Ogłoszenie z dnia 2017-01-27
Ogłoszenie nr 15455 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.
Nowy Dwór Mazowiecki: Poprawa stanu technicznego budynku użyteczności publicznej (internatu) przy ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim poprzez wykonanie termomodernizacji oraz rozbudowy budynku o szyb windowy zewnętrzny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 368057
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny
1327003400000, ul.
ul. Ignacego Paderewskiego
,
05100
Nowy Dwór Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 765 32 90, faks
22 765 32 91, e-mail
starosta.wnd@powiatypolskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowodworski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa stanu technicznego budynku użyteczności publicznej (internatu) przy ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim poprzez wykonanie termomodernizacji oraz rozbudowy budynku o szyb windowy zewnętrzny
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.27.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zadania pn. "Poprawa stanu technicznego budynku użyteczności publicznej (internatu) przy ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim poprzez wykonanie termomodernizacji oraz rozbudowy budynku o szyb windowy zewnętrzny". Zamówienie to podzielono na dwie części: - Cz. 1.: "Termomodernizacja budynku biurowego na potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu nowodworskiego", - "Cz. 2. Rozbudowa budynku o szyb windowy zewnętrzny przystosowany do ruchu osób niepełnosprawnych" Niniejsza inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego budynku poprzez wykonanie termomodernizacji oraz poprawę dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie widny zewnętrznej. Lokalizacja inwestycji Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Chemików 6), Powiat Nowodworski. Inwestor Inwestorem zadania jest Powiat Nowodworski z siedzibą przy ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki. II. OPIS TECHNICZNY - CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA: Opis ogólny - część I i II: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej oraz wykonanie szybu windowego zewnętrznego przystosowanego do ruchu osób niepełnosprawnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki. Budynek składa się z czterech segmentów o rzucie prostokątnym jednak zakres robót obejmuje wykonanie termomodernizacji segmentu C budynku użyteczności publicznej oraz wykonanie szybu windowego zewnętrznego do tego segmentu. Segment C jest niezależnym pięciokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, posiadającym dwie klatki schodowe budynkiem oddylatowanym od części B oraz D. Ponadto budynek posiada dodatkowe wyjście z budynku byłej kotłowni z poziomu parteru. Do budynku w szycie od strony północno-wschodniej została zaprojektowana winda. Dokumentacja projektowa termomodernizacji obejmuje wykonanie jej na całym budynku, jednak przedmiotem inwestycji jest wykonanie termomodernizacji tylko na segmencie C. Dane ogólne: Budynek przewidziany to termomodernizacji oraz do rozbudowy o szyb windowy zewnętrzny przystosowany do ruchu osób niepełnosprawnych znajduje się na działkach nr ewid. 33/34, 33/38, 33/42 obręb 0035 8-09, miejscowość Nowy Dwór Maz., powiat nowodworski. Charakterystyka budynku: - szerokość budynku: 15,85 m - długość budynku: 39,50 m - wysokość budynku: 15,20 m Opis konstrukcji budynku: Budynek w konstrukcji tradycyjnej. Stropodach niewentylowany kryty papą bitumiczną ułożony na stropie DZ-3 na warstwie tłucznia z gazobetonu, dwuspadowy. Ściany zewnętrzne nośne budynku o konstrukcji murowanej z bloczków z gazobetonu. Ściany w dobrym stanie technicznym. Na elewacji południowo-zachodniej widoczne ubytki tynku spowodowane uszkodzonymi obróbkami blacharskimi dachu. Stolarka okienna i drzwiowa - typowa, drewniana. Rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. Na klatce schodowej od strony byłej kotłowni na poziomie stropu od strony pomieszczeń łazienek znajdują się zawilgocone plamy i wykwity świadczące o złym stanie instalacji kanalizacyjnej. W tej samej klatce na ostatniej kondygnacji zauważalne są rysy pionowe zlokalizowane w płaszczyźnie dobudowy klatki do budynku głównego, rysy