eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Budowa parkingu dla samochodów osobowych w systemie Parkuj i Jedź, przy ul. Kolejowej w Błoniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-13

Błonie: Budowa parkingu dla samochodów osobowych w systemie Parkuj i Jedź, przy ul. Kolejowej w Błoniu
Numer ogłoszenia: 153991 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu dla samochodów osobowych w systemie Parkuj i Jedź, przy ul. Kolejowej w Błoniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. parking z kostki betonowej na 145 miejsc 2. budka parkingowa z profili stalowych z instalacjami 3. dwie wiaty na rowery 4. ogrodzenie panelowe 5. kanalizacja deszczowa 6. przyłącza: wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne 7. wyposażenie parkingu: oświetlenie, monitoring, system parkingowy 8. przełożenie kolidujących linii: - światłowodowej - energetycznych SN i nn Szczegółowy zakres robót do wykonania dotyczący przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu określają projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, pozwolenie na budowę, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części, o którym jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie m.in.: - udrożnienie kanalizacji deszczowej, - przełożenie linii napowietrznej SN, - przełożenie linii napowietrznej nn, - likwidacja nieczynnego wodociągu, - przestawienie słupa telekomunikacyjnego, - wycinka drzew,

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 2.1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a). pieniądzu, b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c). gwarancjach bankowych, d). gwarancjach ubezpieczeniowych, e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216, poz. 1824, z późn. zm. ) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. V O/Warszawa, nr rachunku: 95 1020 1055 0000 9302 0024 2743. 3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert. 3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę budżetu Gminy Błonie. 3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę i adres Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu, wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto Zamawiającego) należy złożyć Zamawiającemu w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Zwrot wadium. 6.1. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Utrata wadium. 7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca: a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia, tj. budowa parkingu z kostki: min. 3.000 m2 budowa kanalizacji deszczowej: min. 200 m budowa linii kablowych SN: min. 400 m budowa linii kablowych nn: min. 500 m budowa kablowej linii światłowodowej: min. 100 m budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego: min. 10 punktów (słupów) świetlnych budowa monitoringu zewnętrznego: min. 8 kamer z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia w tym: - kierownik budowy specjalność drogowa, uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej musi posiadać przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającą posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia OC) - kierownicy robót specjalność budowlana specjalność sanitarna specjalność elektryczna specjalność teletechniczna kierownicy winni posiadać uprawnienia budowlane w danej specjalności oraz muszą posiadać przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającą posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia OC) b). oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.1. dowód wniesienia wadium, 1.2. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione, 1.3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.4. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp, 1.5. uproszczony kosztorys ofertowy, 1.6. podpisany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w sytuacji jakiej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach: 1.1. zmiany terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi. 1.2. zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją techniczną. 1.3. wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności losowych. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1 Wydział Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Kopczyńska (procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 22 725-30-04 w. 180.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.