eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dodruk katalogu w ramach zadania pn.Wydawnictwo - Ludowe malarstwo na szkle w zbiorach Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Jelenia Góra: Dodruk katalogu w ramach zadania pn.: Wydawnictwo - Ludowe malarstwo na szkle w zbiorach Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 153956 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Karkonoskie , ul. Jana Matejki 28, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7523465, faks 075 7523465.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodruk katalogu w ramach zadania pn.: Wydawnictwo - Ludowe malarstwo na szkle w zbiorach Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dodruk katalogu w ramach zadania pn.: Wydawnictwo - Ludowe malarstwo na szkle w zbiorach Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy uwzględnieniu następujących założeń: 1. Druk offsetowy CMYK (na maszynie czterokolorowej), 2. Nakład: 500 egzemplarzy, 3. Format druku: 210 mm x 290 mm, 4. Ilość stron: 416 (52 ad i 820 ilustracji kolorowych), 5. Papier: kreda matowa biała o gramaturze 135/m2, 6. Książka szyta nićmi, 7. Oprawa twarda, grzbiet zaokrąglony, oklejona (kolory 4+0), tektura 3 mm, 8. Wyklejka: papier offsetowy 150 g., druk: kolory (4+0), 9. Wydruki impozycyjne i proof (z ilustracjami) - do akceptacji, 10. Numer katalogu ISBN 978-83-89480-20-0, 11. Zamawiający po zawarciu umowy przekaże Wykonawcy materiały do druku w postaci pliku *.pdf do wykonania płyt CTP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 3 zadania polegające na wykonaniu druku katalogów lub albumów zawierających kolorowe fotografie w nakładzie nie mniejszym niż 200 egzemplarzy oraz o wartości minimum 20 000,00 PLN brutto każde, 3. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale VI.1. SIWZ Wykonawca obowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale VI.2.a SIWZ Wykonawca obowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - minimum 3 referencje (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz podmioty te mogą przedstawić łącznie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w Dziale VI.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. b) złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - (Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumkarkonowskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Karkonowskie w Jeleniej Górze ul. J. Matejki 28 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Karkonowskie w Jeleniej Górze - sekretariat ul. J. Matejki 28 58-500 Jelenia Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.