eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Ciechanów: Modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej
Numer ogłoszenia: 154069 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja krytej pływalni wg podziału na następujące części: Część 1 : zakup i montaż systemu pomiaru czasu wraz z nakładkami na stopnie startowe oraz tablicą wyników, Część 2: częściowa wymiana okładzin podłogowych wokół niecek wraz z uszczelnieniem podłoża i wymianą wpustów ściekowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego dla Części nr 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12-5, 45.43.20.00-4, 31.71.13.00-6, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać w zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał odpowiednio dwie roboty budowlane polegające na układaniu okładzin podłogowych z płytek ceramicznych basenowych wraz z hydroizolacją w systemie odwodnienia liniowego plaż basenowych -dotyczy części 2. W zakresie części 1 Zamawiający nie stawia wymogu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający oceni Wykonawcę na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać w zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, że dysponuje/będzie dysponował zespołem, w skład którego wchodzić będzie: osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Budowlanych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - dotyczy części 2; W zakresie części 1 Zamawiający nie stawia wymogu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni Wykonawcę na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie odpowiednio w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dwóch robót budowlanych polegających na układaniu okładzin podłogowych z płytek ceramicznych basenowych wraz z hydroizolacją w systemie odwodnienia liniowego plaż basenowych;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz cenowy - według załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Informacja o podwykonawcach - według wzoru załącznika nr 9 do SIWZ; 4. Oświadczenia wymienione w rozdziale XII SIWZ; 5. Inne dokumenty wymienione w rozdziale XII SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: 1. Zmiany zakresu robót, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, 2. Zmiana podmiotu trzeciego (o którym mowa w art. 26 ust. 2b) na etapie realizacji zamówienia na podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych b) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do STWiOR, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, Referat ds. Zamówień Publicznych, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Biuro Obsługi Interesanta ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - Biuro Podawcze stanowisko Nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej o godz. 10:15 - w dniu 05.11.2015 r. w sali konferencyjnej ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 : zakup i montaż systemu pomiaru czasu wraz z nakładkami na stopnie startowe oraz tablicą wyników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje roboty: - Modernizację i naprawę istniejącej skrzynki rozdzielczej instalacji stałej i dostosowanie jej do podwójnego standardu pozwalającego na obsługę dwóch systemów pomiarowych (istniejącego na obiekcie systemu ARES21 oraz nowego systemu pomiaru). - Dostawę i montaż głównego urządzenia pomiarowego wraz z wbudowanym układem zasilającym, drukarką on-line oraz zestawem komputerowym z drukarką A4 i oprogramowaniem służącymi do obsługi systemu pomiarowego. Wszystkie te elementy znajdują się w pomieszczeniu kontrolnym lub innym wyznaczonym miejscu na hali basenowej - Dostawę i montaż akustycznego urządzenia startowego podłączonego do głównego urządzenia pomiarowego poprzez okablowanie przenośne, - Dostawę i montaż płyt dotykowych oraz przycisków toru (tzw. półautomat) stanowiących elementy podające sygnał zatrzymania czasu przez zawodnika, - Dostawę i montaż głośników startowych ustawianych w pobliżu bloków startowych i podłączanych poprzez okablowanie przenośne bezpośrednio do urządzenia startowego, - Dostawę i montaż okablowania przenośnego wraz z modułami logicznymi rozkładanego po stronie startowej przy blokach i podłączanego poprzez okablowanie przenośne do głównego urządzenia pomiarowego. Do okablowania tego podłączane są płyty dotykowe i przyciski toru (tzw. półautomat). Ilość modułów logicznych odpowiada ilości torów na basenie (tj. 6). - Dostawę i montaż nakładek falstartowych z systemem detekcji falstartu i pomiaru czasu reakcji oraz regulowaną belką dla nogi zakrocznej. Nakładki wykonane z laminatu. - Dostawę i montaż numerycznej tablicy wyników składającej się z modułu odpowiadającego za wyniki oraz modułu alfanumerycznego do wyświetlania informacji tekstowych związanych z zawodami. Tablica rozkładana na statywach i podłączana do systemu tylko podczas zawodów pływackich -Przeszkolenie wytypowanych przedstawicieli użytkownika w zakresie obsługi sprzętu, -Demontaż i złożenie sprzętu w miejscu wskazanym przez użytkownika po uprzednim sprawdzeniu poprawności działania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.13.00-6, 45.21.22.12-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: częściowa wymiana okładzin podłogowych wokół niecek wraz z uszczelnieniem podłoża i wymianą wpustów ściekowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: -rozebranie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych ok. 820 m2 oraz zdjęcie pierwszej warstwy płytek ze ścian i zewnętrznego lica murków przy nieckach ~26 m2, -usuniecie warstwy kleju z warstwy posadzkowej wyrównawczej ok. 820 m2, -oczyszczenie, odkurzenie i wyrównanie powierzchni warstwy wyrównawczej z jednoczesnym wykonaniem spadku w kierunku odpływu liniowego, zaprawami należącymi do systemu naprawy betonu ok. 820 m2, -wzmocnienie i wyrównanie chłonności warstwy wyrównawczej poprzez wykonanie gruntowania środkiem gruntującym do betonu ok. 820 m2, -wykonanie hydroizolacji , -w miejsce rozebranej posadzki po wykonaniu hydroizolacji, przyklejenie płytek antypoślizgowych basenowych na pow. ok. 820 m2, -przyklejenie płytek antypoślizgowych basenowych podłogowych z odpływem liniowym na plaży basenowej łączącej nieckę sportową z niecką rekreacyjną. Płytki należy ułożyć w poprzek plaży na odcinku ok. 22 mb.(kształtki liniowe). -zamontowanie wpustów ściekowych o średnicy O50 w ilości 9 sztuk na trasie odpływu liniowego poprzecznego na plaży basenowej łączącej nieckę sportową z niecką rekreacyjną, -wykonanie koryta ściekowego poprzez przyklejenie na obniżonej płytce dwóch płytek antypoślizgowych basenowych podłogowych o zaokrąglonych brzegach w 2 szczytowych podłogach pływalni o łącznej długości 45 mb oraz wzdłuż niecki sportowej i rekreacyjnej po obydwu stronach o łącznej długości ok. 108 mb, -zamontowanie wpustów ściekowych o średnicy O50 w ilości 46 sztuk na trasach odpływów wykonanych z płytek antypoślizgowych basenowych podłogowych o zaokrąglonych brzegach. -Wykonanie fugowania na powierzchni ok. 820 m2, położonych płytek antypoślizgowych, basenowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12-5, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.