eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem - Etap II (piwnica) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Łąkowej 44 w Toruniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Toruń: Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem - Etap II (piwnica) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Łąkowej 44 w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 15431 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117129 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem - Etap II (piwnica) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Łąkowej 44 w Toruniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia (pomieszczenia nr 007, 008, 009, 010, 011,012, 013,014 oraz naprawy po robotach instalacyjnych w pomieszczeniu nr 003) obejmuje w szczególności: 1)roboty branża ogólnobudowlana: -wyniesienie sprzętu oraz mebli z remontowanych pomieszczeń, -demontaż stolarki drzwiowej, -skucie istniejącej posadzek z płytek, rozebranie istniejącego podkładu betonowego, -rozebranie istniejących okładzin ściennych, -wykonanie podkładu betonowego, wyprofilowanie spadków do kratek ściekowych, -wykonanie posadzki cementowej z oraz izolacji poziomych z taśmami i uszczelnieniami systemowymi, -ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych oraz płytek ściennych, -montaż stolarki drzwiowej (D4, D5, D6, D7, D8, D9, D10), wykonanie robót malarskich, -wniesienie i montaż sprzętu oraz mebli, -naprawy po robotach instalacyjnych w pomieszczeniu nr 003, -wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek, 2)demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji podposadzkowej kanalizacji sanitarnej i technologicznej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap II, 3)demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej - poziomy, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap II, 4)demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji rozprowadzającej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej oraz kanalizacyjnej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap II, 5)demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, w zakresie określonym w projekcie budowlanym etap II, 6)demontaż istniejącej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej i wykonanie nowej instalacji wentylacji wywiewnej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap II, 7)demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej - instalacja zasilania urządzeń i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia, rozbudowa tablicy TPO wraz z WLZ, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap II, 8)demontaż istniejącego oraz dostawa i montaż nowego wyposażenia technologicznego (piwnica) zgodnie z projektem technologicznym: -pozycje 3.1, 3.3, 3.5, -pozycje 4.1, 4.2, 4.5, -pozycje 6.1, 6.2, -montaż istniejących urządzeń. 2.Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez ARCHI-TEC Pracownia Projektowa; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 3.Wykonawca zapozna się przed złożeniem oferty ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy nie stanowiący podstawy wyceny który powinien został zweryfikowany przez Wykonawcę. 4.Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot umowy w zakresie określonym w projekcie, jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót jeżeli w projekcie nie wskazano żadnych materiałów lub rozwiązań technicznych (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. W przypadku wykonania tych prac bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ich wykonanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REST Sp.j. Kowalski Rydlichowski Pl. F. Skarbka 4; 87-100 Toruń, Pl. F. Skarbka 4, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 139400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172077,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.