eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Konserwacja stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Gryfino: Konserwacja stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d
Numer ogłoszenia: 154724 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85805 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000, faks 091 4163002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 d . 1.1 Zakres prac konserwacyjnych dotyczy oczyszczenia i zabezpieczenia powłok lakierniczych okien od strony elewacyjnej budynku (zewnętrzna strona okien) w szczególności: a/ szlifowanie złuszczonej warstwy farby, odkurzanie i odtłuszczanie skrzydła okiennego i ościeży b/ zabezpieczenie miejsc pozbawionych powłoki lakierniczej impregnatem grzybo i owadobójczym. c/ oczyszczenie ze starej farby i innych zabrudzeń, d/ demontaż wraz z ponownym montażem zakonserwowanych uszczelek , e/ nałożenie jednej warstwy farby podkładowej, w celu zwiększenia przyczepności farby nawierzchniowej. f/ naniesienie dwóch warstw farby nawierzchniowej, za pomocą pędzla. g/ uzupełnianie ubytków masą plastyczną, h/ ponowne uszczelnienie silikonem łączeń okna z parapetem i/ naoliwienie mechanizmów , sprawdzenie i nasmarowanie okuć obwiedniowych oraz ich regulacja j/ w przypadku demontażu skrzydła okiennego, ponowny montaż wraz z regulacją okna, 1.2. Zakres zamówienia: - okna łazienkowe: 85x95 cm - 9 szt. - okna 205x93 cm - 104 szt. - okna 235x96cm - 29 szt. - okno 140x142 cm - 1 szt. - okna 115x94 cm - 3 szt. - okna 110x85 cm - 2 szt. 1.3 Warunki ogólne: - termin wykonywania prac: 7.30 - 15.00 w dniach pon.-piątek. - budynek jest 3 kondygnacyjny (+piwnica). Budynek jest wyposażony w dźwig osobowy. Skrzydła należy konserwować w wyznaczonym pomieszczeniu, - Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania w warsztacie Wykonawcy, - Zamawiający w razie potrzeby zapewnia pomieszczenie gospodarcze-garażowe w najniższej kondygnacji budynku, - do dyspozycji Wykonawcy będzie winda osobowa, - jeżeli Wykonawca będzie korzystał z windy osobowej do transportu skrzydeł okiennych, należy zabezpieczyć ją wykładając płytami OSB, - demontowane okna na parterze i I piętrze muszą być zakładane tego samego dnia do godz. 15.00, ale okna na II piętrze, wystarczy że będą skutecznie zabezpieczone, - w związku z faktem, że remont będzie prowadzony w trakcie pracy urzędu, otwory okienne muszą być zabezpieczone w trakcie pracy w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, np. opadów deszczu. 1.4 Wykonawca przyjmuje do wiadomości iż prace będą prowadzone na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej i zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji urzędu i możliwościami etapowania prac w formie harmonogramu w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 1.5. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 uPzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materiały lub urządzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych (czyli o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ). Zmiana materiałów i urządzeń wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 1.6 Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac (w tym przerw w prowadzeniu prac ze względu na pracę jednostki) w porozumieniu z kierownikiem jednostki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PISARCZYK Stolarka Drewniana, Bogdan i Andrzej Pisarczyk, ul. Andersa 25, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87947,07

  • Oferta z najniższą ceną: 87947,07 / Oferta z najwyższą ceną: 123812,38

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.