eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2017 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-27

Ogłoszenie nr 15435 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.

Elbląg: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego  15, 82-300   Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 313 015, e-mail 21wog@ron.mil.pl, faks 261 313 304.
Adres strony internetowej (URL): www.21wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.21wog.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:

Adres:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg,


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2017 r.
Numer referencyjny: 2/SZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2017 r. w 25 częściach zamówienia. Część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 poz. asortymentowych); Część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 4 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 5 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 6 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 7 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 8 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 9 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (10 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 10 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR (7 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 11 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR (15 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 12 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR (17 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 13 - zakup i dostawa akcesoriów do pojazdów marki STAR (2 pozycje asortymentowe);Część zamówienia nr 14 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR (12 pozycji asortymentowych); Część zamówienia nr 15 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki IVECO (3 pozycje asortymentowe);Część zamówienia nr 16 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki JELCZ (2 pozycje asortymentowe); Część zamówienia nr 17 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN (15 pozycji asortymentowych);Część zamówienia nr 18 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN (18 pozycji asortymentowych);Część zamówienia nr 19 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN (7 pozycji asortymentowych);Część zamówienia nr 20 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN (7 pozycji asortymentowych);Część zamówienia nr 21 - zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych (9 pozycji asortymentowych);Część zamówienia nr 22 - zakup i dostawa akumulatorów żelowych (3 pozycje asortymentowe);Część zamówienia nr 23 - zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy (19 pozycji asortymentowych);Część zamówienia nr 24 - zakup i dostawa wyposażenia specjalnego cystern paliwowych (1 pozycja asortymentowa);Część zamówienia nr 25 - zakup i dostawa części i acesoriów do kos spalinowych (3 pozycje asortymentowe)- szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
