Olsztyn: Remont lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobie AMW OReg w Olsztynie, w podziale na 9 części
Numer ogłoszenia: 154127 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Olsztynie , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 322 100, faks 261 322 180.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobie AMW OReg w Olsztynie, w podziale na 9 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (zadań): 1) Zadanie nr 1 - Bartoszyce ul. Nad Łyną 1 m 21- pustostan; 2) Zadanie nr 2 - Ostróda ul. Grunwaldzka 18 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej, lokal zasiedlony; 3) Zadanie nr 3 - Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 175 m 2 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony; 4) Zadanie nr 4 - Hajnówka ul Armii krajowej 2 m 2 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony; 5) Zadanie nr 5 - Hajnówka ul Armii krajowej 2 m 7 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony; 6) Zadanie nr 6 - Braniewo ul. Grota Roweckiego 22 m 2 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony; 7) Zadanie nr 7 - Orzysz ul. Wojska Polskiego 72 m 36 - wymiana stolarki drzwiowej, lokal zasiedlony; 8) Zadanie nr 8 - Morąg ul. Kwiatowa 9 m 10 - wymiana stolarki okiennej+ posadzka z terakoty, lokal zasiedlony; 9) Zadanie nr 9 - Morąg ul. Leśna 44 m 41 - remont balkonu (parter), lokal zasiedlony. 3. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót, dla każdego lokalu oddzielnie. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części). 5. Zakres remontów lokali mieszkalnych składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników. 7. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do patentu, znaku towarowego lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg. zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg. zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg. zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg. zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg. zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w części VI SIWZ; 3) kosztorys/y ofertowy/e, sporządzony/e odrębnie dla każdego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, ściśle wg przedmiarów robót; 4) Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp - w formie oryginału, bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - udzielona gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. 2. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym zmiany korzystne dla Zamawiającego, które nie wpływają na warunki zamówienia i treść oferty. Przez nieistotne Zamawiający rozumie takie zmiany, iż wiedza o nich na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, czy też na wynik postępowania. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie podwykonawcy na inną część, jeżeli wyrazi na to zgodę. Zmiana podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy mieszczących się w granicy zwykłego ryzyka związanego z ich działalnością. Skutkiem tych zmian umowy może być zmiana terminu realizacji umowy. 5. Wszelkie inne rodzaje robót objęte zakresem zamówienia, a nie ujęte w przedmiarze robót (tzw. konieczne roboty dodatkowe) oraz roboty zamienne a także roboty zaniechane, konieczne do wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy mogą być wykonane (lub zaniechane) na podstawie protokołów konieczności potwierdzonych przez Inspektora nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego. 6. Bez zatwierdzenia protokołów konieczności przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania ww. robót lub rezygnować z wykonywania robót zaniechanych. 7. Rozliczanie robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót odbywać się będzie na podstawie kosztorysu wykonanego w oparciu o następujące założenia: 1) w przypadku gdy wystąpią roboty innego rodzaju niż w przedmiarze robót, a konieczne do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, niezbędne ze względów techniczno-użytkowych, a także tych, których konieczność wykonania wyniknie z przeprowadzonych prób i badań instalacji znajdujących się w remontowanym lokalu, na które zgodę wyraził Zamawiający na podstawie protokołu konieczności, roboty te rozliczone będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o następujące założenia: a) ceny czynników produkcji (Rg, M, S, Kp, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, b) w przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w ppkt a), Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem: - cen czynników produkcji (Rg, Kp, Z) - z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, - cen czynników produkcji (M, S) nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa, w którym roboty są wykonywane, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym kalkulacja jest sporządzana, 2) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego. 8. Rozliczanie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w przedmiarze robót odbywać się będzie fakturami wystawianymi po ich wykonaniu (i odebraniu przez Inspektora nadzoru), na podstawie kosztorysu zwanego różnicowym, wykonanego w oparciu o następujące założenia: 1) należy wyliczyć cenę roboty pierwotnej, a więc tej, która miała być pierwotnie wykonana, 2) należy wyliczyć cenę roboty zamiennej, 3) należy wyliczyć różnicę pomiędzy tymi cenami, 4) wyliczeń ww. cen (pierwotnej i zamiennej) należy dokonać w oparciu o następujące założenia: a) ceny jednostkowe robót należy przyjąć z kosztorysów ofertowych, złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym b) w przypadku gdy wystąpią roboty, których nie można rozliczyć zgodnie z podpunktem a) należy wyliczyć ceny jednostkowe metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o następujące założenia: - ceny czynników produkcji (Rg, M, S, Kp, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, - w przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o kosztorys ofertowy, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem: - cen czynników produkcji (Rg, Kp, Z) - z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, - cen czynników produkcji (M, S) nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa, w którym roboty są wykonywane, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym kalkulacja jest sporządzana, - podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR; w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego, c) ilości robót, które miały być wykonane (pierwotnych), należy przyjąć z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę w ofercie w postępowaniu przetargowym, d) ilości robót zamiennych należy przyjąć z książki obmiarów. 9. Wykonawca może wnosić o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie nastąpiło z przyczyn od niego niezależnych. 10. Wykonawca może domagać się przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli polecono mu zbadanie przyczyny wady, za którą nie jest odpowiedzialny. 11. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają pisemnego uzasadnienia i będą wprowadzone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10 - 219 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10 - 219 Olsztyn, pokój 113 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Bartoszyce ul. Nad Łyną 1 m 21- pustostan.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Ostróda ul. Grunwaldzka 18 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej, lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Bemowo Piskie ul. Kętrzyńskiego 175 m 2 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Hajnówka ul Armii krajowej 2 m 2 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Hajnówka ul Armii krajowej 2 m 7 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Braniewo ul. Grota Roweckiego 22 m 2 - wymiana stolarki okiennej, lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Orzysz ul. Wojska Polskiego 72 m 36 - wymiana stolarki drzwiowej, lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Morąg ul. Kwiatowa 9 m 10 - wymiana stolarki okiennej+ posadzka z terakoty, lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Morąg ul. Leśna 44 m 41 - remont balkonu (parter), lokal zasiedlony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zakres remontu składa się z elementów robót wymienionych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości oraz usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.44.21.80-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. udzielona gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Usługa tłumaczeń języka migowego w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Medynach do ZUOK w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.