eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małdyty › Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni ulepszonej Dziśnity (trasa E-7) - Szymonówko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Małdyty: Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni ulepszonej Dziśnity (trasa E-7) - Szymonówko.
Numer ogłoszenia: 15410 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Małdyty , ul. Kopernika 10, 14-330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7586124, faks 089 7586093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni ulepszonej Dziśnity (trasa E-7) - Szymonówko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dróg gminnych i odcinka drogi powiatowej polegająca na budowie nowej nawierzchni drogi, odmuleniu przepustów i oczyszczeniu przydrożnych rowów.. Zgodnie z zagospodarowaniem terenu projekt budowlany przebudowy przewiduje: I. Drogi gminne: 1.Profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy metodą głębokiego recyklingu na zimno, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nie ulepszonych, skropienie mechaniczne nawierzchni drogowych nie ulepszonych (podbudowy z recyklingu) - 15228,7 m2. 2.Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych ulepszonych, skropienie mechaniczne nawierzchni drogowych ulepszonych (warstwy bitumiczne) - 13869,0 m2 3.Nawierzchnie z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 13869,0 m2. 4.Nawierzchnie z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 13733,0 m2. 5.Przepusty rurowe z rur betonowych o średnicy 40 cm - 89,0 mb. 6.Uzupełnienie poboczy pospółką, rozścielenie i zagęszczenie ręcznie - 398,7 m3. 7. Oczyszczenie przepustów rurowych z namułu - 44 mb. 8. Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp - 2010,0 mb. II. Odcinek drogi powiatowej: 1. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - 1456,3 m2. 2. Wykonanie wykopów w gruntach kat. I-III - 1163,8 m3. 3. Wykonanie nasypów z gruntu kat. I-II - 410,0 m3. 4. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie, warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie - 2775,5 m2. 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nie ulepszonych - 2164,1 m2. 6Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych ulepszonych - 1732,3 m2. 7.Skropienie mechaniczne nawierzchni drogowych nie ulepszonych - 2164,1 m2. 8.Skropienie mechaniczne nawierzchni drogowych ulepszonych - 1732,3 m2. 9.Nawierzchnie z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 1732,3 m2. 10. Nawierzchnie z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1715,3 m2. 11. Nawierzchnie z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 160,0 m2. 12. Ręczne plantowanie skarp wraz z humusowaniem i obsianiem - 1885,0 m2. 13.Umocnienie rowów brukiem na podsypce cementowo - piaskowej - 12,0 m2. 14. Przepusty rurowe z rur betonowych pod zjazdami o śr. 50 cm - 24,0 mb. 15. Pionowe znaki drogowe - 4 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP, tj.: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 01 lutego 2010 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -samodzielnej funkcji technicznej obejmującej kierowanie budową w specjalności drogowej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 01 lutego 2010 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b)). Wykaz kadry technicznej po stronie Wykonawcy, która będzie wykonywać lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. c)). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej: - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 2 000 000,oo zł, oraz zawierającą klauzulę o jej przedłużeniu, jeżeli termin ważności wygasa przed planowanym terminem zakończenia robót, do czasu zakończenia realizacji zadania. b)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.maldyty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Małdyty, ul. Kopernika 10, 14-330 Małdyty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Małdyty, ul. Kopernika 10, 14-330 Małdyty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.