Dodatkowe kody CPV:31400000-0, 19510000-4, 34224200-5, 42913000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/11/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub pkt 2 składa każdy z tych Wykonawców.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj. spełniają wymogi dla wykazania równoważności oferowanych części do pojazdów, Wykonawca składa oświadczenie zawarte w pkt 6 załącznika nr 2 do SIWZ - dot. części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:dla części zamówienia nr 1 - 740,00 PLN; dla części zamówienia nr 2 - 390,00 PLN; dla części zamówienia nr 11 - 270,00 PLN; dla części zamówienia nr 12 - 280,00 PLN; dla części zamówienia nr 14 - 1400,00 PLN; dla części zamówienia nr 17 - 330,00 PLN; dla części zamówienia nr 19 - 240,00 PLN; dla części zamówienia nr 21 - 300,00 PLN; dla części zamówienia nr 23 - 800,00 PLN.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 2)w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do niniejszej umowy; 3)zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/02/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: CHŁODNICA WODY Z PODGRZE.ROZ. 0601.1858 szt. 7; 10 CYLINDER HAMULCOWY 444.44.273 szt. 26; 39 KOŃCÓWKA DRĄŻKA 444-29-261 szt. 50; 75 KOŃCÓWKA DRĄŻKA 444-29-262 szt. 50; 75 OKNO ODWIETRZNIKA PRAWE 641.15.202 szt. 2; 3 OŚ RESORÓW 444.14.284 szt. 3; 4 PIASTA RESORÓW 444.14.267 szt. 2; 3 REGULATOR CIŚNIENIA 0601-0194 szt. 9; 14 RESOR PRZEDNI 444.14.271 szt. 10; 15 RESOR TYLNY 444.14.204 szt. 2; 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 2    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: SZYBA DRZWI 642.11.015 szt. 2; 3 SZYBA PRZEDNIA 641.15.019 szt. 2; 3 SZYBA PRZEDNIA 642.16.057 szt. 1; 2 WAŁ NAPĘDOWY 44.701.2.000 szt. 5; 7 WAŁ NAPĘDOWY 444.50.215 szt. 5; 7 WAŁ NAPĘDOWY 44.702.2.000 szt. 5; 7 WKŁADKA CIERNA HAM.POST 444.76.505 szt. 25; 37 ZAWÓR POWIETRZA 359.18.227 szt. 5; 7 ZBIORNIK PALIWA 411.55.232 szt. 2; 3 ZBIORNIK (INST. 12V) 444.55.241 szt. 5; 7
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 3    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: DRĄŻEK REAKCYJNY 408.14.246 szt. 2; 3 REGULATOR CIŚNIENIA 51 10 011 0 szt. 1; 2 SZCZĘKA HAMULCA PRZECIWBIEŻNA 467.45.238 szt. 8; 12 SZCZĘKA HAMULCA WSPÓŁBIEŻNA 467.45.239 szt. 8; 12 POŁĄCZNIK HYDRAULICZNY 501-18-20 szt. 6; 9 CYLINDER HAMULCOWY CHDR3-51 szt. 6; 9 CYLINDER HAMULCOWY KPL CHDR3-44 szt. 4; 6 CZTEROOBWODOWY ZAWÓR ZABEZ. 54.40.012.0 szt. 2; 3 KLAMKA ZEWNĘTRZNA DRZWI 137.000 szt. 2; 3 KLAMKA ZEWNĘTRZNA LEWA 138.000 szt. 2; 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 4    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 4 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: LUSTERKO LAZN-32-00 szt. 6; 9 LUSTERKO LEWE LS.200.00L/II szt. 4; 6 LUSTERKO PRAWE LS.200.00P/II szt. 4; 6 LUSTERKO ZEWNĘTRZNE DUŻE LAZN-34.00 szt. 4; 6 PODUSZKA ZAWIESZENIA 641.24.002 szt. 12; 18 PRZEWÓD HAMULCOWY 444.35.224 szt. 4; 6 PRZEWÓD ŁĄCZĄCY 444.55.250 szt. 5; 7 SPRYSKIWACZ 238.000.000 szt. 4; 6 WAŁ NAPEDOWY 27.703.0.000 szt. 1; 2 ZAWÓR ODWADNIAJĄCY 82-02-010-0 szt. 4; 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 5    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 5 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: ZBIORNIK (INST. 24V) 444.55.517 szt. 1; 1 PŁASZCZ PEDAŁU 403.38.007 szt. 20; 30 OKŁADZINA 411.46.051 szt. 20; 30 TŁUMIK 444.41.210 szt. 4; 6 BĘBEN HAMULCOWY 467-45-023 szt. 4; 6 CYLINDER HAMULCOWY CHDR4-44 szt. 12; 18 CYLINDER HAMULCOWY CHDR4-51 szt. 20; 30 CYLINDER SIŁOWNIKA BLOKADY 444.27.015 szt. 4; 6 CZUJNIK HYDR.