eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › BZP 3810.76.2015.KB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Wrocław: BZP 3810.76.2015.KB
Numer ogłoszenia: 154228 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP 3810.76.2015.KB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości i higieny z listy 27 pakietów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-7, 39.80.00.00-0, 39.50.00.00-0, 39.20.00.00-4, 18.40.00.00-3, 18.90.00.00-8, 39.70.00.00-9, 33.14.14.10-7, 44.61.38.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 1 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 2 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 4 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wypełniony formularz oferty (zał. nr 1 do siwz) wraz z formularzem asortymentowo-cenowym (zał. nr 1 do oferty) na wybrany pakiet, 3. Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy zagraniczni: 4.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zawarte w treści oferty). 6. Próbki oraz spis przesłanych próbek tzn, próbki do pakietu nr,szt. 7. Atest dopuszczający do kontaktu z żywnością (Pakiet Nr 20, 21, 27), 8. Karta charakterystyki (Pakiet Nr 23, 25, 27), 9. Karta producenta (Pakiet Nr 26), 10. Uwaga! Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.) zobowiązany jest do wykreślenia pkt 13 z wzoru oferty (zał. nr 1 do siwz) oraz do dostarczenia wykazu wszystkich podmiotów wchodzących w skład tej grupy kapitałowej. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin dostawy zamówienia - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w zakresie: 1). zmiany stawki VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2). wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, 3). zmiany osób reprezentujących strony umowy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: a). śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b). nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, c). jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4). Przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku siły wyższej. 5). Z powodów wynikających ze statutowej działalności Zamawiającego, zdarzeń masowych. 6). Zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową. 7). Wycofania powyższych asortymentów z obrotu. 8). Przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 9). Trzykrotnej reklamacji asortymentu towaru z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego asortymentu. 2. Zmiana o której mowa w pkt. 6)., 7)., 9). będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych przypadkach co objęty umową i będzie nie gorszej jakości a cena zaoferowana przez Wykonawcę nie będzie wyższa niż cena asortymentu objętego umową. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zgodne z regulacją art. 144 u Pzp: a). zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. b). dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, pk. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 11:30, miejsce: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, pk. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nożyk do strzygarki chirurgicznej symbol 4406 (model strzygarki Care Fusion 4413).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki do strzygarki chirurgicznej - model Care Fusion 4413. Nożyki o symbolu 4406. Zamawiający prosi o dostarczenie 3 sztuk nożyków jako próbkę wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krem do depilacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem do depilacji usuwający zbędne owłosienie, nie podrażniający skóry. Pojemność opakowania od 100 ml do 200 ml. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk jako próbkę wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maszynki do golenia jednorazowego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynka do golenia jednorazowego użytku, jednoczęściowa z pojedynczym lub podwójnym ostrzem. Rękojeść z tworzywa sztucznego. Pakowane po 5 lub po 10 sztuk. Zamawiający prosi o dostarczenie 3 sztuk jako próbkę wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pasta BHP do rąk mydlano-detergentowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek czyszczący w formie pasty mydlano-detergentowej, skutecznie usuwający silne zabrudzenia takimi substancjami jak: smary, smoła, farby itp. Pasta w opakowaniach 0,5 kg, nie powodująca podrażnień. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mleczko do czyszczenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ceramicznych, chromowanych i z tworzyw sztucznych nie powodujący zarysowań, nie drażniący skóry, wartość ph ok. 8 - 11. W opakowaniu 700 ml. