eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO LABOLATORIUM CYBERSECLAB PODZIELONA NA CZĘŚCICZEŚĆ IDOSTAWA LAPTOPÓW CZĘŚĆ IIDOSTAWA MONITORÓW, PRZENOŚNYCH ROUTERÓW, BIUROWYCH URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ ADAPTERÓW USB-RS-232

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Zegrze: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO LABOLATORIUM CYBERSECLAB PODZIELONA NA CZĘŚCI: CZEŚĆ I: DOSTAWA LAPTOPÓW CZĘŚĆ II: DOSTAWA MONITORÓW, PRZENOŚNYCH ROUTERÓW, BIUROWYCH URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ ADAPTERÓW USB-RS-232
Numer ogłoszenia: 153999 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Łączności , Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22a, 05-130 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6885543, 6885560, faks 22 7822134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO LABOLATORIUM CYBERSECLAB PODZIELONA NA CZĘŚCI: CZEŚĆ I: DOSTAWA LAPTOPÓW CZĘŚĆ II: DOSTAWA MONITORÓW, PRZENOŚNYCH ROUTERÓW, BIUROWYCH URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ ADAPTERÓW USB-RS-232.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Laboratorium Cyberseclab. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części: Część I - dostawa laptopów: - 4 szt. laptopów typu A, - 10 szt. laptopów typu B, - 4 szt. filtrów prywatyzujących, - 2 szt. replikatorów portów do laptopa typu A, - 1 szt. laptopa typu C. Część II - Dostawa monitorów, przenośnych routerów, biurowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz adapterów USB-RS-232: - 10 szt. monitorów, - 10 szt. UPS, - 2 szt. przenośnego routera WLAN LTE, - 2 szt. adaptera USB -RS-232, - 2 szt. biurowego urządzenia wielofunkcyjnego. Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy - wcześniej nie użytkowany - wolny od wad, technicznych, prawnych i formalnych zwłaszcza w zakresie licencji i uprawnień do aktualizacji oprogramowania systemowego wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym i wymaganymi licencjami oraz pochodzić z sieci dystrybucyjnej przeznaczonej na rynek UE.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5, 48.90.00.00-7, 32.52.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. b) jeżeli Wykonawca: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 230.000,00 zł brutto oraz załączy dokument potwierdzający, że dosta?wa ta została wykonana lub jest wykony?wana należycie. Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wymienionych dowodów. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru z zał. nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Strony dokonują rozliczenia zrealizowanej części dostawy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującej sytuacji: - Strony ustalają możliwość zmiany modeli urządzeń, wyposażenia i materiałów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem: - wycofania ich z produkcji oraz zastąpienia tożsamym lub nowocześniejszym asortymentem o lepszych rozwiązaniach i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, korzystniejszych dla Zamawiającego; - koniecznością ich zmiany, spowodowaną przyczynami technicznymi, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy. Zmiany do umowy nie mogą powodować: - wzrostu ceny netto całości zamówienia, a także cen jednostkowych netto; - terminu wykonania zamówienia; - poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności z konieczności zakupu innego, nieplanowanego asortymentu niezbędnego do wykorzystania przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem. Przez tożsame urządzenia, wyposażenie i materiały zaproponowane przez Wykonawcę, Strony uznają takie, które charakteryzują się co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi jak wyspecyfikowane w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu, lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta o wycofaniu z produkcji modelu objętego umową przedmiotu zamówienia. Zmiany określone w pkt c), muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez podpisanie aneksu do umowy. Podstawą dokonania zmian określonych w pkt c) jest pisemne oświadczenie Wykonawcy, zawierające merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wil.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Łączności ul. Warszawska 22 A 05-130 Zegrze Południowe.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 12:30, miejsce: Wojskowy Instytut Łączności ul. Warszawska 22 A 05-130 Zegrze Południowe Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 11. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3: Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1 Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2 Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej, Poddziałanie 2.3.3 Projekty w zakresie rozwoju zaawansowanych aplikacji i usług teleinformatycznych, Projekt Nr POIG 02.03.00-14-106/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA LAPTOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa laptopów: - 4 szt. laptopów typu A, - 10 szt. laptopów typu B, - 4 szt. filtrów prywatyzujących, - 2 szt. replikatorów portów do laptopa typu A, - 1 szt. laptopa typu C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5, 48.90.00.00-7, 32.52.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA MONITORÓW, PRZENOŚNYCH ROUTERÓW, BIUROWYCH URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ ADAPTERÓW USB-RS-232.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów, przenośnych routerów, biurowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz adapterów USB-RS-232: - 10 szt. monitorów, - 10 szt. UPS, - 2 szt. przenośnego routera WLAN LTE, - 2 szt. adaptera USB -RS-232, - 2 szt. biurowego urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5, 48.90.00.00-7, 32.52.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.