ŚWIATEŁ STOPU 5561220 szt. 8; 12 CZUJNIK SPADKU CIŚNIENIA 502-13-20 szt. 8; 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 6    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 6 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: CZUJNIK WZROSTU CIŚNIENIA 501-15-20 szt. 8; 12 IZOLACJA POSZYCIA WEWN. 642.23.204 szt. 2; 3 KOREK ZBIORNIKA ZAMYKANY 34.12210-0001 szt. 2; 3 KRANIK SPUSTU WODY 408.17.207 szt. 6; 9 ŁOŻYSKO POŚREDNIE 453.50.204 szt. 2; 3 OBUDOWA PRZYSTAWKI KPL Z USZCZELKAMI 1240.313.001 szt. 2; 3 OKŁADZINA SZCZĘKI 120X209,4X10,5 444.44.175 szt. 24; 36 OKŁADZINA SZCZĘKI 411.46.052 szt. 24; 36 OSADNIK PALIWA 0000.0541 szt. 4; 6 ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH 0000-3944 szt. 10; 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 7    Nazwa: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 7 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: PIERŚCIEŃ OPOROWY 51 10 211 4 szt. 3; 5 PIÓRO 561.000.041 szt. 10; 15 PODUSZKA ZAWIESZENIA 642.24.002 szt. 3; 5 PODUSZKA ZAWIESZENIA DOLNA 641.24.003 szt. 4; 6 PODUSZKA ZAWIESZENIA TYLNA 641.24.001 szt. 4; 6 POKRYWA 81.41860-0083 szt. 2; 3 PRZEGUB KULOWY 444.29.271 szt. 10; 15 PRZEGUB KULOWY 444.29.272 szt. 10; 15 PRZEWÓD OLEJOWY SPRĘŻARKI 359.18.237 szt. 10; 15 PRZEWÓD PRZELEWOWY 359-15-543 szt. 10; 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 8    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 8 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: PRZEWÓD ŚCIEKOWY SPRĘŻARKI 338.18.210 szt. 10; 15 PRZEWÓD WTRYSKOWY 1 CYLINDRA 359-15-254 szt. 2; 3 PRZEWÓD WTRYSKOWY 2 CYLINDRA 359-15-255 szt. 2; 3 PRZEWÓD WTRYSKOWY 3 CYLINDRA 359-15-256 szt. 2; 3 PRZEWÓD WTRYSKOWY 5 CYLINDRA 359-15-258 szt. 2; 3 RAMIĘ WYCIERAKA 642.000.030 szt. 10; 15 ROZPYLACZ WTRYSKIWACZA S-359M 359-15-219 szt. 24; 36 SZCZĘKA 444.46.260 szt. 12; 18 TERMOSTAT UKŁADU CHŁODZENIA TS-2.00.00 szt. 5; 7 WIESZAK RESORU 411.14.203 szt. 28; 42
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 9    Nazwa: zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 9 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 10 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: ZAWÓR STERUJĄCY PRZYCZEPY 34.52310-6000 szt. 2; 3 ZAWÓR STERUJĄCY PRZYCZEPY 45 10 015 0 szt. 2; 3 ZAWÓR ZWROTNY HZZ-1 szt. 3; 5 ZBIORNIK LEWY (INST. 12V) 444.55.240 szt. 4; 6 ZBIORNIK POWIETRZA 20X206-B BN/3617-05 szt. 1; 2 ZESPÓŁ PASKÓW KLINOW.SPRĘŻAR. 0000.3945 szt. 10; 15 ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH ALTERN 0000.3944 / 2SPA-1332 kpl. 4; 6 ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH SPRĘŻAR. 2HZ-800 kpl. 4; 6 ZŁĄCZE AUTOMATYCZNE 87-15-020-0 szt. 4; 6 ZŁĄCZE AUTOMATYCZNE 87.15.030.0 szt. 4; 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 10    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 10 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR - 7 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: CYLINDER SPRZĘGŁA CHS-19 szt. 10; 15 DRĄŻEK POPYCH.ZAWORÓW S-359M 359-14-003 szt. 4; 6 TARCZA WEWNĘT.SPRZ.WAŁ.PRĄD 359.18.112 szt. 4; 6 TARCZA ZEW. SPRZĘGŁA WAŁKA 359.18.111 szt. 4; 6 TULEJA DRĄŻKA STABILIZATORA 495.88.005 szt. 4; 6 ZESPÓŁ PASKÓW KLINOWYCH ALTERN 0601.1856 szt. 4; 6 ZESPÓŁ SPRZĘGAJĄCY 852.700.0 szt. 4; 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 11    Nazwa: Zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 11 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR - 15 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: URZ.GRZEWCZO.WENT.KPL.12V 642-29-250 szt. 2; 3 ALTERNATOR A210 KPL. 12V 371.000.1 szt. 1; 2 ALTERNATOR A210W KPL. 12V 374.000.1 szt. 2; 3 ALTERNATOR A220W KPL. 24V 375.000.1 szt. 2; 3 POMPKA SPRYSKIWACZA 232-010-000 szt. 6; 9 REGULATOR NAPIĘCIA - 24V RC1-28 szt. 8; 12 REGULATOR NAPIĘCIA 12V RC2/12B szt. 8; 12 SYGNAŁ 015-33-17-31 szt. 10; 15 ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0 szt. 5; 7 ALTERNATOR A220 KPL. 24V 372.000.0 szt. 5; 7 LAMPA OBRYSOWA PRZEDNIA E532-II-24V szt. 2; 3 LAMPA ŚWIATŁA COFANIA 062.011.3311 szt. 6; 9 LAMPA TYLNA PRAWA WODOODPORNA E551P szt. 6; 9 SYGNAŁ DŹWIĘKOWY WODOO. 015.32.03.62 szt. 2; 3 ŚWIECA PŁOMIENIOWA 0257.201.002/9,5V szt. 6; 9
