Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Kraków: Zakup sprzętu informatycznego, przedłużenie subskrypcji na TSM, VMWare oraz przedłużanie gwarancji na serwery IBM i przełączniki FC
Numer ogłoszenia: 154219 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123391 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego, przedłużenie subskrypcji na TSM, VMWare oraz przedłużanie gwarancji na serwery IBM i przełączniki FC.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu informatycznego, przedłużenie subskrypcji na TSM, VMWare oraz przedłużanie gwarancji na serwery IBM i przełączniki FC miedzy innymi :komputery przenośne,komputery stacjonarne,monitory ,drukarki monochromatyczne,przedłużenie subskrypcji dla systemu VMWARE i inne. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 400 000,00 zł netto, a poniżej 650 000,00 zł netto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EIP Sp. z o.o, ul. Inflancka 5/57, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18580,27
Oferta z najniższą ceną: 18580,27 / Oferta z najwyższą ceną: 21419,11
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SANSEC Poland S.A, ul. Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41520,75
Oferta z najniższą ceną: 41520,75 / Oferta z najwyższą ceną: 54304,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EIP Sp. z o.o, ul. Inflancka 5/57, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5382,54
Oferta z najniższą ceną: 5382,54 / Oferta z najwyższą ceną: 8629,68
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EIP Sp. z o.o; ;, ul. Inflancka 5/57, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9004,89
Oferta z najniższą ceną: 9004,89 / Oferta z najwyższą ceną: 17061,33
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infonet Projekt S.A, Al. Armii Krajowej 220, 43-316 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45000,00
Oferta z najniższą ceną: 45000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Koncept Sp.z o.o, ul. Wodniaków 19, 03-992 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54243,00
Oferta z najniższą ceną: 54243,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58425,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Copy Centre Janina Szczygieł, ul. Halicka 10, 31-036 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46341,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45387,00
Oferta z najniższą ceną: 45387,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70294,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
- Opracowanie projektu remontu mostu przez rzekę Wisłę w ciągu ul. Dietla (Most Grunwaldzki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.