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zmiotka i szufelka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet do zamiatania zmiotka i szufelka z tworzywa polipropylenowego, szczecina - tworzywo PET, z obramowaniem z gumy syntetycznej. Z otworami ułatwiającymi zawieszenie. Zamawiający prosi o dostarczenie 1 kompletu wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szczotka do WC z ociekaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka do WC z tworzywa sztucznego z ociekaczem, z możliwością zawieszenia szczotki. Szczotka wyposażona w część umożliwiającą umycie pod brzegiem muszli. Zamawiający prosi o dostarczenie 1 kompletu wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyn do mycia WC..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do WC czyszcząco-dezynfekujący przeznaczony do mycia muszli ustępowych, umywalek, pisuarów i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych. Posiadający właściwości bakteriobójcze oraz grzybobójcze, pozostawiający czystą i odkażoną powierzchnię. Płyn w butelkach o pojemności 750 ml. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zmywak metalowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywak metalowy spiralnie skręcony do czyszczenia silnie zabrudzonych powierzchni. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gąbka do naczyń (6 cm x 9 cm)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka do mycia naczyń z jednej strony ostra. Rozmiar (nie mniejszy niż) 6 cm x 9 cm. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ściereczka ostra..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścierka bawełniana utwardzana żywicą. Wymiary 12x14,5 cm (+/- 2 cm), opakowanie zbiorcze po 5-10 sztuk. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ścierka do podłogi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścierka do podłogi - biała, bawełniana o wymiarach 60 x 80 cm, dobrze wchłaniająca wilgoć, temperatura prania 60 stopni. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Ściereczki do kurzu z mikrofazy cztery kolory..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściereczki do kurzu w czterech kolorach - wykonane z mikrofazy - 70-80% poliester, 20-30% poliamid. Opakowanie zawierające 4 ściereczki w sugerowanych kolorach: czerwony, niebieski, żółty, zielony. Wymiary 30 cm x 30 cm lub 40 cm x 40 cm. Gramatura nie mniej niż 220 g/m2. Ściereczki przeznaczone do mycia wszelkich powierzchni, temperatura prania 60 stopni, wytrzymałość do ok 300 prań. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 opakowań próbek wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Folia aluminiowa (50 cm x 100 m)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia aluminiowa w rolce o szerokości nie mniej niż 50 cm i długości nie mniej niż 100 m do pakowania artykułów spożywczych. Atest dopuszczający do kontaktu z żywnością. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.90.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Folia spożywcza (50 cm x 100 m)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia spożywcza w rolce o szerokości nie mniej niż 50 cm i długości nie mniej niż 100 m do pakowania artykułów spożywczych. Folia powinna posiadać ostrze ułatwiające odcięcie na brzegu opakowania. Atest dopuszczający do kontaktu z żywnością. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.90.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kubki plastikowe jednorazowego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubki plastikowe jednorazowego użytku o pojemności 200ml do napojów zimnych. Pakowane po 100 szt. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Ściereczki do kurzu z mikrofazy trzy kolory..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściereczki do kurzu trzy kolory - wykonane z mikrofazy - 70-80% poliester, 20-30% poliamid. Opakowanie zawierające 3 ściereczki w kolorach: czerwony, niebieski, żółty. Wymiary 30 cm x 30 cm lub 40 cm x 40 cm. Gramatura nie mniej niż 220 g/m2. Ściereczki przeznaczone do mycia wszelkich powierzchni, temperatura prania 60 stopni, wytrzymałość do ok 300 prań. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk próbek wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Ścierka do mycia okien..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szmatki do mycia okien - rozmiar minimum 30 cm x 30 cm. Nie zostawiające kłaczków, zacieków ani smug na szybach. Z możliwością stosowania na mokro i na sucho. Bardzo dobrze wchłaniające wodę. Temperatura prania 60oC, wytrzymałość ok 300 prań. Zamawiający prosi o dostarczenie 4 sztuk jako próbki wymienionego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Płyn do mycia paneli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny preparat do mycia i pielęgnacji podłóg wykonanych z paneli. Płyn nie pozostawiający smug, zabezpieczający drewno przed działaniem wody. Pojemność opakowania 1 l. