eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole - roboty dodatkowe

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-28

Numer ogłoszenia: 153890 - 2016; data zamieszczenia: 28.11.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 150510 - 2016 data 05.10.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: całość.
  • W ogłoszeniu jest: Brzesko: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole - roboty dodatkowe Numer ogłoszenia: 150510 - 2016; data zamieszczenia: 05.10.2016 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole - roboty dodatkowe. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana posadzki z paneli podłogowych, malowanie kaloryferów,obudowa rur c.o.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.12.00-2. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2016. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Wacław Jawor, Usługi Remontowo - Budowlane, JAWOR, ul. Solskiego 9, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6449,95 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 7933,44 Oferta z najniższą ceną: 7933,44 / Oferta z najwyższą ceną: 7933,44 Waluta: PLN . ZAŁĄCZNIK I Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę 1. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zamówienia dodatkowego udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjęte ono jest zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Jest ono niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego a wykonanie jego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów a zarazem wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego co jest zgodne z art. 67 ust. 1 pkt 5 upzp.
  • W ogłoszeniu powinno być: Anulowano ogłoszenie w całości.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: całość.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Anulowano ogłoszenie w całości w związku z opinią Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 16 listopada 2016 roku - Zamówienia dodatkowe i zamówienia uzupełniające w przepisach przejściowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.