eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania (adaptacja) części internatu Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych na Gimnazjum Specjalne w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Zakopane: Wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania (adaptacja) części internatu Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych na Gimnazjum Specjalne w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 154221 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137667 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania (adaptacja) części internatu Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych na Gimnazjum Specjalne w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania (adaptacja) części internatu Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych na Gimnazjum Specjalne na dz. ew. nr: 507, 511/2 obr. 5 w Zakopanem, która w szczególności swym zakresem obejmuje wykonanie: 1) wyburzenia ścian działowych, 2) wydzielenia pożarowego klatek schodowych wraz z systemem oddymiania, 3) instalacji elektrycznych, hydrantowych i sygnalizacji pożaru, 4) robót wykończeniowych (wykonanie ścianek g-k, cyklinowanie podłóg, malowanie ścian i podłóg), zgodnie dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 10 do SIWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 11 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 12 do SIWZ. Z uwagi na fakt prowadzenia robót w czynnym obiekcie (m.in. część kuchenna z zapleczem, część internatu i mieszkania oraz wszystkie części wspólne) Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót i sposób ich wykonania Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Dyrekcją Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych tak, aby zapewnić maksymalnie małą uciążliwość dla funkcjonowania budynku. Uwaga Zamawiający zastrzega, że Wykonawca w ramach realizacji zadania dotyczącego montażu systemu sygnalizacji pożaru (SSP) zobowiązany będzie w szczególności do: 1) Osoba dokonująca montażu systemu SSP musi posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie montażu systemów sygnalizacji pożaru oraz legitymować się uprawnieniami w postaci Certyfikatu uprawniającego do montażu systemów sygnalizacji pożaru wystawionego przez producenta (lub jego przedstawiciela) systemu który będzie w ramach przedmiotowego zadania zamontowany w budynku. 2) Wykonawca po dokonaniu montażu winien dostarczyć Zamawiającemu w osobnym opracowaniu (dokumencie) zbiór wszystkich informacji dotyczących zamontowanego systemu SSP, obejmującego co najmniej: aktualne świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności i aprobaty techniczne wszystkich elementów systemu SSP, certyfikat (certyfikaty) osób, które dokonały montażu systemu, karty gwarancyjne (producenta) poszczególnych urządzeń systemu oraz instrukcję obsługi systemu, oświadczenie osoby dokonującej montażu i posiadającej certyfikat uprawniający do montażu systemu danego producenta i kierownika robót elektrycznych o zgodności wykonania i montażu systemu z normami, przepisami techniczno-budowlanymi i p.poż., zasadami sztuki i wymogami producenta systemu. 3) Wykonawca oraz osoba dokonująca montażu systemu SSP w budynku Zamawiającego (osoba posiadająca certyfikat o którym mowa powyżej) są zobowiązani do uczestnictwa w odbiorze systemu sygnalizacji pożaru, który będzie dokonany w obecności funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem (w ramach odbioru nastąpi m.in. zaprogramowanie ostatecznych czasów T1 i T2 o których mowa w projekcie systemu sygnalizacji pożaru). 4) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia maksymalnie 10 osób (wskazanych przez Zamawiającego) w zakresie obsługi centrali sygnalizacji pożaru oraz wystawić zaświadczenie z wyszczególnieniem osób, które odbyły przeszkolenie. 5) Osoba dokonująca montażu systemu SSP w budynku Zamawiającego (w razie konieczności) jest zobowiązana do obecności na etapie podłączania systemu SSP (przez uprawnioną firmę) do systemu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik Nr 11 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) Przedmiar robót - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa powyżej w punkcie 3.2. SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3.2. SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te materiały i urządzenia posiadają w szczególności parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze od określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowania poniesie Wykonawca. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3.2. SIWZ, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w tej dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Budowlana GRONIK - Beata Korzeniowska, ul. Muchówka 36, 34-406 Leśnica, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268000,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 378296,16

  • Oferta z najniższą ceną: 378296,16 / Oferta z najwyższą ceną: 412804,11

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.