te występują na elewacji. Ponieważ cała bryła budynku nie wykazuje pęknięć ani odchyleń, należy przewidywać błędy wykonawcze wykonania ścian, bądź pracę termiczną elementów ściany. Część I - Zakres projektowanych prac termomodernizacji budynku: - roboty demontażowe, - skucie skorodowanych tynków z elewacji, - uzupełnienie tynków i ubytków w ścianach, - oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu poprzez mycie elewacji wodą z dodatkiem słabych detergentów, - demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, - demontaż pokrycia z papy na dachach, - skucie starych posadzek zewnętrznych na tarasach, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem i skalą wełną mineralną - ściana szczytowa budynku C od strony segmentu D, - docieplenie stropodachów, - malowanie elewacji, - naprawa kominów, - wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe, - wymiana okien na PCV, - wymiana krat okiennych, - wymiana opraw oświetleniowych w budynku C, - wymiana instalacji okablowania oświetlenia w budynku C, - wymiana instalacji sanitarnych w budynku C, - montaż parapetów zewnętrznych, - montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr. 0,50 mm, - montaż rynien z tytan-cynk fi125, - montaż rur spustowych z PCV fi110, - reperacja tarasów i balkonów, montaż płytek antypoślizgowej, mrozoodpornych, - demontaż i montaż instalacji odgromowej, - wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku C, - wykonanie otworów okiennych i drzwiowych, - wycinka drzew, - wymiana opraw oświetleniowych w budynku, - wymiana instalacji okablowania oświetlenia, - wymiana grzejników, - wymiana rurociągów w instalacjach c.o., - prace porządkowe. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, by wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga również, by na umowę o pracę zatrudnione były również osoby wykonujące w ramach realizacji zamówienia czynności kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych. Wymóg powyższy nie jest stawiany wobec osób, które będą sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. Gwarancja i rękojmia: Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Z uwagi na fakt, iż okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert, Zamawiający wyznacza maksymalny punktowany okres gwarancji na 60 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w części XIII SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy w przyszłej umowie o zamówienie publiczne ustalony zostanie na czas udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: Przewiduje się możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych objętych niniejszą inwestycją w wysokości do 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, iż w zakres takiego zamówienia wchodziło będzie powtórzenie prac przewidzianych dla zamówienia podstawowego, na obiekcie budowlanym, na którym prowadzona jest niniejsza inwestycja (w tym rozszerzenie prowadzonych prac poza segment C). Zamówienie niniejsze będzie mogło być udzielone w sytuacji posiadania przez Zamawiającego środków finansowych pozwalających na dalsze prowadzenie prac objętych dokumentacją projektową, gdy dalsze prowadzenie prac na obiekcie okaże się niezbędne z punktu widzenia jego wykorzystania przez Zamawiającego lub jego stan wskazywał będzie na konieczność dalszego ich prowadzenia z uwagi na stan techniczny obiektu. Część II - Charakterystyka szybu windowego: 1) rodzaj dźwigu: osobowy, elektryczny, spełniający następujące parametry techniczne: - udźwig nominalny: 630 kg lub 8 osób - prędkość nominalna: 1,0 m/s, - moc silnika: 4,0-4,5 kW - wysokość podnoszenia: ok. 11,16 m - ilość przystanków/dojść: 5/5 - maszynownia: brak 2) kabina spełniająca następujące parametry techniczne: - wymiary kabiny: 1100x1400x2200 mm, - wykonanie: stal nierdzewna, - wyposażenie: poręcze ze stali nierdzewnej, cokół przypodłogowy ze stali nierdzewnej, na podłodze wykładzina antypoślizgowa, oświetlenie LED, wentylator włączany automatycznie, system komunikatów głosowych o stanie dźwigu, - rodzaj / typ łączności głosowej: system komunikacji głosowej z firmą serwisową poprzez stacjonarną linię telefoniczną, system zdalnego monitoringu technicznego. Celem robót budowlanych (dźwigowych) jest dostawa i montaż całkowicie