eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia dodatkowego do umowy podstawowej nr 43/2012 z dnia 26.09.2012 r. na Remont oddziału położniczo - ginekologicznego, neonatologicznego oraz bloku porodowego znajdującego się na II piętrze budynku głównego szpitala- wykonanie w 5-ciu etapach



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Kartuzy: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia dodatkowego do umowy podstawowej nr 43/2012 z dnia 26.09.2012 r. na Remont oddziału położniczo - ginekologicznego, neonatologicznego oraz bloku porodowego znajdującego się na II piętrze budynku głównego szpitala- wykonanie w 5-ciu etapach
Numer ogłoszenia: 154206 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o., ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia dodatkowego do umowy podstawowej nr 43/2012 z dnia 26.09.2012 r. na Remont oddziału położniczo - ginekologicznego, neonatologicznego oraz bloku porodowego znajdującego się na II piętrze budynku głównego szpitala- wykonanie w 5-ciu etapach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ wymiana poziomów kanalizacyjnych ( dot. Sali operacyjnej Bloku Porodowego) 2/ instalacja gazów medycznych ( orurowanie instalacji + punkty poboru) 3/ instalacja elektryczna ( wymiana całkowita + rozdzielnice 3 szt) 4/klimatyzacja i wentylacja sal porodowych 5/ stolarka drzwiowa aluminiowa, otwierana fotokomórkami 3 szt. 6/ remont przylegającej klatki schodowej 7/ dostawa i montaż systemu odbojnic i narożników ścian ( dot. bloku porodowego) 8/ obudowa drzwi windy blachą nierdzewną oraz montaż żaluzji na drzwiach windy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WROŃSKI Spółka Jawna, Leszno przy ulicy Słonecznej 1, 83-307 Kiełpino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146727,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 163000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn.Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póź. zm) zastosowano zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej reki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Roboty są konieczne do wykonania i zakończenia robót objętych zakresem podstawowym oraz niezbędne dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania oddziałów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.