eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu TV Miasta Krakowa - ul. Sienna 5 oraz Rynek Główny 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Kraków: Zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu TV Miasta Krakowa - ul. Sienna 5 oraz Rynek Główny 11
Numer ogłoszenia: 154542 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu TV Miasta Krakowa - ul. Sienna 5 oraz Rynek Główny 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż dwóch punktów kamerowych: Punktu Kamerowego nr 1 na narożniku budynków przy ulicy Siennej 5 w Krakowie oraz Punktu Kamerowego nr 2 przy ulicy Rynek Główny 11. b. Wykonanie łączy transmisyjnych w oparciu o transmisję bezprzewodową pomiędzy: punktem kamerowym nr 1, a istniejącym punktem kamerowym na Sukiennicach od strony ul. Siennej. Wykonanie łączy transmisyjnych w oparciu o transmisję bezprzewodową pomiędzy punktem kamerowym nr 2, a istniejącym punktem kamerowym na Sukiennicach od strony ul. Siennej. c. Wykonanie instalacji dla potrzeb bezprzewodowej Stacji Bazowej przy punkcie kamerowym na Sukiennicach od Strony ul. Siennej. d. Dostawa urządzenia OCTA i zamontowanie jego w lokalizacji banku BPH na Rynku Głównym oraz przeniesienie istniejącego Urządzenia TETRA NKF do lokalizacji Sukiennice. e. Modernizacja punktu przyłączeniowego w lokalizacji Sukiennice. f. Modernizacja i konfiguracja urządzeń w Punkcie Dystrybucyjnym Rynek Główny oraz stanowiska odglądu. g. Modernizacja urządzeń w systemie monitoringu TV Miasta Krakowa polegająca na wymianie dysków twardych (systemowych) w rejestratorach Dallmeier DMS III oraz wymianie wszystkich wentylatorów i filtrów w urządzeniach firmy Dallmeier. h. Dostawa wyposażenia Punktu Dystrybucyjnego Rynek Główny 29 oraz stawiska nadzoru i wyniesionego zintegrowanego stanowiska TV. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia, wymaganiami dotyczącymi instalacji urządzeń, miejscem dostaw poszczególnych urządzeń, a także wymaganiami dotyczącymi sporządzanej przez Wykonawcę dokumentacji przedstawiony jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Uznaje się, że przedmiot zamówienia został zrealizowany, gdy Użytkownik będzie mógł na ekranie monitorów będących w Komisariacie Policji obserwować obrazy z punktów kamerowych oraz sterować kamerami bez opóźnień i zakłócenia pracy pozostałych kamer. Ponadto ten sam efekt musi być zapewniony w aplikacjach cyfrowych w SWD KMP w Krakowie. 4. Uwaga: Zamawiający oświadcza, że posiada wstępne zgody na instalację punktów kamerowych w wymienionych powyżej lokalizacjach. 5. Zamawiający wymaga następujących warunków gwarancji na przedmiot zamówienia: 24 miesiące gwarancji licząc od pozytywnie zakończonych testów konfiguracyjnych i podpisaniu protokołu odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji wskazane są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Miejscem realizacji zamówienia jest Kraków, ul. Sienna 5 oraz Rynek Główny 11.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.60.00 - Urządzenia monitorowania ruchu Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.25.10 - Rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo Oryginalny kod CPV: 32.57.30.00 - Komunikacyjny system sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 32.57.30.00 - Komunikacyjny system sterowania Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) dla całości postępowania. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-101/2007, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.