eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Przebudowa i rozbudowa kompleksu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku o Centrum sportowo - dydaktyczne - IV etap - drogi i place

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Sanok: Przebudowa i rozbudowa kompleksu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku o Centrum sportowo - dydaktyczne - IV etap - drogi i place
Numer ogłoszenia: 153955 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku , ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4655950, 4655966, faks 013 4655959.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-sanok.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa kompleksu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku o Centrum sportowo - dydaktyczne - IV etap - drogi i place.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na zadania części, w ramach tego postępowania ma być realizowane: ZADANIE IV - drogi i place Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: Wykonanie robót drogowych związanych z utwardzeniem powierzchni gruntu na działkach nr Ew. 62/7 , 62/8, 62/3 zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową wraz z rysunkami. a) Do wykonania drogi i parkingów przewidziano: - kostkę granitową - 7/9 cm Nawierzchnię zjazdu należy ograniczyć krawężnikiem granitowym 15 x 30 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem za pośrednictwem podsypki cementowo-piaskowej gr. 4 cm. Wysokość krawężnika 10 cm ponad nawierzchnię b) Do wykonania chodników i opasek wokół budynków przewidziano: - kostkę granitową - 4/6 cm - płyty granitowe 70x70 - gr. 6 cm Ograniczenie chodników: - chodnik ograniczyć obrzeżem granitowym 20 x 8 cm ustawiony na podsypce piaskowej gr. 5 cm. Obrzeże wyniesione 5 cm do poziomu chodnika. c) Zielony parking - wykonany z eko kratki służącej do wzmacniania powierzchni gruntu. - eko kratka ( kratka ażurowa) - warstwa wyrównawcza z mieszanki grysu i piaski gr. 2 - 3 cm - warstwa zagęszczonej mieszanki żwirowej gr. 25 cm Zielony parking ograniczyć obrzeżem granitowym 20 x 8 cm ustawiony na podsypce piaskowej gr. 5 cm. Wypełnienie oczek pod zasianie trawa - do 1 cm mieszanka piasku i ziemi z dodatkiem nawozu sztucznego. Łączna powierzchnia dróg i placów ok. 3 827 m2 Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 15 maja 2015 roku, z tym że: a) w terminie do dnia 20 września 2014 roku wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać zamawiającemu pierwszy etap robót, tj. odcinek drogi i place aula, b) w terminie do dnia 15 maja 2015 roku wykonawca zobowiązany jest wykonać pozostały zakres objęty przedmiotem zamówienia wraz z przekazaniem zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz wniosku o dokonanie odbioru końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 30 000,00 PLN, słownie: trzydzieści tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli, udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej czterech robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z kamienia naturalnego (kostki/płyty granitowe, bazaltowe) o powierzchni minimum 2 500 m2 każda, a dwie ze zrealizowanych robót powinny być o wartości co najmniej 1 mln zł. brutto każda, oraz dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli, dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje lub będzie dysponować minimum: osoba, które będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami prawa budowlanego oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika bu?dowy lub kierownika robót oraz dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 1 milion zł oraz dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony Formularz Ofertowy, łącznie z tabelą cen poszczególnych elementów robót stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. b)Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. c)Kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z założeniami określonymi w rozdziale 16 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy ilub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy; b) powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siłą wyższą, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. c) zaistnienia konieczności dokonania zmian umowy w związku ze zmianą umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a instytucją udzielającą dofinansowania zadania. 2.Istotne postanowienia umowy oraz katalog okoliczności, które mogą spowodować istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-sanok.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego działanie 7.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.