eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNO-MIESZKALNYCH POSTERUNKÓW POLICJI W KRYNKACH, JANOWIE I SIDRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Białystok: REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNO-MIESZKALNYCH POSTERUNKÓW POLICJI W KRYNKACH, JANOWIE I SIDRZE
Numer ogłoszenia: 153920 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, fax 085 6772842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNO-MIESZKALNYCH POSTERUNKÓW POLICJI W KRYNKACH, JANOWIE I SIDRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont i przebudowa budynków administracyjno-mieszkalnych Posterunków Policji w Krynkach, Janowie i Sidrze. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: ZADANIE NR 1 - POSTERUNEK POLICJI W KRYNKACH; ZADANIE NR 2 - POSTERUNEK POLICJI W JANOWIE; ZADANIE NR 3 - POSTERUNEK POLICJI W SIDRZE. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ przedmiary robót, dokumentacja techniczna (PP Krynki), dokumentacja techniczna w zakresie objętym przedmiarami robót (PP Janów i PP Sidra) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5 SIWZ). Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1316 z późniejszymi zmianami), z uwagi na fakt, że ponad połowa całkowitej powierzchni użytkowej jest wykorzystana do celów mieszkalnych, budynki Posterunków Policji w Krynkach, Janowie i Sidrze należy zakwalifikować do budynków mieszkalnych. Na podstawie ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535 z późniejszymi zmianami) dla robót budowlanych wykonywanych w budynkach mieszkalnych obowiązuje 7% stawka podatku VAT. Wykaz robót opodatkowanych stawkami podatku VAT w wysokości 22% i 7% znajduje się w SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 575.358,03 zł, w tym wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego: 73.770,49 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców: a) którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się również Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP; d) nie wnieśli wadium, jeśli jest wymagane, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający w następujący sposób oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - każdy z Wykonawców musi spełniać ten warunek, - posiadanie, jeżeli jest wymagane, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Wykonawcy muszą łącznie spełniać ten warunek, - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać wymagany warunek, - w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - (w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum) - załącznik nr 3 SIWZ. 3. Aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna): - dot. konsorcjum - Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę Wykonawców. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt 2 i 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywana będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy uczestników konsorcjum będzie rozpatrywany łącznie. Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. - dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć: a) pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego b) lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt 2 i 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywana będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy wspólników spółki cywilnej będzie rozpatrywany łącznie. Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku: ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów, pokój nr 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku: ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów, pokój nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego Posterunku Policji w Krynkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Posterunek Policji w Krynkach Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe - Wykonanie podłoży pod posadzki i poziomej izolacji przeciwwilgociowej - Przebudowa istniejących schodów wejściowych zewnętrznych do budynku, przebudowa klatki schodowej wewnątrz budynku - Wykonanie i poszerzenie otworów drzwiowych w istniejących ścianach murowanych - Wykonanie ścian działowych murowanych i płyt g-k - Wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych oraz zabudowy z płyt gipsowo- kartonowych - Malowanie ścian i sufitów oraz ułożenie okładzin z glazury i terakoty - Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej - Wykonanie i montaż krat okiennych - Wykonanie docieplenia ścian budynku - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - Remont ogrodzenia posesji Roboty elektryczne: - Przebudowa wewnętrznych instalacji elektrycznych - Przebudowa instalacji napięcia gwarantowanego - Przebudowa systemu okablowania strukturalnego - Przebudowa systemów: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, - Wymiana zasilania budynku warsztatowo-garażowego Roboty sanitarne: - Wykonanie przyłącza sieci cieplnej i wewnętrznej instalacji c.o. - Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan. Szacunkowa wartość zamówienia netto (z zamówieniem uzupełniającym): 247.183,34 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego Posterunku Policji w Janowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Posterunek Policji w Janowie Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe - Przebudowa istniejących schodów wejściowych zewnętrznych do budynku, - Wykonanie betonowych murków oporowych wjazdu do garażu - Wykonanie otworów drzwiowych i okiennych w istniejących ścianach murowanych - Wykonanie ścian działowych murowanych - Wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych oraz zabudowy z płyt gipsowo- kartonowych, - Wykonanie posadzek betonowych - Malowanie ścian i sufitów oraz ułożenie okładzin z glazury i terakoty - Montaż stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej i zewnętrznej - Wykonanie i montaż krat okiennych - Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami dekarskimi - Wykonanie docieplenia stropodachu Roboty elektryczne: - Wymiana przyłącza energetycznego - Przebudowa wewnętrznych instalacji elektrycznych - Przebudowa WLZ i układów pomiarowych Roboty sanitarne: - Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan. Szacunkowa wartość zamówienia netto (z zamówieniem uzupełniającym): 177.152,15 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont i przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego Posterunku Policji w Sidrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Posterunek Policji w Sidrze Zakres robót do wykonania: Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe - Przebudowa istniejących schodów wejściowych zewnętrznych do budynku, - Wykonanie otworów drzwiowych i okiennych w istniejących ścianach murowanych - Wykonanie ścian działowych murowanych - Wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych oraz zabudowy z płyt gipsowo- kartonowych - Wykonanie docieplenia stropodachu - Wykonanie posadzek betonowych - Malowanie ścian i sufitów oraz ułożenie okładzin z glazury terakoty - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej - Wykonanie krat okiennych Roboty elektryczne: - Wymiana przyłącza energetycznego napowietrznego - Przebudowa instalacji elektrycznych wewnętrznych - Przebudowa instalacji elektrycznych napięcia gwarantowanego - Przebudowa systemu okablowania strukturalnego - Wymiana zasilania budynku warsztatowo-garażowego Roboty sanitarne: - Wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan. Szacunkowa wartość zamówienia netto (z zamówieniem uzupełniającym): 151.022,54 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.