instytucję finansową, działającą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru wykonanych robót, 6)spłata wykupionych przez bank lub instytucję finansową wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego w ratach kwartalnych, do dnia 31 grudnia 2021 roku, 7)harmonogram spłat wykonanych robót (Załącznik nr 7 - wzór harmonogramu spłat wykonanych robót) należy opracować dla WIBOR 3M z dnia 20.04.2011r. w wysokości 4,29 %. 8)faktura końcowa stanowi podstawę wykupu wierzytelności, 9)odsetki pobierane przez Bank lub instytucję finansową w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, 10)stawka WIBOR 3M ustalana będzie na zasadach określonych w regulaminie Banku lub instytucji finansowej, które sfinansują wykonane roboty, 11)w przypadku powstania konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, Bank lub instytucja finansowa mogą dokonać sfinansowania na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 2. Informacje i zastrzeżenia dodatkowe : 1)Rozliczenie za wykonaną robotę będą dokonywane poprzez ich sfinansowanie przez Bank lub instytucję finansową wskazany przez wykonawcę w ofercie. 2) Rozpoczęcie spłaty odsetek i kapitału nastąpi w miesiąc po zakończeniu i odbiorze robót (30 dni od protokólarnego odbioru końcowego), 3) Zamawiający wyraża zgodę na sfinansowanie wykonanych robót wyłącznie przez Bank lub instytucję finansową, z którymi wykonawca na ten cel posiada podpisaną umowę lub Bank lub instytucja finansowa wydali promesę na sfinansowanie przedmiotu umowy. 4) W przypadku, kiedy płatność raty kapitałowej i odsetkowej będzie przypadać na dzień ustawowo wolny od pracy, to płatność nastąpi w następny dzień roboczy po ustalonej dacie spłaty. 5)Zamawiający będzie dokonywał spłaty kapitału i odsetek na ostatni dzień miesiąca kończącego się kwartału w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po tym kwartale. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec Banku lub instytucji finansowej bez naliczania przez Bank lub instytucję finansową dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat. 7)Zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji i innych opłat przez Bank lub instytucję finansową. 8)Umowa o sfinansowanie oraz wszelkie w niej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9)Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności wyłącznie przez Bank lub instytucję finansową, finansujące wykonawcę z zastrzeżeniem przypadku określonego w pkt.10. Zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego 10) Zamawiający podpisze deklarację wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 11)Wykonawca może dokonać zmiany Banku lub instytucji finansowej finansujących go pod warunkiem, że zostaną zachowane wszelkie zasady sfinansowania i rozliczania wykonanych robót, jakie zostały określone w niniejszej umowie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wykonawcy. 12)Bank lub instytucja finansowa nie mogą scedować dalej wierzytelności wobec Zamawiającego bez uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 13)Zamawiający zobowiązuje się, że uzna dług związany ze sfinansowaniem do wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury końcowej) i do dokonania na rzecz Banku lub instytucji finansowej zapłaty wynikającego z nich zobowiązania w kwartalnych stałych ratach kapitałowych powiększonych o odsetki należne Bankowi lub instytucji finansowej. 14)Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność zasad spłaty przez cały okres spłaty : a)Bank lub instytucja finansowa nie mogą żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym terminem spłaty, b)spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na stałych i nie zmiennych warunkach określonych w ofercie wykonawcy, c)wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez Bank lub instytucję finansową, finansujące wykonawcę, bez pisemnej zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d)przez umowny termin regulacji zobowiązania rozumie się dokonanie przekazania środków na wskazany rachunek bankowy. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 poz. 1323 ze zmianami ). Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Drogowo - Inżynieryjna DORFA Sp. Jawna A. Frankowski, G. Doroszenko, J. Sowiński, Wola Suchożebrska, ul. Łąkowa 1, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 817847,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 662347,42

  • Oferta z najniższą ceną: 662347,42 / Oferta z najwyższą ceną: 913063,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.