To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Gdańsk: Sukcesywne usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 154115 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136519 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 98311000-6, 98310000-9, 98000000-3, , 983000000-6; 2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwane dalej praniem. 3. Usługi pralnicze obejmują: pranie, usztywnianie, maglowanie, prasowanie, dezynfekcja, składanie, pakowanie w worki foliowe oraz transport. Usługi prania będą wykonywane kompleksowo oraz obejmują odbiór prania brudnego od zamawiającego i zwrot prania czystego do Zamawiającego. Transport prania wraz z załadunkiem i ważeniem należy do Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością zgodnie z warunkami przeprowadzonego postępowania, stosownie do specyfiki i charakteru usług objętych niniejszą umową, obowiązującymi przepisami, polskimi i europejskimi normami, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie oraz ustaleniami z Zamawiającym. Informacja podana na metce(wszywce) jest wiążąca dla Wykonawcy, chyba że z profesjonalnego doświadczenia Wykonawcy wynika, że informacja o sposobie prania i konserwacji wyrobu jest błędna i zastosowanie się do niej spowoduje uszkodzenie lub zniszczenie prania - w tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest zastosować sposób wykonania usługi odpowiedni do rodzaju rzeczy przekazanych do prania. 5. Każdorazowy odbiór prania przez Wykonawcę i Zamawiającego będzie potwierdzany protokołem przyjęcia i odbioru z dokładnym wpisaniem wagi i ilości przekazywanego prania - załącznik nr 10 do SIWZ. Ważenie odbieranego prania jest wykonywane przez pracownika Wykonawcy i potwierdzane przez pracownika Zamawiającego. Ilości rzeczy przekazywanych do prania wpisywane są przez pracownika Zamawiającego i potwierdzane przez Wykonawcę. 6. Termin realizacji częściowego zamówienia od momentu odbioru prania przez Wykonawcę wynosi: 1) 7 dni kalendarzowych od października do czerwca, 2) 3 dni kalendarzowe w okresie letnim tj. od lipca do września, 7. Odbiór i przyjęcie prania odbywać się będzie w jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego w obecności przedstawicieli obydwu stron - na podstawie protokołu przyjęcia odbioru - załącznik nr 10 do SIWZ, 8. Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego objętych niniejszym postępowaniem przetargowym stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Załącznik nr 8 może ulec zmianie w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego (dodanie nowych lub usunięcie z listy wybranych lokalizacji punktów odbioru i dostarczania prania). 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pranie zapakowane w worki foliowe, 10. Wykonawca oddzieli uszkodzone pranie przekazane przez Zamawiającego do naprawy - załącznik nr 11 do SIWZ dotyczy sytuacji, w której to Zamawiający przekazał uszkodzone rzeczy, 11. Koszty transportu ponosi Wykonawca i winny one być wkalkulowane w cenę prania. 12. Ilość prania w ciągu roku podana w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ ma charakter szacunkowy i nie jest wiążąca dla Zamawiającego. Rzeczywista wielkość wynikać będzie z bieżących zleceń usługi przez Zamawiającego. 13. Wykonawca oświadcza, że: 1) pralnia lub pralnie realizujące zamówienie spełniają wymogi, tj. normy określone w przepisach bhp i p. poż., w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach Dz.U.Nr.40,poz469 z późn. zm, 2) posiada aktualny certyfikat wydany przez właściwy terytorialnie Sanepid odpowiedni dla miejscowości świadczenia usług pralniczych, potwierdzający dopuszczenie zakładu pralniczego do świadczenia usług pralnicznych. 3) posiada certyfikat wykonywanych przeglądów serwisowych urządzeń, maszyn wkorzystywanych w procesie technologicznym, wystawiony przez producenta tych urządzeń. 4) posiada aktualne atesty Państwowego Zakładu Higieny na środki chemiczne: piorące, myjące, dezynfekujące, mydła, itp. 5) pranie, składowanie oraz przewóz odbędzie się zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00-6, 98.31.00.00-9, 98.00.00.00-3, 98.30.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261575,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258274,17
Oferta z najniższą ceną: 258274,17 / Oferta z najwyższą ceną: 258274,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania.
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- "Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją"
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.