eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Remont i przebudowa części piwnicy, parteru i piętra w obrębie klatki schodowej i korytarzy budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Świdnicy w zakresie dostosowania do warunków ochrony p.poż.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Świdnica: Remont i przebudowa części piwnicy, parteru i piętra w obrębie klatki schodowej i korytarzy budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Świdnicy w zakresie dostosowania do warunków ochrony p.poż.
Numer ogłoszenia: 154248 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie nr 3 w Świdnicy , ul. Okrężna 30, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 852 27 78, faks 74 852 27 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm3.netstrefa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorz. jedn. org..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa części piwnicy, parteru i piętra w obrębie klatki schodowej i korytarzy budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Świdnicy w zakresie dostosowania do warunków ochrony p.poż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsięwzięcie obejmuje: w szczególności realizację robót budowlanych wynikających z PROJEKTU WYKONAWCZEGO REMONTU I PRZEBUDOWY BUDYNKU W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA DO WARUNKÓW OCHRONY PPOŻ. ZGODNIE Z DECYZJĄ NR 402/ na podstawie z przedmiarów dla: robót w zakresie konstrukcyjno budowlanym, robót w zakresie instalacji elektrycznych, robót w zakresie instalacji hydraulicznych. Uwaga: Z robót w zakresie instalacji elektrycznych należy pominąć zakres wykonany przed dniem ogłoszenia przetargu tj. w szczególności systemu oświetlenia awaryjnego. Realizacja obejmuje dodatkowo: sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacja przedmiotowego projektu, przedłożenie ZAMAWIAJACEMU projektu powykonawczego, przeprowadzenie wszystkich odbiorów, dopuszczeń, szkoleń i przygotowanie stosownych instrukcji użytkowania, koniecznych w konsekwencji realizacji przedmiotowego projektu, a niezbędnych do funkcjonowania obiektu zgodnie z przepisami p.poż oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie . W tym celu WYKONAWCA uzyska stosowne pełnomocnictwo do występowania w imieniu ZAMAWIAJACEGO. Roboty należy realizować zgodne z wymaganiami pozwolenia na budowę - Decyzja nr 102/2012.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 3 58-100 Świdnica Ul. Okrężna 30 Nazwa Banku : Pekao S.A. Oddział: I w Świdnicy Nr konta: 20 1240 1978 1111 0010 1489 8571 z dopiskiem wadium w o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont i przebudowa części piwnicy, parteru i piętra w obrębie klatki schodowej i korytarzy budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Świdnicy w zakresie dostosowania do warunków ochrony p.poż. w przypadku pozostałych ww. form wniesienia wadium należy złożyć je w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO:58-100 Świdnica; Ul. Okrężna 30, Sekretariat w godzinach 8:15 - 15:15 w dni robocze Oznacza to, że nie później niż przed terminem składania ofert, w posiadaniu ZAMAWIAJĄCEGO muszą znaleźć się ww. formy wadium. 4. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty lub innej formy wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; 3) ZAMAWIAJĄCY unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest zwrócić wadium niezwłocznie na wniosek WYKONAWCY: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. ZAMAWIAJĄCY żąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCÓW, którym zwrócono wadium, na podstawie pkt 6 ppkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. WYKONAWCY wnoszą wadium w terminie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, ZAMAWIAJĄCY zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie stosownego oświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą Załącznika nr 2 do SIWZ - OŚWIADCZENIE

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia tj. wykonali dostosowanie obiektu z udziałem konserwatora zabytków do wymagań obowiązujących przepisów przeciwpożarowych o wartości nie mniejszej niż 90 000 ,00 PLN brutto każdy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą Załącznika nr 3 do SIWZ -WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA posiada lub dysponuje w pełni sprawnym sprzętem i wyposażeniem technicznym w asortymencie i ilościach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą Załącznika nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE DOTYCZACE SPRZĘTU

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, bądź co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 2 ) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, bądź co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, bądź co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, bądź co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV z praktyką na zabytkach nieruchomych należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia Rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych lub dokonującą uzgodnień z osobą posiadające w/w uprawnienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą Załącznika nr 5 do SIWZ -WYKAZ OSÓB

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli WYKONAWCA wykaże się że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej na podstawie przedmiarów stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. Uwaga: Każdy z przedmiarów uzupełniony o 1 pozycję - KALKULACJA WŁASNA - obejmującą wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją robot nie ujętych w przedmiarze, a niezbędnych zdaniem Wykonawcy do wykonania przedsięwzięcia. 2. Wypełniony formularz ofertowy - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ 3.Wypełniony formularz cenowy - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ 4. Zaakceptowane ogólne warunku umowy- ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 5. Zaakceptowane warunki realizacji robót w czasie funkcjonowania przedszkola (ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm3.netstrefa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-100 Świdnica, ul. Okrężna 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 09:15, miejsce: 58-100 Świdnica, ul. Okrężna 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.