eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II - gmina Bedlno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Kutno: Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II - gmina Bedlno
Numer ogłoszenia: 154521 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3552345, fax 024 3552345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg gminnych w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego - Etap II - gmina Bedlno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a.Uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; b.Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia; c.Wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej dla przedmiotu zamówienia obejmującej część rysunkową i opisową zawierającą: profile szczegółowe i przekroje poprzeczne, podające wymagane rzędne, usytuowanie urządzeń związanych z drogą itp.; zaprojektowanie wjazdów na działki, przepustów poprzecznych, odwodnienia pasa drogowego, rowów przydrożnych itp.; badania geologiczne gruntu; obliczenie robót ziemnych; obliczenia dotyczące konstrukcji nawierzchni; projekt docelowej organizacji ruchu; wykaz projektów towarzyszących projektowi drogowemu. d.Parametry dróg należy projektować w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430); e.W przypadku, gdy istniejący pas drogowy nie będzie spełniał wymogów określonych w w/w rozporządzeniu - Wykonawca przedstawi koncepcję poszerzenia pasa drogowego zawierającą: wykaz działek i ich właścicieli znajdujących się w obszarze tego poszerzenia oraz wyliczenie jego powierzchni, f.Opracowanie operatu wodno - prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami jeśli przepisy szcze4gólne tego wymagają; g.Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na roboty objęte projektem, określającej wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072); h.Sporządzenie przedmiarów robót, uwzględniając wszystkie roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia w układzie szczegółowym, w kolejności technologicznej ich wykonania, sporządzonych na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej ich wykonania i odbioru; i.Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389); j.Sporządzenie kompletnych wniosków (wraz z załącznikami) o wydanie pozwolenia na budowę; k.Uzgodnienie dokumentacji budowlano - wykonawczej ze wszystkimi jednostkami opiniującymi i organami, umożliwiającej uzyskanie przez Zamawiającego decyzji o pozwolenie na budowę; l.W trakcie opracowania dokumentacji uzgadnianie z Zamawiającym rozwiązań projektowych; m.Całość przedmiotu zamówienia należy przygotować w wersji elektronicznej (na płycie CD) oraz w wersji papierowej: projekty budowlano - wykonawcze w 5 egz. wraz z oświadczeniem o jego kompletności, pozostałe opracowania: kosztorysy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech latach (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania) dokumentacje dróg o łącznej długości 20 km; b) zatrudniają osoby (minimum jedną) posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w branży drogowej, które są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności minimum na wysokość kwoty za jaką oferują wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. V. SIWZ stosując formułę (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, (wg załącznika nr 2). 3. wykaz osób (wg załącznika nr 3), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń, że w/w osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 5. Informację Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 6. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy (wg załącznika nr 4). 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. IV ppkt. 2) lit. a) - musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, warunek wskazany w pkt IV ppkt. 4 muszą spełniać wszyscy, a pozostałe warunki wskazane w pkt. IV - mogą spełnić łącznie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. V ppkt.: 1, 7, 8 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrk.bip.tc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ul. Wojska Polskiego 10 a 99 - 300 Kutno.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ul. Wojska Polskiego 10 a 99 - 300 Kutno pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.