eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › Remont nawierzchni placu na terenie stadionu przy ulicy Sportowej w Buku - etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Buk: Remont nawierzchni placu na terenie stadionu przy ulicy Sportowej w Buku - etap I.
Numer ogłoszenia: 15447 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Szarych Szeregów 10, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8149140, faks 0-61 8149140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-buk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni placu na terenie stadionu przy ulicy Sportowej w Buku - etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni placu na terenie stadionu przy ul. Sportowej w Buku - etap I. W/w przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ skróconą dokumentacją zagospodarowania placu - etap I, opracowaną przez Pana Janusza Idkowiaka z Poznania, b/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d/ szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót . 2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Plan zagospodarowania placu zakłada połączenie funkcji komunikacyjnej z funkcją parkingu oraz miejsca do organizacji wszelkiego rodzaju imprez z udziałem dużej ilości ludzi, w tym także jako miejsce do usytuowania zaplecza gastronomicznego. Stąd projektuje się umocnienie całego placu betonową kostką brukową oraz wykonanie odwodnienia powierzchniowego. Projektuje się umocnienie placu betonową kostką brukową grub. 8 cm typu POLBRUK, układanej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm. Podbudowę stanowić będzie 20 cm warstwa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0 - 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie. Projektuje się również warstwę odcinającą z piasku o grub. 15 cm. Piasek należy zagęścić z polewaniem wodą i utrzymywać w stanie wilgotności optymalnej. Wcześniej zebrać warstwę żużla, wywieźć na odkład lub w miejsce wskazane przez Inwestora, rozścielić na drogi gruntowe oraz zawałować. Wykorytowaną ziemię wywieźć na odkład powiększając istniejącą obok placu górę, służącą zimą jako tor saneczkowy - roboty prowadzić w porozumieniu z Inwestoremi pod jego nadzorem. Po zdemontowaniu betonowych oporników należy wbudować na ławie betonowej z oporem nowe krawężniki betonowe o wymiarach 15x30x100 cm, a w przypadku realizacji zadania w II etapach: etap I zakończyć obrzeżem betonowym z rozbiórki. Uwaga ! 1.1. Zamawiający posiada 1500 m2 betonowej kostki brukowej BEHATON grubości 8 cm (kolor szary): 64 palety - na placu budowy, reszta zmagazynowana jest na placu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Buku przy ul. Przemysłowej 10 (ok. 1,5 km). W związku z powyższym w cenie ofertowej należy pominąć zakup kostki szarej, ale należy skalkulować załadunek, transport i rozładunek zmagazynowanej na placu ZGK w Buku kostki. 1.2. W związku z zapisem w dokumentacji o możliwości wbudowania gruzu betonowego Zamawiający informuje, że rezygnuje z w/w zapisu. Pozostawia się zapis o podbudowie z kruszywa łamanego. 1.3. Miejsca postojowe wyznaczone w projekcie zagospodarowania placu wykonać poprzez wbudowanie betonowej kostki brukowej BEHATON w kolorze czerwonym - zakup kostki do wkalkulowania w cenę ofertową. 1.4. Dodatkowo w kosztorysie ofertowym należy także ująć rozebranie 3 istniejących słupów betonowych - bramowych oraz wywiezienie gruzu do ZGK w Buku. Pozostałe zapisy zawarte w projekcie zagospodarowania placu - bez zmian. 3. Odwodnienie Odwodnienie placu wykonać poprzez ułożenie na całej długości placu ściek z 3 rzędów kostki brukowej typu HOLLAND grub. 8 cm (kolor grafitowy). W wyznaczonych na planie sytuacyjnym miejscach wbudować studzienki ściekowe o średnicy 500 mm zakończone żeliwnymi wpustami 300x500. Ruszt wpustów nie powinien być mniejszy niż 305 x 500 mm, swoim typem powinien być tożsamy lub zbliżony do produktu TEGRA 600 firmy Wavin Metalplast Buk. Rozstaw minimalny prętów wpustu nie powinien być mniejszy niż 36 mm. Studzienki ściekowe włączyć przykanalikami PVC Dn 160 mm klasy S do wcześniej wybudowanej (istniejącej) kanalizacji deszczowej PVC Dn 200. Dla potrzeb odwodnienia placu kanalizacja deszczowa wymaga wydłużenia o przęsło L=20 m oraz 1 szt. studni rewizyjnej. W/w przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ skróconą dokumentacją zagospodarowania placu - etap I, opracowaną przez Pana Janusza Idkowiaka z Poznania, b/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d/ szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed otwarciem ofert Oferent winien wpłacić wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzytysiącezłotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w Ustawie z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 19 1020 4144 0000 6502 0007 0649. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami / oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 22 w/w Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. e/ przygotują ofertę zgodnie ze SIWZ. f/ wniosą w należytej formie i wysokości wadium. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenia: - o okresie ważności oferty, - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. 3. Należy załączyć również następujące zaświadczenia: a/ aktualny* odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. * aktualny - nie wcześniejszy** niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. ** dokument może być również wystawiony w okresie wcześniejszym, jednak wówczas winien być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich: wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty ( np. referencje od inwestorów) potwierdzające wykonanie remontu nawierzchni o podobnej wielkości z należytą starannością. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę wykonania minimum 2 robót, z których każda polegała między innymi na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni min. 1500 m2 lub 1 roboty polegającej na ułożeniu min. 3000 m2 kostki brukowej. c/ dowód wpłaty w należytej formie i wysokości wadium, d/ kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z niniejszą SIWZ, e/ kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień kierownika budowy do kierowania i kontrolowania robotami w branży drogowej oraz kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przynależności kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a/ i e/, składa dokumenty potwierdzające, że 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4/ kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień kierownika budowy do kierowania i kontrolowania robotami w branży drogowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie z innymi wykonawcami (konsorcjum) wymagana jest informacja wskazująca ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców występujących wspólnie dostarczenia przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. (Wymóg ten dotyczy również spółek cywilnych). Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu Rekreacji, ul. Szarych Szeregów 10, 64-320 Buk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 09:50, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Szarych Szeregów 10, 64-320 Buk - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.