eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Odbudowa dróg powiatowych w 2013r związanych z usuwaniem klęsk żywiołowych z podziałem na 3 zadaniaZadanie nr.1 Rudno Górne - Dobranowice- Wawrzeńczyce nr.1270K w m. Rudno Dolne w km 3 +100 ÷ 3 + 489 oraz w km 3 + 489 ÷ 4+ 100 tj.1,000 km Zadanie nr.2 Bejsce - Filipowice nr.1285K w m. Rachwałowice i w m. Filipowice w km 0 +200 ÷ 1 + 085 oraz w km 2 + 520 ÷ 3 + 380 tj,1,745 km Zadanie nr 3 Skalbmierz - Klimontów gr.woj nr.1257K w m. Czuszów w km 6 + 145 ÷ 7 +405 oraz w km 7 + 605 ÷ 7 + 745 tj.1, 400 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Proszowice: Odbudowa dróg powiatowych w 2013r związanych z usuwaniem klęsk żywiołowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr.1 Rudno Górne - Dobranowice- Wawrzeńczyce nr.1270K w m. Rudno Dolne w km 3 +100 ÷ 3 + 489 oraz w km 3 + 489 ÷ 4+ 100 tj.1,000 km Zadanie nr.2 Bejsce - Filipowice nr.1285K w m. Rachwałowice i w m. Filipowice w km 0 +200 ÷ 1 + 085 oraz w km 2 + 520 ÷ 3 + 380 tj,1,745 km Zadanie nr 3 Skalbmierz - Klimontów gr.woj nr.1257K w m. Czuszów w km 6 + 145 ÷ 7 +405 oraz w km 7 + 605 ÷ 7 + 745 tj.1, 400 km
Numer ogłoszenia: 154276 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice , Jakubowice 75, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3862013, faks 012 3862013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg powiatowych w 2013r związanych z usuwaniem klęsk żywiołowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr.1 Rudno Górne - Dobranowice- Wawrzeńczyce nr.1270K w m. Rudno Dolne w km 3 +100 ÷ 3 + 489 oraz w km 3 + 489 ÷ 4+ 100 tj.1,000 km Zadanie nr.2 Bejsce - Filipowice nr.1285K w m. Rachwałowice i w m. Filipowice w km 0 +200 ÷ 1 + 085 oraz w km 2 + 520 ÷ 3 + 380 tj,1,745 km Zadanie nr 3 Skalbmierz - Klimontów gr.woj nr.1257K w m. Czuszów w km 6 + 145 ÷ 7 +405 oraz w km 7 + 605 ÷ 7 + 745 tj.1, 400 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie: Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR-2,odbudowa poboczy przez ścięcie do wymaganego profilu, uzupełnienie kruszywem łamanym skropienie emulsją asfaltową, odtworzenie rowów Szczegółowy opis i zakres robót oraz warunki wykonania określają Szczegółowe Specykfikacje Techniczne SST zał nr 1 SIWZ oraz w przedmiary robót zał. nr.A , nr B, nr. C., które stanowią integralną część niniejszej SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • . .Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone na zamówienia tego samego rodzaju stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie Nr.1 -10 000,00 PLN Zadanie Nr.2 - 15 000,00 PLN Zadanie nr.3 - 14 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedza i doświadczeniem, polegającym na wykonaniu w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie , że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane związane z odbudową lub remontem dróg o nawierzchni odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca złoży - Wykaz robót - zał.nr 4 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego ,ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) Wykonawca wykaże ,ze dysponuje - wykaz narzędzi, wyposażęnia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zał. nr 9 SIWZ Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż ; - Wytwórnia mas bitumicznych - min.1 szt - Rozścielacz/ rozkładarka mas bitumicznych - min 1 szt - Walce drogowe - min 2 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą ,ze dysponują kandydatem na stanowisko kierownika budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne. Wykonawca wraz z ofertą na stanowisko kierownika budowy przedstawi jego kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane. Wykaz osób - zał nr.5 do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie kreślonym w pkt.III.4 3.17 Pisemne zobowiązanie - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice z/s w Jakubowicach 75, 32-100 Proszowice Tel./fax: 12/ 386-20-13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych Proszowice z/s w Jakubowicach 75, 32-100 Proszowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr.1 Rudno Górne - Dobranowice- Wawrzeńczyce nr.1270K w m. Rudno Dolne w km 3 +100 ÷ 3 + 489 oraz w km 3 + 489 ÷ 4+ 100 tj.1,000 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie: Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR-2, odbudowa poboczy przez ścięcie do wymaganego profilu, uzupełnienie kruszywem łamanym skropienie emulsją asfaltową, odtworzenie rowów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr.2 Bejsce - Filipowice nr.1285K w m. Rachwałowice i w m. Filipowice w km 0 +200 ÷ 1 + 085 oraz w km 2 + 520 ÷ 3 + 380 tj,1,745 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie: Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR-2,odbudowa poboczy przez ścięcie do wymaganego profilu, uzupełnienie kruszywem łamanym skropienie emulsją asfaltową,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Skalbmierz - Klimontów gr.woj nr.1257K w m. Czuszów w km 6 + 145 ÷ 7 +405 oraz w km 7 + 605 ÷ 7 + 745 tj.1, 400 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie: Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR-2, odbudowa poboczy przez ścięcie do wymaganego profilu, uzupełnienie kruszywem łamanym skropienie emulsją asfaltową, odtworzenie rowów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.