eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płośnica › Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej w Wielkim Łęcku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Płośnica: Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej w Wielkim Łęcku
Numer ogłoszenia: 154348 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93618 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Płośnica, ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej w Wielkim Łęcku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do budynku lub wcinki w istniejące przyłącze kanalizacyjne dla miejscowości Wielkie Łęck gm. Płośnica i połączenie z kanalizacją sanitarną w miejscowości Mały Łęck. W zakres zamówienie wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz opracowanie kosztorysów inwestorskich. 1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1.1 uzyskanie warunków technicznych,uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym między innymi: a)decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; b) pozwoleń wodno prawnych; c) opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Starostwie Powiatowym w Działdowie - opracowanie map do celów projektowych; d) zgód właścicieli nieruchomości na realizację planowanego przedsięwzięcia w formie oświadczeń po uprzednim ustaleniu przebiegu sieci i przykanalika na mapie; e) oryginałów oświadczeń właścicieli nieruchomości w zakresie udostępniania nieruchomości na cele budowy sieci z przykanalikami, na podstawie których Wójt Gminy Płośnica złoży oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, zgodnie z art.33 ust.2 pkt2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane f) badanie geotechniczne; g) zezwolenia od poszczególnych zarządców dróg publicznych na lokalizację w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z drogą. 1.1.2 wykonanie: a) projektu budowlanego-5egz.; b) projektu wykonawczego -5 egz.; c) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -2 egz.; d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) -2 egz.; e) kosztorysu inwestorskiego -2 egz.; f) przedmiaru robót -2 egz.; g) wersji elektronicznej : całość dokumentacji należy przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym w pliku nie przekraczających 5MB, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Przedmiary należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (ath); 1.2. opracowanie wyjaśnień w zakresie dokumentacji projektowej w związku z zadawanymi pytaniami przez Wykonawców na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz na etapie realizacji inwestycji będącej przedmiotem opracowania dokumentacji projektowej; 1.3. wydanie na wniosek Zamawiającego pisemnej opinii na temat parametrów materiałów lub urządzeń równoważnych zaproponowanych przez Wykonawców robót budowlanych będących przedmiotem opracowania dokumentacji projektowej - na etapie analizy złożonych przez nich ofert; 1.4. aktualizacja kosztorysu inwestorsk iego w przypadku dezaktualizacji wskaźników, w oparciu o które sporządzono kosztorys; 1.5. przeniesienie majątkowych praw autorskich wykonanej dokumentacji na Zamawiającego na następujących polach eksploatacji: a) utrwalania oraz zwielokrotniania dokumentacji wytwarzanie każdą możliwą techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową,wykonywania odbitek, itp.; b) obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których dokumentację utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenia; c) wykorzystania w całości lub części do realizacji inwestycji; d) publicznego rozpowszechniania, w szczególności udostępniania w sposób, który umożliwia każdemu dostęp do dokumentacji w miejscu i czasie przez siebie wybranym w szczególności elektroniczne udostępnianie na żądanie;. e) publicznego rozpowszechniania poprzez publiczne udostępnianie, w szczególności na ogólnodostępnych wystawach, przy prezentacji i reklamie w mediach, utrwalaniu na nośnikach elektronicznych, publikacji w takich formach wydawniczych jak książki, albumy, broszury, a także wystawianie, wyświetlanie,odtworzenie, nadawanie i remitowanie w każdej możliwej formie urzeczywistniania (w tym także w postaci makiet); f) na innych niewymienionych polach eksploatacji w zależności od zaistniałych potrzeb. 2. Wytyczne techniczno- organizacyjno -prawne do realizacji zamówienia: a) sieć kanalizacji sanitarnej około 6 000 mb. ; b) pompowanie sieciowe wg wyliczenia projektanta z zasilaniem energetycznym;c) sprawdzenie przepompowni zlokalizowanej w miejscowości Mały Łęck, w zakresie dostosowania do zwiększonej ilości ścieków; d) projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej na leży doprowadzić do przepompowni ścieków, która jest zlokalizowana w miejscowości Mały Łęck; e)średnice projektowanej kanalizacji zastosowane materiały, metodę posadowienia kanalizacji (przewiert, wykopy) oraz wszelkie inne uzgodnienia należy konsultować na etapie projektowania z Zamawiającym; f) przed przystąpieniem do projektowania Zamawiający oczekuje przedłożenia przez Wykonawcę do zatwierdzenia ogólnej koncepcji odbiory ścieków z nieruchomości (kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej); g) całość dokumentacji projektowej do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Działdowie składa projektant; h) opracowania dokumentacji w sposób umożliwiający przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy robót budowlanych inwestycji realizowanej w oparciu o przedmiotową dokumentację, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności zgodnie z art. 29 przedmiotowej ustawy tj.dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję; i) całość dokumentacji należy wykonać zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 .09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz programu funkcjonalno - użytkowego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,obliczania planowanych kosztów prac projektowym oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym j) Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Inwestycyjno - Projektowa INEKO Jerzy Kujawski, ul. Ostródzka 53, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39852,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39852,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127305,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.