eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnica › Roboty dodatkowe przy zadaniu Remont dróg gminnych- K470038 Sosnowice - Przytkowice od km 0+010,00 do 0+319,50 odc. I i od km 0+000,00 do 0+170,00 odc. II - K470042 Sosnowice - Podgrabie od km 0+170,00 do km 2+286,00 odc. II w Sosnowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Brzeźnica: Roboty dodatkowe przy zadaniu Remont dróg gminnych: - K470038 Sosnowice - Przytkowice od km 0+010,00 do 0+319,50 odc. I i od km 0+000,00 do 0+170,00 odc. II - K470042 Sosnowice - Podgrabie od km 0+170,00 do km 2+286,00 odc. II w Sosnowicach.
Numer ogłoszenia: 153923 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114503 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica, , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe przy zadaniu Remont dróg gminnych: - K470038 Sosnowice - Przytkowice od km 0+010,00 do 0+319,50 odc. I i od km 0+000,00 do 0+170,00 odc. II - K470042 Sosnowice - Podgrabie od km 0+170,00 do km 2+286,00 odc. II w Sosnowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe przy zadaniu Remont dróg gminnych: - K470038 Sosnowice - Przytkowice od km 0+010,00 do 0+319,50 odc. I i od km 0+000,00 do 0+170,00 odc. II - K470042 Sosnowice - Podgrabie od km 0+170,00 do km 2+286,00 odc. II w Sosnowicach. Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a konieczność ich wykonania wynikła w trakcie realizacji robót związanych z wykonaniem zamówienia podstawowego i polegają one na wykonaniu korytowania oraz ułożeniu warstwy podbudowy z tłucznia na uszkodzonych odcinkach drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o. o., Wadowice, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259487,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117884,22

  • Oferta z najniższą ceną: 117884,22 / Oferta z najwyższą ceną: 117884,22

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia dodatkowego udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym (dokumentacja projektowa nie przewidywała wykonania robót wskazanych jako dodatkowe) i nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia (roboty dodatkowe stanowią 12,1 % zamówienia podstawowego). Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zgodnie z projektem technicznym, remont nawierzchni jezdni , miał polegać na ułożeniu nowej warstwy wiążącej i ścieralnej oraz poszerzeń i poboczy. Na skutek bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych panujących w okresie zimowym ( silne mrozy, nagłe roztopy) w ciągu drogi powstały ciężkie przełomy - kilkunastometrowe odcinki z całkowicie zniszczoną nawierzchnią oraz konstrukcją podbudowy. Na początku realizacji robót, stwierdzono, iż zły stan techniczny podbudowy stale się pogarsza i nie pozwala na wykonanie na niej nawierzchni. Wobec czego przed ułożeniem projektowanej warstwy wiążącej i ścieralnej, zachodzi konieczność wykonania na tych odcinkach wymiany podbudowy w celu wzmocnienia konstrukcji. Wymiana istniejącej podbudowy umożliwi wykonanie nawierzchni asfaltowej zgodnie ze sztuką budowlaną i opracowana dokumentacją projektową. W świetle powyższego, udzielenie zamówienia dodatkowego jw. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy Pzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.