eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nausługi ochrony osób, obiektu i mienia łącznie z całodobowym monitoringiem w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Kartuzy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługi ochrony osób, obiektu i mienia łącznie z całodobowym monitoringiem w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13
Numer ogłoszenia: 154406 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kartuzach , ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 685 28 00, faks 058 685 28 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: usługi ochrony osób, obiektu i mienia łącznie z całodobowym monitoringiem w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, obiektu i mienia - łącznie z całodobowym monitoringiem dla budynku biurowego będącego siedzibą Urzędu Skarbowego w Kartuzach przy ulicy Kościerskiej 13. Kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie. Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki: 1. całodobowa ochrona fizyczna obiektu Urzędu Skarbowego w Kartuzach, 2. monitoring terenu zewnętrznego oraz obiektu Urzędu, 1) monitoring wizyjny terenu zewnętrznego oraz budynku Urzędu, 2) monitoring całodobowy systemów sygnalizacji włamania i napadu(SSWiN), systemu sygnalizacji pożaru (SSP) oraz systemu telewizji przemysłowej (CCTV), 3. Zamawiający wymaga aby pracownicy świadczący usługi ochrony na obiekcie posiadali licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usługi ochrony przez pracowników nielicencjonowanych. 4. Wykonawca którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia oraz licencje (legitymację ze zdjęciem) Pracownika Ochrony Fizycznej minimum pierwszego stopnia, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. z 1998 r. Nr 78, poz. 511). 5. Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia. 6. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia Urzędu Skarbowego w Kartuzach należy w szczególności: 1) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu, 2) ustalanie uprawnień do przebywania w obiekcie urzędu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości - w zależności od potrzeb, 3) wezwanie osób do opuszczenia obiektu Urzędu Skarbowego w Kartuzach w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, 4) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 5) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, 6) kontrola zamknięcia pomieszczeń w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kartuzach po godzinach pracy, 7) wydawanie kluczy pracownikom Urzędu, 8) niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakichkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie chronionego obiektu, 9) wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń Urzędu), 10) zapewnienie bezpieczeństwa pracowników Urzędu i klientów, 11) koordynowanie działań ochrony pracowników w czasie zagrożenia, 12) wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, 13) obserwacja osób wchodzących do Urzędu i ustalenie uprawnień do przebywania w obiekcie Urzędu Skarbowego w Kartuzach na podstawie wezwań, 14) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji ppoż., obsługa systemu telewizji przemysłowej, 15) podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym, 16) sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych, 17) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), 18) informowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Kierownika Działu Organizacji i Logistyki, 19) okresowe patrolowanie wnętrza obiektu oraz terenu zewnętrznego Urzędu, 20) sprawdzenie zamknięcia drzwi do budynku Urzędu, 21) sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych: a) czy nie pozostają w obiekcie osoby nieuprawnione, b) czy nie pozostawiono przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp., c) czy nie występują objawy awarii wodociągowej, kanalizacyjnej lub grzewczej, 22) prowadzenie i przestrzeganie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, a)książki pełnienia służby, b)instrukcji pełnienia służby - wyciąg z planu ochrony, c)instrukcji ruchu osobowo - materiałowego, d)instrukcji przechowywania kluczy do pomieszczeń, e)instrukcji współpracy z Policją, jednostkami Państwowej Straży Pożarnej, Strażą Miejską, f)instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, g)instrukcji postępowania służby ochrony i pracowników Urzędu Skarbowego w sytuacjach kryzysowych (pożar, klęska żywiołowa, napad lub zamach terrorystyczny), h)książki stanu uzbrojenia, i)książki ewidencji przyjmowania i wydawania środków przymusu bezpośredniego, j)książki wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń w budynku, k)książki wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń specjalnych, l)instrukcji punktu ostrzegania i alarmowania, m)rejestru kluczy do pomieszczeń biurowych i pomieszczeń specjalnych budynku. Kody CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Monitoring elektroniczny ciągły 24 godziny na dobę z centrum monitoringu polega na: 1. Podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centrali SSWiN, Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego; 1)Automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSWiN Zamawiającego: a)alarmów włamaniowych i napadowych, b)prób sabotażu systemu alarmowego, c)transmisji ciągłej 24 godzinnej, 2)Analizie otrzymanych sygnałów; 2. Podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centrali SSP, Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego; 1)Automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSP Zamawiającego: a)Alarmów dymu i pożaru, b)prób sabotażu systemu alarmowego, c)transmisji ciągłej 24 godziny na dobę, 2)Analizie otrzymanych sygnałów; 3. W przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu zapewnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Urzędu Skarbowego w Kartuzach przy ul. Kościerskiej 13 nie może przekraczać 10 minut. Zamawiający zastrzegą sobie prawo do powiadomienia grupy natychmiastowego reagowania w celu sprawdzenia warunków umowy raz na pół roku. Ochrona fizyczna powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z dokumentacji ochronnej obowiązującej w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać koncesję - MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić w ofercie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ (oryginał);. Wykonawca musi wykazać minimum dwie usługi ochrony fizycznej wraz z podłączeniem do stałego monitoringu elektronicznego z grupami natychmiastowego reagowania napadu w budynkach użyteczności publicznej. Minimalna wartość każdej z usług musi wynosić minimum 70.000 złotych brutto w ciągu 12 m-cy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie jest wymagany.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy minimum 300.000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany siedziby Zamawiającego w czasie trwania umowy: a)Umowa trwa nadal, b)Zamawiający zastrzega prawo zmian warunków i zasad wykonywania przedmiotu umowy, c)Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia okresu wykonania przedmiotu umowy oraz zmniejszenia ilości godzin pełnienia służby przez pracowników ochrony, a także rezygnacji z pełnienia ochrony fizycznej w dni wolne od pracy Urzędu Skarbowego w Kartuzach. Zmiany mogą nastąpić w przypadku braku przyznania środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z realizacją umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za czas wykonywania umowy, bez prawa do odszkodowania.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku wejścia w życie w okresie trwania umowy regulacji prawnych mających wpływ na jej realizację.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kartuzach ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kartuzach ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy sekretariat, pokój na I piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.