eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych na terenie powiatu słupeckiego w 2015 r. OBIEKT POŁUDNIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Konin: Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych na terenie powiatu słupeckiego w 2015 r. OBIEKT POŁUDNIE
Numer ogłoszenia: 154500 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie , ul. Okólna 59, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2421075, faks 63 2432083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych na terenie powiatu słupeckiego w 2015 r. OBIEKT POŁUDNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z utrzymaniem (konserwacją) w należytym stanie technicznym śródlądowych wód powierzchniowych. Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1 - Bartosz - 14,230 km Bartosz - wypływa ze wsi Łazińsk I, gm. Zagórów a wpada do rzeki Prosna jako jej prawy dopływ. Całkowita długość cieku wynosi 23,8 km, w tym na terenie powiatu słupeckiego 14,23 km. Pozostały odcinek przepływa przez gm. Pyzdry, powiat wrzesiński. Do konserwacji przyjęto cały odcinek cieku na terenie powiatu słupeckiego w km 9+570 - 23+800 w miejscowościach: Koszelewska Łąka, Myszakówek, Łukom, Bukowe, Włodzimirów i Łazińsk Pierwszy. Na cieku w km 9+570 - 23+800 przewidziano następujące roboty: - ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w km 9+570 - 23+800, - wygrabienie wykoszonych porostów, - hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30% w km 9+570 - 11+100, - hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% w km 11+100-13+000, w km 13+000 -20+800 na długości 800 mb i w km 20+800 - 23+500, - mechaniczne usuwanie rumowiska wleczonego z dna cieku warstwą do 10 cm w km 13+000 - 20+800 na długości 7000 mb i w km 20+800 - 23+800, - ręczne usuwanie rumowiska wleczonego z cieku warstwą 10 cm w km 13+000 -20+800 na długości 800 mb, - mechaniczne plantowanie urobku koparko-spycharką 1474 m3, - ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku na powierzchni 0,50 ha, - rozdrobnienie wyciętych gałęzi i krzewów rębarką z powierzchni 0,50 ha. Zadanie Nr 2 - Kanał Czarnobrodzki - 6,900 km Kanał Czarnobrodzki - jest lewobrzeżnym dopływem Czarnej Strugi Defet i łączy się z nią poniżej miejscowości Mariantów. Obydwa cieki leżą w zlewni rzeki Warty. Kanał Czarnobrodzki przepływa przez teren trzech powiatów: słupecki, koniński i pleszewski. Na terenie powiatu słupeckiego znajduje się 6,90 km (km 0+000 - 6+900). Do konserwacji przyjęto odcinek w km 0+000 - 6+900 w miejscowościach: Mariantów, Łazy, Michalinów, Łazińsk II gm. Zagórów. Na cieku w km 0+000 - 6+900 przewidziano następujące roboty: - ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w km 0+000 - 6+900, - wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp cieku w km 0+000 - 6+900, - hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% w km 0+000 - 6+900, - ręczne usuwanie rumowiska wleczonego z cieku warstwą 10 cm lokalnie w km 0+000 - 6+900 na długości 500 mb, - mechaniczne usuwanie rumowiska wleczonego z dna cieku warstwą do 10 cm w km 0+000 - 6+900 na długości 1500 mb, - mechaniczne plantowanie urobku koparko-spycharką 180 m3, - ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpach oraz w dnie cieku na powierzchni 0,10 ha. Zadanie Nr 3 - Czarna Struga Defet - naprawa budowli jaz Nr 7 w km 9+420 i stopień wodny Nr 3 w km 5+575 Czarna Struga Defet - naprawa umocnień budowli - 2 szt. - to lewobrzeżny dopływ rz. Warty, na terenie powiatu słupeckiego przepływa przez gm. Zagórów, długość cieku na tym terenie wynosi 10,9 km. Na cieku przewidziano naprawę uszkodzonych skarp w pobliżu jazu Nr 7 w km 9+420 w miejscowości Szetlewek, gm. Zagórów oraz w pobliżu stopnia wodnego Nr 3 w km 5+575 w miejscowości Kopojno, gm. Zagórów. Roboty będą polegały na: Jaz Nr 7 w km 9+420 - ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w miejscach uszkodzeń - 450 m2, - wykonanie z brzegu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm - 130 m, - wykonanie z brzegu pojedynczych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20 cm - 24 m, - zakup gruntu w m. Zagórów wraz z transportem w miejsce wbudowania - 61 m3, - rozkopanie uszkodzonej skarpy oraz przerzut gruntu w miejsce uszkodzenia - 60 m3, - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi (ubijakiem spalinowym) - 60 m3, - plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 400 m2, - ułożenie włókniny syntetycznej - 216 m2, - wykonanie z brzegu nadwodnego narzutu kamiennego luzem (cenę narzutu kamiennego przyjęto wraz z transportem w miejsce wbudowania) - 77 m3, - mechaniczne usuwanie rumowiska wleczonego z dna cieku warstwą do 20 cm na długości 100 mb, - obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 300 m2, - mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni o śr. 26-35 cm - 10 szt., - karczowanie pni koparką podsiębierną - 5 szt. Stopień wodny Nr 3 w km 5+575 - ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w miejscach uszkodzeń - 150 m2, - wykonanie palisady z kołków faszynowych o śr. 10-12 cm wbijanych na gł. 1,5 m w grunt - 30 m, - wykonanie z brzegu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm - 50 m, - zakup gruntu w m. Zagórów wraz z transportem w miejsce wbudowania - 30 m3,rozkopanie uszkodzonej skarpy oraz przerzut gruntu i kamienia w miejsce uszkodzenia - 107 m3, - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi (ubijakiem spalinowym) - 30 m3, - plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 320 m2, - ułożenie włókniny syntetycznej - 138 m2, - wykonanie z brzegu nadwodnego narzutu kamiennego luzem (cenę narzutu kamiennego przyjęto wraz z transportem w miejsce wbudowania) - 50 m3, - zakup kamienia łamanego niesortowanego na uzupełnienie dna poniżej budowli wraz z transportem w miejsce wbudowania - 27 m3, - mechaniczne i ręczne karczowanie krzaków i podszycia średniej gęstości - 0,01 ha, - mechaniczne usuwanie rumowiska wleczonego z dna cieku warstwą do 20 cm na długości 100 mb, - obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 240 m2. Zadanie Nr 4 - Czarna Struga Defet - zabudowa wyrwy w km 4+350 w m. Kopojno Na cieku w km 4+350 w miejscowości Kopojno, gm. Zagórów przewidziano zabudowę wyrwy. Roboty będą polegały na: - ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w miejscach uszkodzeń - 200 m2, - wykonanie z brzegu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm - 55 m, - zakup gruntu w m. Zagórów wraz z transportem w miejsce wbudowania - 30 m3, - rozkopanie uszkodzonej skarpy oraz przerzut gruntu w miejsce uszkodzenia - 35 m3, - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi (ubijakiem spalinowym) - 30 m3, - plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 220 m2, - ułożenie włókniny syntetycznej - 93 m2, - wykonanie z brzegu nadwodnego narzutu kamiennego luzem (cenę narzutu kamiennego przyjęto wraz z transportem w miejsce wbudowania) - 34 m3, - mechaniczne usuwanie rumowiska wleczonego z dna cieku warstwą do 20 cm na długości 100 mb, - obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 110 m2, - mechaniczne karczowanie pni o śr. 36-45 cm - 3 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu melioracji wodnych podstawowych, regulacji rzek lub polegającej na budowie, odbudowie, rozbudowie lub przebudowie budowli hydrotechnicznych (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie Dz. U. Nr 86, poz. 579) o wartości minimum 95 tys. zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie do rodzaju przewidywanych robót budowlanych uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, hydrotechnicznej lub melioracje wodne lub budownictwo wodne do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, a osoby te posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych i 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty Upoważnienie Wykonawcy do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie (oryginał).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Okres realizacji zamówienia - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. Zmiany umownego terminu realizacji robót w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferyczno-hydrologicznych, uniemożliwiających wykonywanie prac utrzymaniowych przez okres dłuższy niż 14 dni. Przedłużenie terminu realizacji robót może nastąpić, po uzgodnieniu z zamawiającym maksymalnie o okres zaistniałych niekorzystnych warunków. 2. Wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin, pokój Nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin, pokój Nr 10 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.