eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Dostawa miału węglowego w klasie zbytu 23/08 w ilości 600 Mg.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-08

Gniezno: Dostawa miału węglowego w klasie zbytu 23/08 w ilości 600 Mg.
Numer ogłoszenia: 153889 - 2008; data zamieszczenia: 08.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gnieźnie Sp. z o.o., ul. Staszica 13, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4284550, 4284551, fax 061 4284554.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego w klasie zbytu 23/08 w ilości 600 Mg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na plac opałowy: ciepłowni C-13 przy ul. Spichrzowej 18 w Gnieźnie miału węglowego M II typ: 32.1-32.2 klasy 23/19/08 w ilości 600 Mg parametrach jakościowych:· wartość opałowa w stanie roboczym 23 000 kJ/kg, · zawartość części lotnych 32 - 36 %, · zawartość popiołu do 19 %, · zawartość siarki do 0,8 %, · całkowitą zawartość wilgoci w stanie roboczym do 10 %, · zdolność spiekania wg Rogi mniejsza, równa 40 · skład ziarnowy 0 do 20 mm w tym: ziaren 0 -1 mm: max.20% w całej masie węglaziaren 0 -3 mm max 40% w całej masie węgla · temperatura mięknienia popiołu > 1000 0C, wg PN-82/G-97002: PN-82/G-97003, PN-82/G-97001. Miał węglowy musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamienia i złomu oraz domieszek mułów i nadziarna. 2. Skład węgla powinien być potwierdzony odpowiednimi dokumentami (świadectwami jakości, certyfikatami, wynikami badania próbek węgla) wystawionymi przez producenta lub Wykonawcę, w których parametry węgla będą określone w sposób zgodny z polskimi normami. Dokumenty te muszą podawać, co najmniej: · nazwę i adres jednostki określającej parametry miału węglowego, · producenta, datę badania, · zawartość popiołu [%], · całkowitą zawartość wilgoci w stanie roboczym [%], · zawartość siarki [%], · sortyment. Laboratorium wykonujące badania jakości węgla musi spełniać wymogi art. 147a ustawy P.O.Ś( t.j. Dz.U Nr 129/2006 poz.902 ze zm. ). 3. Wykonawca wygrywający przetarg przedstawi Kierownikowi Działu Technicznego kserokopię dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.2. SIWZ, przy pierwszej dostawie i do każdej następnej dostawy, wraz z fakturą VAT, najpóźniej do 7 dni od daty dostawy towaru, pod rygorem rozwiązania umowy w przypadku ich nie przedstawienia i naliczenia kar umownych z tytułu rozwiązania umowy z winy wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil prowadzonej działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (może być kopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). Za aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zaświadczenie wystawione jest w dacie wcześniejszej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wówczas musi zawierać zapis dokonany przez uprawniony organ do wystawienia zaświadczenia, że jest ono aktualne w terminie wymaganym przez Zamawiającego.Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego są zobowiązani załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt 2 dokumentów wymaga się złożenia dokumentu (upoważnienie, pełnomocnictwo) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, z właściwego inspektoratu ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaświadczającej, że: a) Wykonawca - osoba fizyczna, nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) w przypadku Wykonawcy - osoby prawnej, urzędujący członkowie władz nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, c) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 5. Złożenie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca wniósł wadium: a) w formie pieniężnej - dowód wpłaty na konto Zamawiającego. b) w formie niepieniężnej: dowód wniesienia wadium bezwarunkowego płatnego na pierwsze żądanie Zamawiającego - z okresem ważności nie krótszym niż wymagany okres ważności oferty, dołączony osobno nie zszyty z ofertą. W ofercie winna znajdować się kserokopia dowodu wniesienia wadium. 6. O zamówienie nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat dostarczyli towar wadliwy nie odpowiadającym parametrom określonym w umowie (oświadczenie wzór załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu).Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawcy występujący wspólnie: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów) oraz oddzielnie dla każdego Wykonawcy dokumenty określone w ust. 7 pkt. 2, 3, 4 i 6 niniejszego ogłoszenia. W takim przypadku wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe.Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę (dotyczy załączników nr 1, 2 i 4 do SIWZ), w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub nazwę lidera konsorcjum, zgodnie z przedstawianym pełnomocnictwem.W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowę regulująca współpracę tych wykonawców.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana na każdej stronie przez Wykonawcę i złożona w zamkniętej kopercie z napisem:(Oferta do dostawę miału węglowego M II w klasie zbytu 23/08 w ilości 600 Mg). Koperta musi posiadać nazwę i adres Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pec.gniezno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pec.gniezno.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: ---------

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ----

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - Biuro Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Gnieźnie, pok. Nr 6 lub w sekretariacie spółki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.