eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Koszenie traw, trawników i skarp w Starachowicach w latach 2016-2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-15

Starachowice: Koszenie traw, trawników i skarp w Starachowicach w latach 2016-2018
Numer ogłoszenia: 15451 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7565 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw, trawników i skarp w Starachowicach w latach 2016-2018.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Koszenie traw, trawników i skarp na terenach zieleni miejskiej w latach 2016-2018. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi komunalnej w zakresie: 1. koszenia traw, trawników, skarp na terenach zieleni miejskiej w Starachowicach, określonych w Załączniku nr 1, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ; 2. grabienia skoszonej trawy wraz z pozbieraniem na skoszonym terenie gałęzi i śmieci; 3. załadunku odpadów (skoszonej trawy, gałęzi i śmieci); 4. wywozu i unieszkodliwieniu lub wykorzystaniu odpadów (skoszonej trawy, gałęzi i śmieci), zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5. organizacji w Starachowicach biura - punktu kontaktowego (punktu zgłoszeniowego itp.) wyposażonego w telefon stacjonarny. Osoby odpowiedzialne za organizację i nadzór nad wykonywanymi pracami winny być wyposażone w telefony komórkowe. W okresie trwania umowy planowane jest (przy uwzględnieniu liczby koszeń na danym terenie od dwóch do trzech) koszenie traw o łącznej powierzchni: 1. minimum - 2.951.100 m2; 2. maksimum - 4.426.650 m2. Szczegółowy zakres prac z określeniem terminu ich wykonania oraz odbioru końcowego każdorazowo zlecać będzie Referat Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Starachowicach (Referat GKDŚ). Pierwsze koszenie obejmujące powierzchnię około 25 ha zlecone będzie w terminie do 20 maja 2016 r., i winno zostać zrealizowane w terminie określonym ofertą Wykonawcy. Zamawiający definiuje akceptowalny termin realizacji tego zlecenia: minimalnie 21 dni kalendarzowych i maksymalnie 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia jego zlecenia przez Referat GKDŚ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Część II Koszenie traw, trawników i skarp na terenach osiedli zabudowy mieszkaniowej w latach 2016-2018. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi komunalnej w zakresie: 1. koszenia traw, trawników, skarp na terenach osiedli zabudowy mieszkaniowej w Starachowicach, określonych w Załączniku nr 2, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ; 2. grabienia skoszonej trawy wraz z pozbieraniem na skoszonym terenie gałęzi i śmieci; 3. załadunku odpadów (skoszonej trawy, gałęzi i śmieci); 4. wywozu i unieszkodliwienia lub wykorzystania odpadów (skoszonej trawy, gałęzi i śmieci), zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5. organizacji w Starachowicach biura - punktu kontaktowego (punktu zgłoszeniowego itp.) wyposażonego w telefon stacjonarny. Osoby odpowiedzialne za organizację i nadzór nad wykonywanymi pracami winny być wyposażone w telefony komórkowe. W okresie trwania umowy planowane jest (przy uwzględnieniu liczby koszeń na danym terenie od dwóch do trzech) koszenie traw o łącznej powierzchni: 1. minimum - 891.840 m2; 2. maksimum - 1.337.760 m2. Szczegółowy zakres prac z określeniem terminu ich wykonania oraz odbioru końcowego każdorazowo zlecać będzie Referat Gospodarki Komunalnej, Dróg i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Starachowicach (Referat GKDŚ). Pierwsze koszenie obejmujące całość koszenia tj. około 148.640 m2 zlecone będzie w terminie do 20 maja 2016 r., i winno zostać zrealizowane w terminie określonym ofertą Wykonawcy. Zamawiający definiuje akceptowalny termin realizacji tego zlecenia: minimalnie 21 dni kalendarzowych i maksymalnie 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia jego zlecenia przez Referat GKDŚ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Koszenie traw, trawników i skarp na terenach zieleni miejskiej w latach 2016-2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider Konsorcjum: Zbysław Jędrych, ul. Wyczółkowskiego 13/21, 08-500 Ryki, kraj/woj. lubelskie.
  • Partner Konsorcjum: AGADENDRON Agata Szymańska, Bożena Szymańska Sp. j., ul. Rybna 26, 05-090 Raszyn-Rybie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 376265,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368120,21

  • Oferta z najniższą ceną: 368120,21 / Oferta z najwyższą ceną: 478078,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Koszenie traw, trawników i skarp na terenach osiedli zabudowy mieszkaniowej w latach 2016-2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSPORTOWA GRUPA INWESTYCYJNA SP. Z O.O., Plac Floriański 3 lok. 403, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163340,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127718,62

  • Oferta z najniższą ceną: 127718,62 / Oferta z najwyższą ceną: 346747,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.