eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Gdańsk: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 154367 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42753 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33763000-6 (Ręczniki papierowe do rąk); 33761000-2 (Papier toaletowy); 33711900-6 (Mydło); 44619000-2 (Inne pojemniki). 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych, zwanych w dalszej części artykułami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Dostawy artykułów będą odbywać się sukcesywnie (etapami) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG) Uniwersytetu Gdańskiego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale III pkt.2 SIWZ. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika Zamawiającego do Wykonawcy, złożonego za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG). 4.Miejsce dostaw artykułów: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego wskazane każdorazowo w zamówieniach składanych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych (sklep UG). Adresy i miejsca dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego (ug.edu.pl). Zmiana adresu nie stanowi zmiany umowy i wymaga jedynie poinformowania Wykonawcy. 5.Artykuły muszą: 1)spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu przedmiotowo-cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, 2)być fabrycznie nowe, 3)posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz być opatrzone metkami z nazwą artykułu i producenta oraz datą produkcji lub datą przydatności do użycia, 4)posiadać karty charakterystyki lub informację o wprowadzeniu produktu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu, które są wymagane odpowiednimi przepisami prawa a Wykonawca zobowiązany jest je przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, 5)spełniać warunki określone w PN - PN-EN. 6.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionych w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt 4) umowy, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie. 7.W przypadkach określonych w pkt. 6 osoba wskazana w zamówieniu składanym drogą elektroniczną (sklep UG), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia artykułów niewadliwych. Jeżeli termin ich dostarczenia przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 1 umowy. 8.Wymagany termin i zakres gwarancji dla artykułów objętych gwarancją: standardowa producenta. Artykuły nie objęte gwarancją muszą posiadać termin przydatności do użycia, który jest nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia terminu dostawy, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i reklamacji zawarte są w § 10 umowy. 9.Zamawiający informuje, że podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości artykułów są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą one ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych artykułów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty z § 3 ust. 1 umowy. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa do rezygnacji z części zamówienia nie będzie stanowić zmiany umowy. 11.Zamawiający informacyjnie podaje, iż posiada na wyposażeniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, następujące artykuły: Pojemnik na papier toaletowy MAXI PT1, MINI PT2, TOP MINI, Linea ECO (240-ECO); Dozownik mydła w płynie MERIDA I D1W, MERIDA II D2A, MERIDA TOP MULTIFLEX; Dozownik do mydła H 600 ml; Dozownik płynu dezynfekcyjnego (WF 064-EB); Pojemnik na ręczniki papierowe Z MINI PZ2; Pojemnik na pojedyncze ręczniki MERIDA TOP MINI. Wykonawca, w ramach dostawy artykułów będących przedmiotem zamówienia, powinien uwzględnić posiadane przez Zamawiającego pojemniki oraz dozowniki, o których mowa wyżej, w celu zapewnienia możliwości używania zaoferowanych przez niego artykułów z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego pojemników i dozowników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6, 44.61.90.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. Drachma Mokrzyszak Piotr, ul.Rzemieślnicza 14, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119855,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121704,67

  • Oferta z najniższą ceną: 121704,67 / Oferta z najwyższą ceną: 150787,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.