nowego dźwigu elektrycznego bez maszynowni, służącego do przewozu osób, zgodnego z aktualną normą dźwigową. Dźwig elektryczny po montażu powinien spełniać następujące wymagania funkcjonalno-użytkowe: 1. prędkość dźwigu powinna wynosić 1,0 m/s; 2. powinna być zapewniona regulacja prędkości jazdy kabiny poprzez zmianę szybkości otwarcia/zamknięcia drzwi; 3. ruszanie i zatrzymywanie się kabiny dźwigu powinno następować łagodnie; w przypadku obciążenia kabiny zbliżonego do dopuszczalnego, ruszanie i zatrzymywanie się kabiny na przystanku nie może powodować sygnalizacji przeciążenia spowodowanej nagłym przyspieszeniem lub opóźnieniem ruchu kabiny; 4. kabina powinna zatrzymywać się na przystankach precyzyjnie - ewentualny próg powstały po otwarciu drzwi kabiny powinien być możliwie jak najmniejszy, jednak nie wyższy niż 5 mm; 5. system sterowania dźwigu musi być odporny na zakłócenia elekromagnetyczne oraz nie emitować takich zakłóceń; 6. montaż systemu odzysku energii, falownika i funkcji stand-by głównych podzespołów elektrycznych dźwigu powinien zagwarantować jak największą oszczędność zużycia energii elektrycznej; 7. kabina dźwigu powinna w przypadku sygnału ppoż. dojeżdżać na przystanek ewakuacyjny (parter) i tam się zatrzymywać, a w przypadku zaniku napięcia - dojeżdżać do najbliższego przystanku w celu uwolnienia pasażerów; 8. kabina dźwigu powinna posiadać oświetlenie awaryjne z czasem podtrzymania ok. 2 godz.; 9. kabina powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne rozwiązania umożliwiające korzystanie z dźwigu osobom niepełnosprawnym, 10. kabina powinna posiadać załączany automatycznie wentylator zapewniający dostateczną wymianę powietrza; 11. oświetlenie energooszczędne LED kabiny dźwigu powinno wyłączać się po upływie 15 min. od czasu ostatniej jazdy kabiny, a po wyłączeniu powinno być załączane w momencie otwarcia drzwi kabiny; 12. przyciski w panelu sterującym powinny podświetlać się po zadaniu dyspozycji i powinny być oznaczone alfabetem Braille´a; 13. w panelu sterującym w kabinie powinna być zainstalowana stacyjka kluczykowa umożliwiająca blokadę otwarcia drzwi. Dźwig będzie obsługiwać ruch osobowy w budynku pomiędzy istniejącymi kondygnacjami i sporadycznie transport towarów. Część II - Zakres projektowanych robót budowlanych: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - przygotowanie zbrojenia, - roboty fundamentowe, - ustawienie ścian żelbetowych, - ocieplenie ścian fundamentowych wraz z wykończeniem cokołu, - demontaż grzejników wraz z montażem nowej instalacji c.o., - wykonanie posadzek, - wykonanie stropów żelbetowych wraz z wykończeniem, - docieplenie dachu, - wykonanie sufitów podwieszanych, - prace murowe, - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, - tynkowanie i malowanie, - termomodernizacja budynku wełną, - obróbki blacharskie, - montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie schodów i spocznika przed wejściem, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - ułożenie nawierzchni z kostki przed podjazdem, - wykonanie zadaszenia przed wejściem, - roboty porządkowe, - montaż dźwigu windowego z kabiną, - serwis dźwigu w okresie gwarancji, - montaż instalacji elektrycznych wraz z pracami pomiarowymi, - montaż instalacji uziemiających. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, by wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga również, by na umowę o pracę zatrudnione były również osoby wykonujące w ramach realizacji zamówienia czynności kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych. Wymóg powyższy nie jest stawiany wobec osób, które będą sprawować funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych. Gwarancja i rękojmia: Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty (oraz wbudowany dźwig): 36 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Z uwagi na fakt, iż okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert, Zamawiający wyznacza maksymalny punktowany okres gwarancji na 60 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót. Szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w części XIII SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy w przyszłej umowie o zamówienie publiczne ustalony zostanie na czas udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Zamawiający wskazuje również, iż w zakres zamówienia wchodzi również serwisowanie wbudowanego dźwigu przez okres udzielonej gwarancji i rękojmi. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: Przewiduje się możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych objętych niniejszą inwestycją w wysokości do 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, iż w zakres takiego zamówienia wchodziło będzie powtórzenie prac przewidzianych dla zamówienia podstawowego (za wyjątkiem dostawy i montażu dźwigu z kabiną oraz powiązanych z tym prac pomiarowych), na obiekcie budowlanym, na którym prowadzona jest niniejsza inwestycja (w tym rozszerzenie prowadzonych prac poza segment C). Zamówienie niniejsze będzie mogło być udzielone w sytuacji posiadania przez Zamawiającego środków finansowych pozwalających na dalsze prowadzenie prac objętych dokumentacją projektową, gdy dalsze prowadzenie prac na obiekcie okaże się niezbędne z punktu widzenia jego wykorzystania przez Zamawiającego lub jego stan wskazywał będzie na konieczność dalszego ich prowadzenia z uwagi na stan techniczny obiektu. Podsumowanie - część 1 i 2: Obiekt objęty opracowaniem nie znajduje się pod ochroną Mazowieckiego Konserwatora Zabytków. W miejscu planowanej inwestycji nie występują szkody górnicze. Zamawiający informuje, iż w sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej przywołano znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dane te zostały wskazane przez projektantów jako przykładowe. Zamawiający nie wymaga, by dostarczone produkty były produktami wskazanymi przez projektantów. Zamawiający wymaga, by dostarczone produkty odpowiadały parametrom technicznym i funkcjonalnym określonym w dokumentacji projektowej i pozwalały na wykonanie zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Uwaga: W przypadku stwierdzenia w czasie przeprowadzanych prac pęknięć lub wad ukrytych, Wykonawca robót zobowiązany jest zgłosić usterki Inwestorowi. W przypadku uszkodzenia lub naruszenia elementów konstrukcyjnych budynku w trakcie przeprowadzanych prac Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Inwestora. Wymogi Technologiczne Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru zawartymi w odrębnym opracowaniu. Uwagi ogólne 1. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z: o Prawem Budowlanym (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn.zm.) o Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1442) o Inne przepisy związane 2. Wszelkie regulacje urządzeń niezwiązanych z budynkiem należy prowadzić pod nadzorem ich Właściciela lub Zarządcy. Zobowiązuje się też Wykonawcę robót do uzyskania oświadczenia od Właściciela lub Zarządcy urządzeń nt. należytego wykonania robót. 3. Ustala się kolejność ważności dokumentów dla obiektu, którego dotyczy niniejszy opis: a) Dokumentacja projektowa, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, c) Przedmiar Robót d) W przypadku braku specyfikacji technicznej, obowiązujące normy i przepisy regulujące. 4. Przed przystąpieniem do robót w pobliżu urządzeń podziemnych, należy ręcznie wykonać kon-trolne przekopy, w celu ich lokalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 - 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45321000-3,
45421100-5,
45232460-4,
45315600-4,
45311000-0,
45314300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Termomodernizacja budynku biurowego na potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu nowodworskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1562107.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1359409.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Rozbudowa budynku o szyb windowy zewnętrzny przystosowany do ruchu osób niepełnosprawnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Cena złożonej oferty przewyższa środki, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia wyżej wymienionej kwoty w budżecie - Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w części drugiej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
- SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
- SVA/U/4620-40/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku nr 3 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.