eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › PROJEKT PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DASZEWICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-02

Mosina: PROJEKT PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DASZEWICE
Numer ogłoszenia: 154254 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71817 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, faks 061 8132941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DASZEWICE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej budowy przedszkola trzyoddziałowego w miejscowości Daszewice wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę : 1.1. Charakterystyczne parametry określające zakres prac projektowych dla robót : - roboty betoniarskie - prace murarskie - prace blacharskie i dekarskie - prace instalacyjne - prace wykończeniowe - zagospodarowanie terenu Powstające pomieszczenia i inne projektowane obiekty winny być wykonane z uwzględnieniem obowiązujących norm powierzchniowych , norm oświetleniowych i norm grzewczych itp. 1.2. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia : - przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami , wytycznymi do projektowania oraz w ścisłym uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Mosinie - odpowiednie dodatkowe ustalenia , zgody, winny mieć odzwierciedlenie pisemne 1.3. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe 1) Budynek parterowy z poddaszem użytkowym 2) budynek winien pomieścić : a) trzy sale zabaw o powierzchni dla 25 przedszkolaków każda b) zaplecza ( kuchnia z pomieszczeniami przynależnymi - dostarczanie posiłów kateringiem , sanitariaty i umywalnie , ciągi komunikacyjne , szatnie , leżakownie , magazyny i inne pomieszczenia pomocnicze ) 1.4. Szczegółowe właściwości Wykonanie projektu budowlanego wraz z projektami technicznymi i branżowymi , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami , pozwoleniem na budowę . Projekt winien uwzględniać zagospodarowanie terenu obejmujące m.in. a) plac zabaw b) zieleń c) chodniki d) opłotowanie e) parkingi 2. wyposażenie przedszkola w 2.1 meble przedszkolne w salach , 2.2 wyposażenie kuchni 2.3. wyposażenie pozostałych pomieszczeń 2.4 wyposażenie placu zabaw 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBIEKTU 3.1. Konstrukcje przewidzieć ściany dwuwarstwowe z ociepleniem grubości wynikającej z norm 3.2. Instalacje : instalacje elektryczne ,instalacje gazowe, instalacje telefoniczne ,instalacje c.o. i kotłownia na gaz ziemny GZ50, oświetlenie zewnętrzne sterowane automatycznie , instalacje wod.- kan , instalacje wentylacyjne , hydranty ,instalacje alarmowe i monitoringu zewnętrznego ( min 2 kamery ) Dla pomieszczeń należy przewidzieć oświetlenie zgodne z obowiązującymi normami uwzględniając specyfikę pomieszczenia i jego planowanego sposobu wykorzystania ; należy przewidzieć rozprowadzenie gazu do kotłowni i kuchni , należy przewidzieć rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach administracyjnych, cieplik z kotłowni ogrzewanej gazem ziemnym GZ50 , oświetlenie zewnętrzne z uwzględnieniem włącznika zmierzchowego z możliwością całkowitego ręcznego odłączenia i przejścia na ręczny sposób sterowania oświetleniem zewnętrznym , uwzględnić należy rozdział wody z możliwością osobnego pomiaru zużycia dla celów bytowych i podlewania trawników , ogrodu , przewidzieć należy również zbiornik bezodpływowy na nieczystości płynne Dokumentacja projektowa wymagana przez Zamawiającego do pozwolenia na budowę: a) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych w skali 1:500, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie mapy ewidencyjnej terenu projektowanego wraz z wypisami z rejestru ewidencji gruntu; c) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; d) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń narzucone przez wydane w trakcie uzgodnień decyzje; e) opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych obejmujących wszystkie wymagane branże. - w liczbie 6 kompletów ; f) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac -w liczbie 2 egzemplarzy; g) opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robot budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 3 egzemplarzy; h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w liczbie 2 egzemplarzy; i)opracowanie dotyczące planu BIOZ; j) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu również w formie elektronicznej w formacie ogólnodostępnym (Word, Excel, PDF) na płycie CD. UWAGA : Pliki nie powinny przekraczać 2 Mb 3.3. Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki zawarte w obowiązujących ustawach i rozporządzeniach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 50.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 21.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TRANS-BAU-PROJECT Maciej Fajfer, Pl. 20 Października 9, 62-050 Mosina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34513,80

  • Oferta z najniższą ceną: 34513,80 / Oferta z najwyższą ceną: 143960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.