eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grzmiąca › ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SUCHEJ POPRZEZ BUDOWĘ PLACU ZABAW Z WIATĄ REKREACYJNĄ I BOISKIEM DO PIŁKI NOŻNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Grzmiąca: ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SUCHEJ POPRZEZ BUDOWĘ PLACU ZABAW Z WIATĄ REKREACYJNĄ I BOISKIEM DO PIŁKI NOŻNEJ
Numer ogłoszenia: 154410 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124648 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grzmiąca, ul. 1 Maja 7, 78-450 Grzmiąca, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3736810 w. 67, faks 94 3736883.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SUCHEJ POPRZEZ BUDOWĘ PLACU ZABAW Z WIATĄ REKREACYJNĄ I BOISKIEM DO PIŁKI NOŻNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych. 2. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zagospodarowaniu terenu przy świetlicy wiejskiej w m. Sucha poprzez: między innymi budowę placu zabaw z wiatą rekreacyjną, boiska do piłki nożnej oraz zabudowanego miejsca na ognisko. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 3.1. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ; 3.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy. 5. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Uwaga: Jeżeli w SIWZ i załącznikach stanowiących integralną jej część, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach programu, osi 4 Leader, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE TRAWPOL IZABELA GUMIENICZUK, ul. Sienkiewicza 12, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65257,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70053,65

  • Oferta z najniższą ceną: 70053,65 / Oferta z najwyższą ceną: 70053,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.