To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Piekary Śląskie: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zadania pn: Przebudowa istniejącego dworca autobusowego przy ulicy Jana Pawa II w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 154364 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124838 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zadania pn: Przebudowa istniejącego dworca autobusowego przy ulicy Jana Pawa II w Piekarach Śląskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie przebudowy istniejącego dworca autobusowego z odwodnieniem i oświetleniem oraz rozbiórką istniejących obiektów na podstawie rozwiązań architektonicznych i założeń urbanistycznych wykonanej Koncepcji przebudowy istniejącego dworca autobusowego, wybranej w drodze konkursu. Opracowanie w oparciu o ww Koncepcję w zakresie programowym i architektonicznym podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopuszcza się wprowadzenie niezbędnych korekt wynikających ze szczegółowości opracowań i technologii. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (Dz.U.Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004 r.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz.U.Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004 r.) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz innymi obowiązującymi przepisami na dzień przekazania dokumentacji projektowej. W projekcie należy uwzględnić pawilon dworca ze strefą obsługi pasażera, sterowanie i kontrolę z pomieszczenia dyspozytora urządzeniami technicznymi, usytuowanie i aranżację lokali usługowo-gastronomicznych, bankomat, aparaty telefoniczne, automaty biletowe, informację wizualną dotyczącą ruchu autobusowego, słupki i tablice na przystankach (wielkość, czcionkę, grafikę i lokalizację wszelkich znaków informacyjnych i innych elementów infrastruktury pokazujących wszystkie komunikaty i informacje istotne dla pasażerów). Cały obiekt powinien być dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych. Aktualna mapa do celów projektowych zostanie wykonana przez Zamawiającego. Opracowanie powinno obejmować: - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót projektowych, - uzgodnienia branżowe i uzyskanie warunków technicznych wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, - inwentaryzację drzewostanu, - wykonanie niezbędnych badań podłoża, - ocenę stanu technicznego lub ekspertyzę istniejących słupów w razie konieczności ich wykonania, - projekt zagospodarowania terenu z niwelacją terenu, małą architekturą, zielenią itp., - projekt budowlany i wykonawczy rozbiórki istniejących obiektów na tym terenie, - projekt budowlano-wykonawczy pawilonu dworca, - projekty wykonawcze poszczególnych branż tj: drogowej, odwodnienia, oświetlenia, wentylacji, klimatyzacji, monitoringu, - projekty wykonawcze branżowe w zakresie przebudowy, zabezpieczenia infrastruktury kolidujących z zamierzoną inwestycją, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania, - projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych z wymaganymi uzgodnieniami, - projekt docelowej organizacji ruchu drogowego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniem, - szczegółowe kosztorysy inwestorskie z zestawieniem kosztów dla poszczególnych branż, - przedmiary robót, - zbiorcze zestawienie kosztów, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - decyzję udzielającą zgodę na wycinkę drzew i krzewów, jeżeli taka będzie konieczna, - pozyskanie wszelkich uzgodnień warunkujących uzyskanie pozwolenia na budowę, - dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału IR opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Piekarach Śląskich, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca dostarczy: - kompletną dokumentację projektową w wersji papierowej w 5 egzemplarzach i w 2 egzemplarzach kompletną dokumentację w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD. - zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru dokumentacji projektowej, - przygotowania wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Wszystkie opracowania wykona własnym staraniem i na własny koszt. Rozwiązania równoważne: Dokumentacja projektowa musi zawierać opis rozwiązań równoważnych dla zawartych w niej znaków towarowych, patentów i miejsc pochodzenia, a także dla norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp. termin wykonania - do 30.06.2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRID ARCHITEKCI-S.C. " ARTUR TOBOŁA, AGNIESZKA ZAJĄC
jakie przetargi wygrała firma
"GRID ARCHITEKCI-S.C. " ARTUR TOBOŁA, AGNIESZKA ZAJĄC
- GRID Architekci s.c. Artur Toboła, Agnieszka Zając, ul. Jarocińska 59, 51-011 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100862,00
Oferta z najniższą ceną: 100862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100862,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -wyroby cukiernicze oraz pieczywo
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 - nabiał
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024- Mięso, wędliny oraz Drób
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.- Ryby, mrożonki i lody
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r. -warzywa i owoce
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej"
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- Remont dróg gminnych w Milanówku
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- CUW.26.6.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.