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 12    Nazwa: Zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 12 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR - 17 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: ŚWIECA ZAPŁONOWA M14-175-ERH szt. 6; 9 WŁĄCZNIK ROZRUSZNIKA 995.001.0 szt. 6; 9 WŁĄCZNIK WE-10A 961.001.0 szt. 14; 21 ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY (12V) EZP-12 szt. 14; 21 ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY (24V) EZP-24 szt. 6; 9 CZUJNIK POZIOMU PALIWA FCPP-42 szt. 4; 6 REGULATOR NAPIĘCIA - 24V REO-28 W szt. 4; 6 ŚWIECA ŻAROWA 6V 17A 6V 17A szt. 4; 6 WKŁADKA ELASTYCZNA 359.18.113 szt. 4; 6 WŁĄCZNIK WE-10AW 963.001.0 szt. 2; 3 ROZRUSZNIK 24V STAR 266M 51-26201-7191 szt. 5; 7 ROZRUSZNIK R-10C KPL. 852.000.0 szt. 5; 8 IMPULSATOR RWB-08 szt. 3; 5 KLOSZ LAMPY BOCZNEJ E527.0.01 szt. 4; 6 LAMPA OBRYSOWA PRZEDNIA LEWA E532-I-24V szt. 6; 9 PRZEŁĄCZNIK P2B 522.000.001 szt. 5; 7 WYŁĄCZNIK 81.25525-0033 szt. 2; 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 13    Nazwa: Zakup i dostawa akcesoriów do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 13 - zakup i dostawa akcesoriów do pojazdów marki STAR - 2 poz. asortymentowe. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: OPOŃCZA SAM.STAR 266 PLAWIL 673-08-242 szt. 2; 3 OPOŃCZA SAM.STAR 266 PLAWIL 663-08-201 szt. 2; 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 14    Nazwa: Zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 14 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki STAR - 12 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: DWUOBWODOWA POMPA HAMULCÓW 411.36.202 szt. 22; 33 POMPA WSPOMAGANIA (ZF) PZK-5-12B szt. 4; 6 POMPA WSPOMAGANIA ŁOPATKOWA 444.40.202 szt. 6; 9 POMPA WTR.USZCZELNIONA S-359M P76-15U/M szt. 11; 16 POMPA ZASILAJĄCA SILN.S-359M 359-15-265 szt. 6; 9 DWUOBWODOWA POMPA HAM.HYDR. 0601.4362 szt. 4; 6 POMPA WSPOMAGANIA A25X-12AP szt. 1; 2 POMPA WODY (ZIŁ) 359.16.202 szt. 5; 8 POMPA ZASILAJĄCA SILN.S-359M 359-15-262 szt. 10; 15 PRZEKŁADNIA (TYPU ZF) 75-801-2-000 szt. 7; 10 PRZEKŁADNIA KIER.(TYP ZIŁ) 444.34.208 szt. 2; 3 SPRĘŻARKA KPL HS-17.00 szt. 12; 18
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 15    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki IVECO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 15 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki IVECO - 3 poz. asortymentowe. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: IMPULSATOR SAMOCHODOWY 4754625 szt. 2; 3 LAMPA TYLNA PRAWA IVECO 504094705 szt. 1; 2 PIÓRO WYCIERACZKI 99439209 szt. 4; 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 16    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki JELCZ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 16 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki JELCZ - 2 poz. asortymentowe. