eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › wykonanie zakończenia remontu obiektów Zespołu Szkół Usługowo - Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Przemyśl: wykonanie zakończenia remontu obiektów Zespołu Szkół Usługowo - Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 153943 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych , ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsu-hig.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zakończenia remontu obiektów Zespołu Szkół Usługowo - Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana parapetów wewnętrznych, remont muru oporowego, remont schodów zewnętrznych, remont chodników, wykonanie odwodnienia daszków wejściowych zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ, a także obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami oraz wiedzą i sztuką budowlaną. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa przedmiar robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Zatrudniają minimum 15 osób na stanowiskach robotniczych 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał nr 3) i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał nr 2). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stwierdzeniem :spełnia,nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż Wykonawcy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. c)decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla kierownika budowy- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia- zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, d)zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy, e)wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie,w tym co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych netto, odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem : jej wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż robota ta została wykonana należycie ( np. referencja), powyższą robotę budowlaną należy opisać w załączniku nr 4 do SIWZ, a następnie załącznik ten załączyć do oferty, zgodnie z pkt. XI SIWZ. f) Oświadczenie o liczbie zatrudnionych osób na stanowiskach robotniczych. g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej budowlanej. h)Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą podpisane oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał nr 3) i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał nr 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu-hig.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowo - Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu 37-700 Przemyśl ul. Bakończycka 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Usługowo - Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu 37-700 Przemyśl ul. Bakończycka 1 sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.