eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Lublin: Świadczenie usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.)
Numer ogłoszenia: 154017 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108135 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych, w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w tym kurierskich, w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.). Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotu zamówienia dostarczanie przesyłek w trybie procedur wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu postępowania cywilnego. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie odbierał, raz dziennie, przesyłki pocztowe i paczki pocztowe z siedziby Zamawiającego w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Szacowana planowana liczba przesyłek w okresie obowiązywania umowy: Kolejno: Rodzaj przesyłki; Ilość sztuk: 1. polecone - przesyłka rejestrowana, niebędąca najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (krajowe) - ilość sztuk - 100 000; 2. Usługa: potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej (zwrotki) niebędącej najszybszej kategorii (krajowe) - ilość sztuk - 80 000; 3. Zwrot przesyłki rejestrowanej niebędącej najszybszej kategorii (krajowe) bez potwierdzenia odbioru - ilość sztuk - 1000; 4. Zwrot przesyłki rejestrowanej nienajszybszej kategorii za potwierdzeniem odbioru przesyłki (list ze zwrotką) (krajowe) - ilość sztuk - 7000; 5. zwykłe - przesyłka nierejestrowana niebędąca najszybszej kategorii (krajowe) - ilość sztuk - 1200; 6. zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana będąca najszybszej kategorii (krajowe) - ilość sztuk - 20; 7. polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana, będąca najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (krajowe) - ilość sztuk - 400; 8. Usługa: potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej (zwrotki) będącej najszybszej kategorii (krajowe) - ilość sztuk - 400; 9. paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A); a) zwykłe - paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii (krajowe) - ilość sztuk - 10; 10. Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A); priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii (krajowe) - ilość sztuk - 10; 11. Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A); Usługa : potwierdzenie odbioru - paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru (krajowe) - ilość sztuk - 10; 12. przesyłki listowe zagraniczne - ilość sztuk - 10. Ilości przesyłek pocztowych podane w ogłoszeniu, w pkt. 4.3 SIWZ oraz w Formularzu oferty (załącznik do SIWZ) zostały przyjęte przez Zamawiającego szacunkowo, wyłącznie w celu wyliczenia ceny oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość przesyłek pocztowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zastrzega się, iż w przypadku zlecenia usług nieujętych w Formularzu oferty, podstawą rozliczeń będą ceny zawarte w obowiązującym dokumencie/cenniku określającym opłaty za usługi pocztowe Wykonawcy, załączonym do umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia, który Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 602000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 602000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 602000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.