Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-14
Dęblin: Dostawa środków higieny oraz preparatów myjących i czyszczących -
Nr 17/12/N
Numer ogłoszenia: 153888 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków higieny oraz preparatów myjących i czyszczących - Nr 17/12/N.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa: Grupa I - środków higieny i konserwacji obuwia, Grupa II- preparatów myjących i czyszczących, Grupa III - środków do utrzymania higieny na potrzeby Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie oraz jednostek na jej zaopatrzeniu. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj.: formularzu ofertowym. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w formularzu ofertowym - określone jako parametry graniczne. 2. Cena obejmuje wszelkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu załadunku, transportu i rozładunku materiałów. Zobowiązuje się on dostarczyć na własny koszt i niebezpieczeństwo: 1 towar z grupy I - do magazynu Działu Mundurowego Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie, Lotnisko, bud. 64, tel. 81 5518-803 2 towar z grupy II i III - do magazynu Działu Żywnościowego Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1400, zgodnie z terminem realizacji zamówienia, po wcześniejszym powiadomieniu, z co najmniej 3-dniowym trzydniowym wyprzedzeniem, telefonicznie lub faksem, Szefa Służby Mundurowej - grupa I - tel. 81 5518 874 lub Szefa Służby Żywnościowej - grupa II lub III - tel. 81 5518 872 - o planowanym terminie dostawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia towaru na czas jego przewozu. Za wszelkie szkody, wady lub braki w towarze powstałe w trakcie transportu odpowiedzialność ponosi Sprzedawca. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne, nienaruszone i bezzwrotne opakowania, nie posiadający śladów wcześniejszego używania lub uszkodzenia oraz wolny od wad fizycznych oraz prawnych. 6. Przy dostawie towaru Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia: - dla towaru z grupy I - zgłoszenia do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach, kart charakterystyki towarów oraz innych dokumentów dopuszczających towar do użytkowania - zgodnie z opisem w formularzu ofertowym; 2- dla towaru z grupy II - atestów Polskiego Związku Higieny oraz etykiet - instrukcji użytkowania w języku polskim. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towary: - grupa I - wyprodukowane w I kwartale 2012 roku, o terminie ważności do użycia minimum 2 lata, za wyjątkiem towaru z pozycji 2 - mydło toaletowe w kostce - którego termin ważności do użycia wynosi minimum 3 lata; - grupa II - o terminie ważności do użycia minimum 20 miesięcy, liczonym od momentu dokonania odbioru towaru. 8. Odbiór dostarczonego towaru nastąpi przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Z czynności odbioru dostarczonego towaru sporządzany jest protokół odbioru. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Grupa II preparaty myjące i czyszczące 1.Dostarczone produkty będą posiadały parametry i właściwości określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz Wykonawca zobowiązany jest spełnić wszystkie dodatkowe wymogi określone w w/w opisie. 2.Do oferty powinny być dołączone foldery - prospekty oferowanych produktów, zawierające opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie, warunki bezpieczeństwa oraz karty charakterystyki. 3.Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty były profesjonalnymi preparatami z przeznaczeniem do gastronomii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 24.45.20.00 - Środki owadobójcze 39.81.22.00 - Pasty do butów 39.81.20.00 - Pasty i kremy 33.71.19.00 - Mydło 39.83.12.30 - Środki rozpuszczające tłuszcze 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dla Grupy II - do oferty należy dołączyć: foldery - prospekty oferowanych produktów, zawierające opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie, warunki bezpieczeństwa oraz karty charakterystyki.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko budynek 205, pok.4, 08-521 Dęblin lub pocztą po wpłacie 15,00 zł na konto 15101013390000972231000000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna pok. nr 20 Jednostki Wojskowej Nr 4219, Lotnisko bud.205, 08-521 Dęblin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i artykułów sanitarnych.
- Dostawy środków czystości do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- "Dostawa leków i produktów leczniczych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu".
więcej: Środki owadobójcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.