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: CZUJNIK POZIOMU PALIWA 12V 832-120-040 szt. 4; 6 PŁYTKA ZABEZPIECZAJĄCA 461.004.0314 szt. 3; 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 17    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 17 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN - 15 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: CHŁODNICA WODY KPL. 350413 011 000 szt. 5; 7 KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO 782 014 012 szt. 30; 45 SZYBA 721 203 113 szt. 2 3 WTRYSKIWACZ KPL. 779 059 745 szt. 10; 15 CHŁODNICA WODY HONKER 721 207 410 szt. 1; 2 CIĘGNO SPRZĘGŁA HONKER 4CT90 0016-987-00 szt. 3; 5 MECHANIZM NAPĘDOWY WYCIERACZEK 779 059 539 szt. 2; 3 PAS ZĘBATY 782 013 756 szt. 2; 3 RESOR TYLNY KPL. 721 206 159 szt. 1; 2 TŁUMIK DRGAŃ UKŁADU KIER. 23 902 201 szt. 6; 9 TARCZA HAMULCOWA TYLNA 779 054 479 szt. 5; 8 ZESTAW NAPRAWCZY SILNIKA 4CT90 783 623 109 kpl. 2; 3 DŹWIGNIA JEDNOSTRONNA 160.133 szt. 4; 6 KOŃCÓWKA DRĄŻKA 01-3003040 szt. 2; 3 NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU 2-01-717 szt. 1; 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 18    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER< LUBLIN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 18 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN - 18 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: PAS KLINOWY SPZ-947 1-1-2831 szt. 2;3 PAS ZĘBATY 58150 (SZER.25 MM) 1-9-1069 szt. 1; 2 PRZEWÓD HAMULCOWY TYLNY (LEWY) 223 195 500 szt. 2; 3 PRZEWÓD PALIWA 1-9-1487 szt. 1; 2 PRZEWÓD ZASILAJĄCY 00-29-996-00 szt. 1; 2 RESOR PRZEDNI KPL. 00-26-991-00 szt. 2; 3 RESOR TYLNY KPL. 00-27-997-00 szt. 2; 3 ROZPYLACZ DNOSD 256 2-73-073 szt. 4; 6 SZCZĘKA HAM.TYLNA L.HONKER 782 015 125 szt. 6; 9 SZCZĘKA HAMULCOWA Z REG. 782 015 123 szt. 6; 9 ŚWIECA ŻAROWA KW25S6 szt. 2; 3 TARCZA HAM.TYLNA ZE SZCZĘKAMI 779 057 840 szt. 2; 3 TERMOSTAT 389999 998 590 szt. 2; 3 TŁUMIK DRGAŃ 779 057 008 szt. 1; 2 WAŁ NAPĘDOWY DŁUGI HONKER 779 057 219 szt. 1; 2 WAŁEK NAPĘDOWY 779 057 352 szt. 1; 2 WAŁEK ROZRZĄDU 4C90 1-3-0658 szt. 1; 2 ZESTAW NAPRAWCZY PÓŁOSI LUBLIN 783 623 110 szt. 4; 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 19    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 19 - zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN - 7 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: POMPA HAMULCOWA 320-66-278 szt. 4; 6 POMPA WTRYSKOWA 4CT90 27 625 011 szt. 4; 6 POMPA ZASILAJĄCA 779 055 472 szt. 4; 6 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA 8055 (ZF) 779059163 / 8055955138 szt. 5; 7 POMPKA RĘCZNA PALIWA 350410 011 030 szt. 4; 6 POMPA WODY KPL. 2-75-049 / 779057887 szt. 1; 2 POMPA ZASILAJACA 4C90, 4CT90 779 055 697 szt. 1; 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 20    Nazwa: Zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 20 - zakup i dostawa części elektrycznych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN - 7 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: ALTERNATOR A125-70C HONKER 769 896 205 szt. 2; 3 ROZRUSZNIK KPL.BOSCH 262 039 szt. 6; 9 LAMPA OŚWIETLENIA KABINY KPL. 769 893 677 szt. 4; 6 LAMPA TYLNA ZESPOLONA LEWA E551L szt. 8; 12 PRZEŁĄCZNIK 081-21-478 szt. 13; 19 PRZEŁĄCZNIK 8 198 159 szt. 4; 6 PRZYCISK SYGNAŁU 041-311 szt. 4; 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 21    Nazwa: Zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 21 - zakup i dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych - 9 poz. asortymentowych. nazwa; r katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V100AH 12V100AH szt. 3; 5 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V92AH 12V92AH szt. 8; 12 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V60AH 12V60AH szt. 14; 21 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V45AH 12V45AH szt. 2; 3 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V74AH 12V74AH szt. 2; 3 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V80AH 12V80AH szt. 2; 3 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V110AH 12V110AH szt. 8; 12 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V62AH 12V62AH szt. 8; 12 AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V95AH 12V95AH szt. 4; 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31400000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 22    Nazwa: Zakup i dostawa akumulatorów żelowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 22 - zakup i dostawa akumulatorów żelowych - 3 poz. asortymentowe. