eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › odbudowa (modernizacja) obwałowania wstecznego rzeki Sanny w dolinie Janiszowskiej w km 0+000-8+835, obiekt 2 - odbudowa (modernizacja) wału w km 2+060-4+550 na długości 2,49 km,m. i gm. Annopol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-05

POZYCJA 15394

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: odbudowa (modernizacja) obwałowania wstecznego rzeki Sanny w dolinie Janiszowskiej w km 0+000-8+835, obiekt 2 - odbudowa (modernizacja) wału w km 2+060-4+550 na długości 2,49 km,m. i gm. Annopol Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Ewa Paryż, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax 081 5321257. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ebip.lublin.pl/wzmiuw Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:ochrona przeciwpowodziowa i melioracje wodne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa (modernizacja) obwałowania wstecznego rzeki Sanny w dolinie Janiszowskiej w km 0+000-8+835, obiekt 2 - odbudowa (modernizacja) wału w km 2+060-4+550 na długości 2,49 km,m. i gm. Annopol. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m.Annopol,gm.Annopol,pow.Kraśnicki, woj.lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa (modernizacja) obwałowania wstecznego rzeki Sanny w dolinie Janiszowskiej w km 0+000-8+835, obiekt 2 - odbudowa (modernizacja) wału w km 2+060-4+550 na długości 2,49 km, m. i gm. Annopol. Zakres robót obejmuje: - odbudowę (modernizację) wału przeciwpowodziowego na długości 2,49 km polegającą na uformowaniu i zagęszczeniu korpusu wału, - uszczelnienie podłoża i korpusu wału ekranem wodoszczelnym oraz matą bentonitową, - wykonanie dróg eksploatacyjnych, - wykonanie budowli wałowych (schody, przejazdy) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Odbudowa (modernizacja) obwałowania wstecznego rzeki Sanny w km 0+000-8+835, obiekt 2 - odbudowa (modernizacja) wału w km 2+060-4+550 na długości 2,49 km, m. i gm. Annopol 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 65 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2006, nr 164, poz. 11 63); 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi ; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1.) Wykażą się wykonawstwem w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych z zakresu budowy, remontu lub modernizacji obwałowania przeciwpowodziowego z przesłoną bentonitową w podłożu i bentomatą w korpusie wału o łącznej długości co najmniej 1 km oraz łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 000zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły, itp.); 3.2.) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, tzn. udokumentują dysponowanie co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne lub melioracyjne, wydane według Prawa Budowlanego z 1994r. lub uprawnienia do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, z minimum 5-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy; 4) Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; 5) Posiadają środki finansowe (własne lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł; 6) Posiadają ważną polisę OC o wartości nie mniejszej niż 500 000zł; 7) Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyk budowlano-montażowych w trakcie ich realizacji; 8) Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata, łącznie z ich ubezpieczeniem przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane: huraganem, osuwiskami i ulewnymi deszczami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów wg następującej oceny: za każde wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zadanie z zakresu budowy, remontu lub modernizacji obwałowań przeciwpowodziowych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000zł brutto (ponad 2 wymagane) wykonawca otrzyma 2 punkty. W/w zadania muszą być wyszczególnione w wykazie wykonanych robót oraz potwierdzone dokumentami o należytym ich wykonaniu. Referencje muszą zawierać informacje o wartości wykonanych zadań, odbiorcach, dokładnie wskazywać zakres robót, które zostały wykonane oraz datę wykonania zlecenia (dotyczyć może tylko robót zakończonych). W przypadku, gdy wykonawcy uzyskają taką samą ilość punktów o kolejności wyboru zadecyduje suma kwot robót budowlanych z zakresu budowy, remontu lub modernizacji wałów przeciwpowodziowych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 1 000 000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł; 1.6. Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Co najmniej dwa zadania wymienione w wykazie muszą być związane z wykonaniem robót z zakresu budowy,remontu lub modernizacji obwałowania przeciwpowodziowego z przesłoną bentonitową w podłożu i bentomatą w korpusie wału o łącznej długości nie mniejszej niż 1,0 km oraz łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 3000 000 zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie,referencje,protokoły itp.); 1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.; 1.8. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.; 1.9. Informacje o sytuacji finansowej wykonawcy za ostatnie 3 lata działalności .; 1.10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt 4-8 ustawy. W przypadku , gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu ,którzy są umieszczeni w rejestrze firmy i są uprawnieni do reprezentowania jej na zewnątrz. Informacje powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt. 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne informacje : 1.Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki należy sporządzić w języku polskim. 2.Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wymienione w dokumencie potwierdzającym status prawny firmy lub posiadane pełnomocnictwo.Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.Dokumenty załączone do wniosku (inne niż pełnomocnictwo,upoważnienie,oświadczenie) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, o którym mowa wyżej. 4.Wszystkie dokumenty winny być złozone w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego oznaczonej napisem \Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na odbudowę (modernizację )obwałowania wstecznego rzeki Sanny w dolinie Janiszewskiej w km 0+000-8+835,obiekt 2 -odbudowa wału w km 2+060-4+550 na długości 2,49 km, m. i gm.Annopol. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączeni do wniosku dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. 1.2, 1.3,1.4,1.9,1.10, 1.11. Załączniki określające zdolność techniczną i doświadczenie wykonawcy mogą być złożone wspólnie i będą łącznie oceniane. Zdolność ekonomiczna i finansowa również będzie oceniana wspólnie. 6.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć dokumenty opisane w niniejszym ogłoszeniu.Wzory dokumentów opracowane przez zamawiającego dostępne są na stronie internetowej zamawiającego podanej w pkt.1.1., oraz w siedzibie zamawiającego pok. 602, w godz. 8.00-14.00. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r., nr87,poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ przesłana będzie bezpłatnie wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny -Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006.Działanie 2.5.-Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.