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Płyn do ochrony i nabłyszczania paneli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do paneli nadający podłożu wysoki połysk bez konieczności polerowania. Zabezpiecza podłogę tworząc warstwę, która chroni przed zarysowaniami i ścieraniem. Posiada właściwości antypoślizgowe. Zabezpiecza panele przed wnikaniem wody. Pojemność opakowania 1 l. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk wymienionego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Odświeżacz do łazienek 0,5 l..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek odświeżający do zastosowania w toaletach eliminujący nieprzyjemne zapachy. Odświeżacz na bazie olejku. Butelka z rozpylaczem o pojemności 0,5 l. Ilość próbek - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Odświeżacz do łazienek 5 l..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek odświeżający do zastosowania w toaletach eliminujący nieprzyjemne zapachy. Odświeżacz na bazie olejku. Butelka o pojemności 5 l. Ilość próbek - 1 sztuka lub najmniejsza fabryczne sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Rękawice gospodarcze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice gospodarcze, wykonane w 100 % z naturalnego kauczuku, odporne na działanie detergentów i tłuszczy, długość 300 mm, grubość nie mniej niż 0,45 mm, kolor czerwony lub różowy oraz niebieski (bądź dwa różniące się od siebie kolory), wnętrze rękawic bawełniane. Wymagana karta charakterystyki. Rozmiary S, M lub L (zamawiający wybiera każdorazowo przy zamówieniu). Zamawiający prosi o dostarczenie po 2 pary w obu kolorach jako próbka wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pojemniki 10 l..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik plastikowy o pojemności 10 l. Plastik trudny do przekłucia, pokrywa dobrze zabezpieczona z otworem wsadowym zamykanym. Pojemnik przeznaczony do gromadzenia odpadów żywnościowych. Zamawiający prosi o dostarczenie 2 sztuk jako próbka wymienionego produktu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.38.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Środek do termicznej obróbki pojemników na ludzkie wydaliny w urządzeniach myjąco-dezynfekujących..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do mycia, płukania i zapobiegania osadzaniu się kamienia w automatycznych urządzeniach do mycia i dezynfekcji basenów, kaczek i butli drenażowych. Stosowany wyłącznie w urządzeniach termicznych, nabłyszczający, wspomagający szybkie, bezśladowe suszenie, zapobiegający zwapnianiu urządzeń myjąco - dezynfekujących, dozowanie od 30 stopni C oraz w zależności od typu urządzenia i stopnia twardości wody. Skład: kwas cytrynowy, czynnik zapobiegający korozji, czynnik kompleksujący. Wielkość opakowań 5l. Myjnia - dezynfektor do której ma być użyty płyn: typ CCD 1050 producent Lischka, skalibrowana pod płyn Klar Lischka. Zmiana płynu wiąże się z ponowną kalibracją, której koszt ponosi Sprzedający. Wymagana karta charakterystyki, butelki oznakowane czytelnymi etykietami w języku polskim, wymagane próbki w ilości 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pad do maszyny czyszczącej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pad do maszyn szorujących, średnica 432 mm. Pad w kolorach: czerwonym, niebieskim, brązowym, zielonym, białym, wykonany z wysokiej jakości włókien syntetycznych o otwartej budowie włókninowej, o różnym stopniu twardości, wstępnie wycięty otwór centralny, trwały w użyciu, mający zastosowanie do maszyny typu szorowarka, Omni, Numatic do codziennego mycia podłóg. Wymagana karta producenta. Próbki w ilości 1sztuce z każdego koloru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Płyn do ręcznego mycia naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do ręcznego mycia naczyń skutecznie usuwający brud i tłuszcz, zaschnięte resztki żywności, łatwy do spłukania, nie pozostawiający smug i zacieków o przyjemnym zapachu lub bezzapachowy. Ochraniający skórę rąk. Opakowanie 0,5l - 2l. PH ok 5-8,5. Wymagana karta charakterystyki i Atest o dopuszczeniu do kontaktu. Butelki oznakowane czytelnymi etykietami w języku polskim, wymagane próbki w ilości 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Termin dostawy zamówienia - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.