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: AKUMULATOR ŻELOWY 12V85AH 12V85AH szt. 1; 2 AKUMULATOR ŻELOWY 12V/45AH 12V/45AH szt. 2; 3 AKUMULATOR ŻELOWY 12V/72AH 12V/72AH szt. 2; 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31400000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 23    Nazwa: Zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 23 - zakup i dostawa opon, dętek, ochraniaczy - 19 poz. asortymentowych. nazwa; nr katalogowy/oznaczenie; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: DĘTKA 8.25-20 24-79-O1-334 szt. 24; 36 OCHRANIACZ DĘTKI E-20 E-20 (8.25-20) szt. 10; 15 OCHRANIACZ DĘTKI F-20 F-20 (11.00-20) szt. 20; 30 OPONA L 195/70R15C 104/102R 195/70R15C 104/102R szt. 8; 12 OPONA 195/70R15C ZIMOWA 195/70R15C szt. 6; 9 DĘTKA 7.00/7.50-16 szt. 15; 22 OPONA 215/70R15C LETNIA 215/70R15C szt. 5; 7 OPONA 225/55R17 101V LETNIA 225/55R17 101V szt. 4; 6 OPONA 235/65R16C LETNIA 235/65R16C szt. 5; 7 OPONA 7.50R16C 7.50R16C szt. 7; 10 DĘTKA 1100X20 1100X20 szt. 4; 6 DĘTKA 825X20 825X20 szt. 4; 6 OCHRANIACZ DĘTKI 825X20 825X20 szt. 2; 3 OPONA 195/65R15 ZIMOWA 195/65R15 szt. 2; 3 OPONA 195/65R15 LETNIA 195/65R15 szt. 19; 25 OPONA 205/55R16 ZIMOWA 205/55R16 szt. 18; 25 OPONA 205 /55R16 LETNIA 205 /55R16 szt. 27; 40 OPONA 195/65R15 ZIMOWA 195/65R15 szt. 8; 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19510000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 24    Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia specjalnego cystern paliwowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 24 - zakup i dostawa wyposażenia specjalnego cystern paliwowych - 1 poz. asortymentowa. nazwa; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: Wyposażenie specjalne cystern paliwowych - wąż ssąco-nalewczy przeznaczony do przesyłu paliw bezołowiowych (EN 228:2008), olejów napędowych (EN 590:2010) fi 75 z końcówkami żeński kamlok o długości 4,6 metra z badaniem WDT (świadectwo na potwierdzenie badania WDT) szt. 2; 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34224200-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Część nr: 25    Nazwa: Zakup i dostawa części i akcesoriów do kos spalinowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 25 - zakup i dostawa części i akcesoriów do kos spalinowych - 3 poz. asortymentowe. nazwa; j.m.; ilości minimalne; ilości maksymalne: Świeca zapłonowa do kosy spalinowej STIHL FS 300 - gwint M14 - długość gwintu 9,5mm - szerokość klucza 19mm szt. 5; 5 FILTR POWIETRZA do kosy spalinowej STIHL FS 300 - szerokość 88mm, - długość 70mm, - wysokość 25mm szt. 10; 10 Sprzęgo do kosy spalinowej STIHL FS 300 - średnica zewnętrzna 67mm, średnica otworu 7mm, szt. 1; 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0, 42913000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagany termin wykonania zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2017 r.: 1)Dla ilości minimalnych do 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 2)Dla ilości maksymalnych do 30 dni od dnia złożenia zamówienia.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.