eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Przebudowa drogi gminnej Nr 109804 R w Pogwizdowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Czarna: Przebudowa drogi gminnej Nr 109804 R w Pogwizdowie
Numer ogłoszenia: 154216 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, fax 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 109804 R w Pogwizdowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOD CPV: 45 23 32 00 - 1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Zakres robót do wykonania: - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 6 cm z betonu asfaltowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 4.000,- zł. 2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : 13124026431111000037781705 bank PEKAO S.A. oddz. Łańcut..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Wykonawcy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy wykonają przedmiot zamówienia do dnia 15.09.2008 r., b) Wykonawcy, którzy są w stanie udzielić pełnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (wykonane roboty i zastosowane materiały) na okres minimum 36 miesięcy, c) dysponują pracownikami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym kierownikiem robót posiadającym min. 5-cio letnie doświadczenie, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz posiadającym aktualne zaświadczenie przynależności do izby inżynierów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: Wykonawcy, którzy są w stanie zaoferować minimum 30-dniowy termin płatności za całość wykonanych robót od daty wystawienia faktury, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 5) Dołączyli do oferty wymagane dokumenty i oświadczenia 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w punkcie 2.1 została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania. 6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór zał. nr 2 do SIWZ b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór zał. nr 3 do SIWZ c) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (lub oświadczenie Wykonawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (lub oświadczenie Wykonawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, g) dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, h) dokument stwierdzający przynależność kierownika/ów budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, i) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz, potwierdzonych referencjami Zamawiających, (co najmniej 3 zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł każde odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ). 2. Wykonawca winien dostarczyć także: j) Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia), k) informację dotyczącą posiadanego wyposażenia technicznego - załącznik nr 6 l) wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7 ł) Kosztorys ofertowy uproszczony wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie materiałów i sprzętu oraz podać stawkę roboczogodziny, narzuty i zysk (zał. nr 8 do SIWZ ) m) parafowany projekt umowy (zał. nr 10 do SIWZ ) n) oświadczenie o wyrażeniu zgody na zmniejszenie zakresu robót w przypadku, gdy oferowana wartość robót przewyższy kwotę zabezpieczoną przez Zamawiającego na wykonanie zadania objętego przetargiem (zał. nr 11 do SIWZ ) Uwaga: - w przypadku gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia konieczne jest udokumentowanie przez poszczególnych wykonawców okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które informacje nie mogą zostać udostępniane, gdyż stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; brak zastrzeżeń oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez wykonawcę informację są jawne i mogą być udostępniane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, powiat łańcucki, tel. (0-17) 226 23 24, parter, pokój nr l, lub za zaliczeniem pocztowym po dokonaniu opłaty w wysokości 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej - sekretariat - pokój nr 10 37-125 Czarna 260.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.