eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gmin Górnej Narwi - Gmina ŁapyTermomodernizacja obiektówSzkoła Podstawowa nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 9, Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Pięknej 17, Przedszkole nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27, Przedszkole nr 2 przy ul. Cmentarnej 23, Zespół Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 Zespół Szkół w Płonce Kościelnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Łapy: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 9, Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Pięknej 17, Przedszkole nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27, Przedszkole nr 2 przy ul. Cmentarnej 23, Zespół Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 Zespół Szkół w Płonce Kościelnej
Numer ogłoszenia: 154709 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów: Szkoła Podstawowa nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 9, Szkoła Podstawowa nr 2 przy ul. Pięknej 17, Przedszkole nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27, Przedszkole nr 2 przy ul. Cmentarnej 23, Zespół Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 Zespół Szkół w Płonce Kościelnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gmin Górnej Narwi - Gmina Łapy: Termomodernizacja obiektów w zakresie: Część I. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, Część II. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w istniejących pomieszczeniach kuchni i stołówki szkoły wraz z instalacją elektryczną zasilającą ww. urządzenia, Część III. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w budynku, - zmiana ścian osłonowych wiatrołapu, - remont schodów zewnętrznych, Część IV. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Łapach, - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w istniejącym pomieszczeniu kuchni wraz z instalacją zasilającą urządzenia wentylacji mechanicznej, Część V. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w pomieszczeniu kuchni stołówki i Sali gimnastycznej, Część VI. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - oczyszczenie i odmalowanie istniejącego pokrycia dachowego, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna na Sali gimnastycznej wraz z instalacją elektryczną zasilającą ww. urządzenia,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części I: 17 000,00 zł Dla części II: 11 000,00 zł. Dla części III: 4 500,00 zł. Dla części IV: 6 000,00 zł. Dla części V: 8 000,00 zł. Dla części VI: 4 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • doświadczenie wyrażające się w wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, w każdej części 1 roboty w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych oraz 1 roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej. o wartości nie mniejszej niż: Dla części I: 1 600 000,00 zł brutto łącznie. Dla części II: 1 000 000,00 zł brutto łącznie. Dla części III: 450 000,00 zł brutto łącznie. Dla części IV: 550 000,00 zł brutto łącznie. Dla części V: 800 000,00 zł brutto łącznie. Dla części VI: 400 000,00 zł brutto łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który pełnił funkcję kierownika budowy przy min. 2 robotach o zakresie docieplenia ścian zewnętrznych i wymiana stolarki okiennej lub drzwiowej. - kierownik budowy lub robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach o zakresie budowy lub przebudowy lub remontu instalacji odgromowej i budowy lub przebudowy lub remontu lub modernizacji instalacji zasilającej urządzenia wentylacyjne. -kierownik budowy lub robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach o zakresie budowy lub przebudowy lub modernizacji lub remontu instalacji centralnego ogrzewania. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej: Dla części I: 1 600 000,00 zł Dla części II: 1 000 000,00 zł. Dla części III: 450 000,00 zł. Dla części IV: 550 000,00 zł. Dla części V: 800 000,00 zł. Dla części VI: 400 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty); b) braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów; c) opóźnienia ze strony Zamawiającego przekazania Wykonawcy terenu budowy - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający [od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania terenu budowy]; d) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa -wyłącznie o czas dokonywania zmian w projekcie, jeżeli nie jest w czasie wprowadzania zmian możliwe wykonywanie przedmiotu zamówienia, e) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania robót dodatkowych - wyłącznie o okres wykonywania robót dodatkowych, f) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łapach ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24 18-100 Łapy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Łapach ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24 18-100 Łapy pok. 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w istniejących pomieszczeniach kuchni i stołówki szkoły wraz z instalacją elektryczną zasilającą ww. urządzenia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Łapach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w budynku, - zmiana ścian osłonowych wiatrołapu, - remont schodów zewnętrznych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Łapach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 w Łapach, - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w istniejącym pomieszczeniu kuchni wraz z instalacją zasilającą urządzenia wentylacji mechanicznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łapach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łapach: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien rur spustowych i obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna w pomieszczeniu kuchni stołówki i Sali gimnastycznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płonce Kościelnej: - docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów; - oczyszczenie i odmalowanie istniejącego pokrycia dachowego, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nowe wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, - remont instalacji odgromowej, - wentylacja mechaniczna na Sali gimnastycznej wraz z instalacją elektryczną zasilającą ww. urządzenia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.44.30.00-4, 45.31.23.10-3, 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.