Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Lipsko: dostawy artykułów do utrzymania w czystości obiektów SPZZOZ w Lipsku
Numer ogłoszenia: 15399 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780611 w. 249, fax 048 3780227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów do utrzymania w czystości obiektów SPZZOZ w Lipsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów do utrzymania czystości w obieArtykuły papiernicze Środki myjąco czyszczące Worki foliowe Preparaty myjąco-czyszczące ktach szpitala w Lipsku w podziale na cztery pakiety:
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.22.20.00 - Worki i torby z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykaże że jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynność. Wykonawca wykaże że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca wykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty: I. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 3 II. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 3 III. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 3 IV. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Karty informacyjnej np. ulotki zawierającej parametry techniczne, fizyczne oferowanego towaru. Wskazane jest, aby wykonawca czytelnie oznaczył w katalogu oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu ( np. pakiet 1, poz. 1) 2. Próbki: - papier toaletowy 1 rolka, ręcznik kuchenny - 1 op., ręcznik papierowy - 1 op., worki foliowe - po 1 opakowaniu dla każdej z pozycji, w przypadku worków na żywność - po 1 szt. 3. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy zgodnie z załącznikiem numer 2 V. Do oferty należy dołączyć również: 1. Formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 2. Parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem numer 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku 27-300 lipsko ul. Śniadeckiego 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT - SPZZOZ w2 Lipsku ul. Śniadeckiego 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły papiernice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier toaletowy - 8000 szt 2. Ręcnik kuchenny - 11300 op 3. Ręcznik paierowy-składany - 3400 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.10.00-9, 21.22.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki myjąco-czyszczace.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło toaletowe - 800 szt 2.Mydło w plynie - 1350 op 3. Płyn do naczyń - 1400 szt 4. Pasta do szorowania - 1600 szt 5. Pasta BHP - 50 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-4, 24.51.14.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Worki foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki foliowe na odpady czarne, niebieskie, czerwone 2. Worki na żywność Razem 102 200 szt 3. ochraniacze na obuwie 500 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4, 25.24.90.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty myjąco-czyszczące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Srodki do mycia powierzchi tarketowych - 2250 l 2. środki do umywalek, sanitariatów - 1050 l 3. środek do mycia szyb - 550 l 4. środek do mycia powierzchni lastrykowych - 60 l 5. środek do gruntowego czyszczenia podłóg - 80 l 6. Powloka akrylowa - 120 l 7. środek do mycia naczyń w zmywarkach - 300 kg 8. Preparat nabłyszczajacy do zmywarek - 30 l 9. środek do usuwania osadów - 150 l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.90-2, 24.51.32.91-9, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu lipskiego
- Zakup z dostawą mięsa i wędlin w II półroczu 2024 roku
- NA SUKCESYWNĄ SPRZEDAŻ ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DOPOSAŻENIEM DO KLASYFIKACJI GRUP KRWI METODĄ KOLUMNOWO - ŻELOWĄ DO WIRÓWKI ID CENTRIFUGE 6S
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji dla Centralnej Sterylizatorni.
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków chemicznych do obiektów "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa środków czystości w ramach trzech zadań.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.