To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Świdnik: Przetarg nieograniczony na kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku, ul. Piasecka 240.
Numer ogłoszenia: 154056 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120922 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku, ul. Piasecka 240, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7515771, faks 081 7515773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku, ul. Piasecka 240..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych, naprawa bielizny oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku. W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny zakażonej, materacy, koców, poduszek, kołder, odzieży ochronnej personelu (fartuchy), i innych (firany, zasłony, obrusy, worki), dezynfekcja chemiczno-termiczna, prasowanie, maglowanie, suszenie w suszarkach bębnowych i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem - (asortyment przeznaczony do prania - zwany dalej bielizną). 1.Wymagania ogólne: - Kompleksowa usługa pralnicza bielizny, obejmuje w szczególności: dezynfekcję, pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, suszenie, maglowanie, prasowanie, segregacja i pakowanie bielizny. Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, zszywanie rozdarć. - Bielizna do prania odbierana przez Wykonawcę będzie zapakowana w worki, oznakowana, podzielona oddziałami przez Zamawiającego. Worki do transportu bielizny zabezpieczające potrzeby Zamawiającego będą własnością Wykonawcy usługi. W przypadku ujawnienia przez Zamawiającego nie oznakowanej sztuki bielizny, Zamawiający będzie miał obowiązek oznakowania jej. - Odbiór czystej bielizny i przekazywanie brudnej do/i z punktu zdawczo-odbiorczego DPS będzie realizowany przez pracowników Wykonawcy, w opakowaniach dostarczanych przez Wykonawcę, na jego koszt, minimum 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 9:00-11:00 przy ul. Piaseckiej 240, bez dni świątecznych. Jeżeli dzień odbioru jest dniem wolnym od pracy Wykonawca zobowiązany jest przyjechać następnego dnia po dniu wolnym. - Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnej i czystej bielizny przez osobę wskazaną przez Zamawiającego - Środki piorące i dezynfekujące winny być zgodne z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) nie być w sprzeczności z zaleceniami PZH. - W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi - posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej - Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja sanitarno-epidemiologiczna, PIP, BHP i epidemiologia szpitalna). - Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź do naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem (kasacja). - Wykonawca poniesie koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekcyjnych oraz worków, pojemników i innych pomocy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. - Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 48 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do Zamawiającego bielizny czystej. - Szacunkowa ilość bielizny do prania na rok wynosi 22.000 kg, miesięczna ilość 1834 kg. Faktyczną ilość prania określać będą każdorazowo dokumenty wydania i odbioru bielizny. 2. Środek transportu - Transport zewnętrzny tj. przywóz bielizny wypranej do DPS w Świdniku oraz odbiór brudnej bielizny do pralni odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy. - Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO-STYL Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13b, 37-300 Leżajsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58347,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64402,80
Oferta z najniższą ceną: 64402,80 / Oferta z najwyższą ceną: 64944,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2114 L w miejscowości Wygnanowice i Choiny, gm. Rybczewice
- Dostawa samochodu ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.