Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Jasło: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 153986 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464328, faks 13 4464328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsjaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2.Projekt Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność adresowany jest do osób niepełnosprawnych legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu lekkim lub umiarkowanym zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, niezatrudnionych, nie posiadających doświadczenia zawodowego, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu niepełnosprawności, zamieszkałych na terenie miasta Jasła. W kursach wezmą udział wyłącznie uczestnicy ww. projektu skierowani przez MOPS w Jaśle (do grup nie można dołączać innych kursantów). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną część na którą składają się 3 kursy: 1)Kurs Organizator usług cateringowych, Liczba uczestników: 3 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej liczby osób ale nie mniej niż 2). Czas trwania: 60 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) między 8.00 a 13.00, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami.Termin realizacji: czerwiec 2014r. (do 26.06.2014r.). Cel: Celem kursu będzie nabycie wiedzy w zakresie profesjonalnej i efektywnej organizacji bankietów i cateringu oraz zapoznanie się z zasadami prawidłowego planowania, realizacji i kontrolingu a także rozliczania usług. Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania znajdują się w SIWZ. 2)Kurs Autoprezentacja w zawodzie sprzedawcy: Liczba uczestników: 2. Czas trwania: 40 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) obejmujących nie więcej niż 5 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami.Termin: czerwiec 2014r. (do 26.06.2014r.). Cel kursu: Celem kursu będzie nabycie umiejętności profesjonalnej autoprezentacji w zawodzie sprzedawcy. Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania znajdują się w SIWZ. 3)Kurs Zarządzanie czasem w pracy biurowej. Liczba uczestników: 5. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej liczby osób ale nie mniej niż 4. Czas trwania: 40 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) obejmujących nie więcej niż 5 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. Termin: czerwiec 2014r. (rozpoczęcie od 16 czerwca 2014r. do 26.06.2014r.). Cel kursu: Celem kursu będzie poznanie podstawowych zasad i technik zarządzania czasem, określenie swojej przestrzeni pracowniczej, poznanie sposobów funkcjonowania w zespole i kontaktowania się z klientem z poszanowaniem czasu własnego i innych, poznanie zasad skutecznej komunikacji podczas spotkań, rozmów telefonicznych czy korespondencji biurowej pozwalającej zaoszczędzić czas, doskonalenie warsztatu pracy w oparciu o ideę skutecznego planowania i realizowania planów. Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania znajdują się w SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w przeprowadzeniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - przynajmniej jednego kursu w zakresie cateringu, - przynajmniej jednego kursu w zakresie autoprezentacji, - przynajmniej jednego kursu w zakresie zarządzania czasem. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, wykazu wykonanych usług- załącznik nr 4 do SIWZ oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować przynajmniej: do prowadzenia kursu Organizator usług cateringowych jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jeden kurs w zakresie usług cateringowych; do prowadzenia kursu Autoprezentacja w zawodzie sprzedawcy jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jeden kurs w zakresie autoprezentacji; do prowadzenia kursu Zarządzanie czasem w pracy biurowej jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jeden kurs w zakresie zarządzania czasem. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- załącznik nr 5 do SIWZ oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty,3)Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do usług wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać; b) Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsjaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38- 200 Jasło, pokój nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38- 200 Jasło, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- leki z programu terapeutycznego dla Oddziału Dermatologicznego
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Oprzyrządowanie do aparatury na Blok Operacyjny.
- Rękawice medyczne
- Rozbudowa cmentarza kom. w m.Trzcinica polegająca na: 1)Wykonaniu odwodnienia na terenie nowego cmentarza w Trzcinicy. 2)Budowie alejki głównej i alejek bocznych na ter. nowego cm. kom. w Trzcinicy.
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy dla 150 kierowców.
- Organizacja zajęć wspierających proces edukacyjny w placówkach wsparcia dziennego w ramach projektu "Rodzina w centrum Etap I" w latach 2024-2026
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
więcej: Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.