eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałów › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MICHAŁÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Michałów: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MICHAŁÓW
Numer ogłoszenia: 15391 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245817 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Michałowie, Michałów 115, 28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MICHAŁÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odzysk lub unieszkodliwienie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w tym zakładów pracy, punktów handlowych i usługowych, szkół i przedszkoli, urzędu, cmentarzy położonych na terenie Gminy Michałów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz organicznie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm. oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy, w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. Zakres obejmuje także prowadzenie szczegółowej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotowego świadczenia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych zmieszanych; 2)odbieranie odpadów zbieranych selektywnie, w tym; a)makulatury papieru i tektury, b)szkła, c)tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, d)metalu, e)ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych, f)wielkogabarytowych i zużytych opon, g)odpadów niebezpiecznych chemikalia oddzielnie zgromadzonych przez mieszkańców gminy m.in. niewykorzystane farby, lakiery, kleje, żywice, rozpuszczalniki, kwasy, alkalia oraz opakowania po tych środkach, środki ochrony roślin pestycydy, insektycydy, herbicydy oraz opakowania po tych środkach, zużyte smary i przepracowane oleje, przeterminowane i niewykorzystane lekarstwa, zużyte baterie, w tym alkaiczne, inne odpady, w tym: zużyte lampy fluorescencyjne, opakowania po aerozolach itp. od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Michałów, zgodnie z wykazem nieruchomości. objętych przedmiotowym zamówieniem, który Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. W trakcie realizacji umowy wykaz będzie na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3) Odbiór każdej zebranej przez właściciela nieruchomości ilości ww. odpadów komunalnych z pojemników/worków na odpady komunalne, o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Michałów, zwanym w dalszej części regulaminem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z częstotliwością określoną w tym regulaminie oraz w uchwale stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ dotyczącej szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach/workach, jak i odpady pozostawione obok pojemników, a także odpady wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie np. w wyniku aktów wandalizmu i zwierzęta. 4 Odbiór na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości odpadów budowlano - remontowych i rozbiórkowych odpowiadających kryteriom określonym w uchwale stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ dotyczącej dodatkowych usług w świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, do pojemnika podstawionego przez Wykonawcę . 5 Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Michałów, zwanego w dalszej części PSZOK w urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów kontenery/pojemniki oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów. 6) Przeprowadzenie 1 raz w roku zbiórki obwoźnej tzw. wystawka odpadów następujących frakcji: - meble i inne wielkogabarytowe, - zużyte opony. 7 Prowadzenie sprawozdawczości oraz dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem w okresie realizacji umowy. 8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie wykonywania usługi objętej zamówieniem przekazywał również właścicielom nieruchomości materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz harmonogramy odbioru odpadów. Ważne ! Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów elektrycznych i elektronicznych. 1.1. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować - 300 Mg/rok. - Szacowana ilość odpadów komunalnych zebranych selektywnie ok. 60 % 1.2. Ilość wytworzonych odpadów należy traktować jako dane orientacyjne. Zostały one podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 1.3. Rozliczenie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie (według ustalonej miesięcznej kwoty ryczałtowej odbioru odpadów z terenu Gminy Michałów), raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca za który wystawiona jest faktura, z terminem płatności do 30 dni od przedłożenia faktury. 2. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 2.1. Świadczenie usługi zgodnie z przepisami prawa tj. w szczególności: 1 ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi, 2 ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21) oraz aktami wykonawczymi, 3 ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi, 4 ustawą z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t. j. Dz. U. 2014 r., poz. 1182 z późn. zm., 5 Uchwałą Rady Gminy Michałów w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Michałów i innymi uchwałami dotyczącymi gospodarki odpadami. 2.2. Osiąganie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego. 2.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. 3. W zakresie sprawozdawczości oraz dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem w okresie realizacji umowy. 3.1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu przez cały okres trwania umowy, sprawozdań kwartalnych sporządzonych zgodnie z art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm. oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi Dz. U. z 2012 r., poz. 630, do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały okres trwania umowy ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania przez cały okres trwania umowy dziennych raportów zawierających informacje o: a miejscu odbioru odpadów, b rodzaju i całkowitej dziennej ilości odebranych odpadów komunalnych, c sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz. U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673 wraz z wykazem posesji, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich odpady komunalne wraz ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników z jakich odpady odebrano oraz wykaz posesji, od których zaprzestano odbierać odpady komunalne; Dzienne raporty będą podstawą do sporządzenia raportów miesięcznych. Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do przekazania raportów dziennych do wglądu. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres trwania umowy do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów, o których mowa w punkcie 3.3. w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 3.5. Wykonawca przed wykonaniem usługi odbioru odpadów z nieruchomości zobowiązany jest do przeprowadzenia kontroli wykonywania przez właścicieli nieruchomości obowiązków w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia ustalenia naruszenia obowiązków, przekazywanie Zamawiającemu informacji o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku w szczególności mieszaniu odpadów lub gromadzenia w pojemnikach nie odpowiadających warunkom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Michałów. Informacja ta powinna zawierać: a adres nieruchomości, na której odpady są gromadzone w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Michałów i złożoną deklaracją, b datę ustalenia ww zdarzenia, c notatkę sporządzoną przez pracownika Wykonawcy, który stwierdził fakt niezgodnego postępowania z odpadami komunalnymi. Notatka powinna zawierać dane pracownika Wykonawcy oraz powinna zostać przez niego podpisana. W miarę możliwości notatka powinna zostać podpisana przez właściciela nieruchomości, d dokumentację fotograficzną potwierdzającą fakt, że odpady gromadzone były w sposób niewłaściwy; zdjęcia muszą zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji o odebranych odpadach z PSZOK, w tym rodzaju i ilości oraz sposobu zagospodarowania odpadów, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane; 4. W zakresie obsługi PSZOK Wykonawca jest zobowiązany do: 1 wyposażenia w okresie 7 dni od daty podpisania umowy PSZOK w urządzenia kontenery/pojemniki do selektywnego gromadzenia poniższych rodzajów odpadów: a przeterminowane leki i chemikalia, b zużyte baterie i akumulatory, c makulatury papieru i tektury, d szkła, e tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, g ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych, h wielkogabarytowych i zużytych opon, i odpadów niebezpiecznych chemikalia 2 Odbiór odpadów z PSZOK w miarę potrzeby po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Powyższe powinno zostać wykonane niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w terminie 48 godzin od zgłoszenia. 5. W zakresie wymagań dotyczących pojemników na odpady komunalne: 1 umożliwienie właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych i zaopatrywania ich. 2 zawarcia odrębnej umowy poza przedmiotem niniejszego zamówienia z właścicielami nieruchomości, jeżeli zgłoszą oni potrzebę wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu żadnych kosztów. 3 wykonawca winien zapewnić możliwość zaopatrywania właścicieli nieruchomości w worki o kolorystyce określonej w obowiązującym regulaminie na odpady zbierane selektywnie tj. makulaturę papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, metal, odpady ulegające biodegradacji w tym zielone, na pozostałe odpady z sortowania oraz na odpady niesegregowane zmieszane poza przedmiotem niniejszego zamówienia na zasadach wyżej określonych. 4 Wykonawca powinien zapewnić właścicielom nieruchomości możliwość odpłatnego świadczenia usług: mycia, dezynfekcji i dezynsekcji oraz napraw technicznych pojemników do zbierania odpadów. 6. W zakresie częstotliwości i sposobu odbioru odpadów komunalnych: 1 Wykonawca będzie odbierał poszczególne frakcje odpadów komunalnych z częstotliwością i w sposób zgodny z obowiązującym regulaminem załącznik Nr 1 do SIWZ oraz zapisami uchwały załącznik Nr 2 do SIWZ dotyczącej szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2 Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych w każdej zebranej przez właściciela nieruchomości ilości, zgromadzonych w odpowiednich pojemnikach oraz workach. Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych wskutek przepełnienia pojemników do gromadzenia odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 3 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony, w szczególności w przypadku złych warunków atmosferycznych, z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 4 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony, tzn. nieruchomości będą oddalone od głównej drogi dojazdowej, brak drogi dojazdowej lub będą występowały wąskie wjazdy, wysokie bramy itp. 5 Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia ręcznie poprzez wytaczanie pojemników do pojazdu lub realizacji usługi pojazdami o niewielkich wymiarach umożliwiającymi odbiór odpadów z nieruchomości o których mowa w punktach 5 oraz 6, do których dojazd będzie utrudniony. 6 Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałych podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 7 Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, a w szczególności do: zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników w trakcie realizacji usługi odbioru. 8 Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę, a w przypadku wysypania Wykonawca będzie zobowiązany do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania zabrudzeń, plam, itd. 9 Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 10 Odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon - 1 raz w roku. 11 Opróżnianie koszy ulicznych i z placów publicznych 2 razy w miesiącu, 12 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy 2 razy w miesiącu. 7. W zakresie dotyczącym harmonogramu wywozu odpadów komunalnych: 1 dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed posesji zgodnie z określonym przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogramem, 2 przedstawienie przez Wykonawcę do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu, nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej telefonicznym, uzgodnieniu między stronami. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje właścicieli nieruchomości. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawienie odpadów do odbioru. 3 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia 1 egzemplarza harmonogramu w wersji papierowej w formie kalendarza każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej i niezamieszkałej, na której powstają odpady. 8. W zakresie transportu odpadów komunalnych: 1 zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2 zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym, 3 odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, 4 zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 9. W zakresie zagospodarowania odpadów: 1 przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do odzysku lub unieszkodliwiania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów lub instalacji zastępczej przewidzianej dla obsługi regionu, wymienionych jako takie w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego 2012 - 2018 uchwała Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego; 2 przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U. z 2013 r., poz. 21 lub samodzielnego ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Reklamacje: 1 Gmina przekaże drogą e-mailową Wykonawcy informację o otrzymanej od właścicieli nieruchomości reklamacji. Wykonawca ustosunkuje się do niej w ciągu 8 godzin roboczych od dnia otrzymania e-maila. 2 W przypadku zgłoszenia reklamacji do Wykonawcy, potraktuje on tę reklamację tak jakby została zgłoszona przez Gminę. Wykonawca poinformuje Gminę o każdej zgłoszonej do niego reklamacji. 3 Reklamacje niebudzące wątpliwości np. brak odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem zostaną przez Wykonawcę natychmiast uwzględnione, poprzez wykonanie usługi, bez wezwania Gminy. 11. Inne obowiązki Wykonawcy: 1 wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Michałów do niezbędnego minimum, 2 zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, 3 porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, 4 garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo - transportowej, 5 wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, 6 Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych niezależnie od wąskich oraz nieutwardzonych i utrudnionych dojazdów do posesji. 7 ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 8 okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, 9 ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. Dane dotyczące Gminy Michałów, istotne z punktu widzenia zamówienia: powierzchnia: 112,21 km2, liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie gminy: ok. 4 952 liczba sołectw w gminie: 20 1. liczba wszystkich obsługiwanych nieruchomości - 1 342 szt. w tym: a liczba nieruchomości jednorodzinnych - 1267 szt. b liczba nieruchomości wielorodzinnych bloków - 10 szt. c liczba nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady liczba podmiotów gospodarczych - 65 w tym 3 cmentarze,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U TAMAX Tadeusz Cieślak, ul. Dworcowa 46, 28-340 Sędziszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 527364,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 527990,40

  • Oferta z najniższą ceną: 404066,88 / Oferta z najwyższą ceną: 528223,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.